lepiej tak nie demontować tylko odginać po kilku takich demontażach napewno te plastiki podszybia nie wytrzymają
HELP! Wymiana filtra przeciwpyłkowego (kabinowego)
Zwiń
X
-
Zamieszczone przez Xan86sprawa jest banalnie prosta :twisted: Zrobiłem to w 15 minut, w tym czasie jeszcze zdążyłem zapalić :twisted:
Cała sprawa jest banalnie prosta i wcale nie trzeba nic podważać, ani nie potrzeba pomocy drugiej osoby :hura
Nie ma takich problemów :PPozdrawiam Jarek
Octa 01, Combi Elegance, r 2000
AHF - 1.9 VP - 110KM (235Nm) [135/303] Po tuningu MTM
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez jarekjackAle kolega jest przecież mistrzem świata w demontażu podszybia :-)
Nie ma takich problemów :P
bo większość robi z igły widły. No chyba ze kolega ma z tym problem :terefere . Nic nie trzeba odgonić bo normalnie wszystko wychodzi :twisted: A jak masz z tym problem to wpadnij wymienie Ci :twisted: :terefereByła OI 1.8 20V ->OII Elegance 1.9TDI BXE ->
Opel Insignia ST 2.0 CDTI 191hp 429Nm
Komentarz
-
-
Info na przyszłość dla tych z wysp.
Aby dostać się do filtra przeciwpyłkowego, trzeba zdemontować wycieraczki. Jako że (stojąc przodem do przedniej szyby) lewa strona podszybia nachodzi na prawą, a wycieraczki w "anglikach" są z prawej strony, trzeba je zdjąć, potem zdemontować lewą część podszybia, a na końcu prawą, pod którą to znajduje się filtr.
Nie proponuję nic podkładać i próbować wyjąć filtr bez demontażu podszybia. U mnie taka próba skończyła się lekkim pęknięciem
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OCTAVIA_IEInfo na przyszłość dla tych z wysp.
Aby dostać się do filtra przeciwpyłkowego, trzeba zdemontować wycieraczki. Jako że (stojąc przodem do przedniej szyby) lewa strona podszybia nachodzi na prawą, a wycieraczki w "anglikach" są z prawej strony, trzeba je zdjąć, potem zdemontować lewą część podszybia, a na końcu prawą, pod którą to znajduje się filtr.
Nie proponuję nic podkładać i próbować wyjąć filtr bez demontażu podszybia. U mnie taka próba skończyła się lekkim pęknięciem
Dla tych z WYSP -nie trzeba demontować aż tyle jak wspomniano powyżej. Wystarczy zdjąć wycieraczkę prawą,odchylić lewą część podszybia na tyle by móc bezpiecznie złapać podszybie prawe.Następnie mocno odchylić podszybie niemalże wyciągając je w całości(całkowite zdejmowanie jest zbędne). Jeśli się ma sprawne dłonie i do tego niezbyt wielkie to się z tym upora w mig. Wymieniałem filtr ok 40 minut temu i nie ma żadnych strat w materiale,jedynie lekkie zadrapanie na dłoni. Pozdrawiam
[ Dodano: Pią 11 Gru, 09 00:11 ]
Pozwolę sobie zapodać link z innego tematu jaki jest tu na forum,gdzie doskonale zilustrowano co i jak należy zrobić.
Sam osobiście dziękuje autorowi tego opisu bo znacznie mi ułatwił robotę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez OCTAVIA_IEInfo na przyszłość dla tych z wysp.
Aby dostać się do filtra przeciwpyłkowego, trzeba zdemontować wycieraczki. Jako że (stojąc przodem do przedniej szyby) lewa strona podszybia nachodzi na prawą, a wycieraczki w "anglikach" są z prawej strony, trzeba je zdjąć, potem zdemontować lewą część podszybia, a na końcu prawą, pod którą to znajduje się filtr.
Nie proponuję nic podkładać i próbować wyjąć filtr bez demontażu podszybia. U mnie taka próba skończyła się lekkim pęknięciem.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
Polecam Szybkie pożyczki Rzeszów oraz Tanie ubezpieczenia OC Rzeszów
Komentarz
-
-
Ale bzdury!
Witam! Sam pierwszy raz miałem problem, ale szybko opracowałem własny. Wycieraczki włączamy i ustawiamy w pozycji do góry. Otwieramy maskę i ściągamy tą gumową uszczelkę do połowy wystarczy. Wysuwany część atrapy z podszybia z rantu przy tej uszczelce. Bierzemy śrubokręt i odchylając atrapę przy zawiasie od strony szyby wsuwamy go pod spód przy samym łaczeniu atrapy z podszybiem. Następnie łapiemy lewą ręką za śrubokręt a prawą głęboko wsuwamy pod atrapę i razem ciągniemy do góry. Nie ma mowy aby nie puściła. Jak zacznie się wysuwać to reszta już sama idzie. Przewód do spryskiwaczy można zostawić a tylko odchylić atrapę. No i po problemie. Piwo mi się należy!
Komentarz
-
Komentarz