klucz do kół

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • howard
    Rider
    • 2014
    • 255

    #26
    Tez polecam zakup klucza dynamometrycznego. Koszt ok 100 zł i problem z odkręcaniem śrub nie istnieje.
    Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #27
      Zamieszczone przez grzegorz_
      Dokręcanie z czuciem
      Z uczuciem to mozna piescic kobiete.... a sruby kol jak i inne dokreca sie kluczem dynamometrycznym :idea:
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      • logan_x
        Rider
        • 2011
        • 401
        • Octavia I (1U2)
        • BFQ 1.6 MPI 102 KM

        #28
        Ja po przygodach z odkrecaniem kol w poprzednim aucie zakupiłem dobra nasadke 17 proxona i dlugie lamane pokretlo np. takie http://www.mojenarzedzia.pl/pokretlo...wyt-moletowany.

        Oba narzedzia przydadza sie tez przy drobnych naprawach .

        Komentarz

        • grzegorz_
          Drive
          • 2015
          • 99

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          Zamieszczone przez grzegorz_
          Dokręcanie z czuciem
          Z uczuciem to mozna piescic kobiete.... a sruby kol jak i inne dokreca sie kluczem dynamometrycznym :idea:
          To prawda Czytaj ze zrozumiemiem
          O3 => http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...6256f596d19eed

          Komentarz

          • samtech84
            Elegance
            • 2008
            • 988
            • Octavia I (1U2)
            • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

            #30
            Zamieszczone przez howard
            Tez polecam zakup klucza dynamometrycznego. Koszt ok 100 zł i problem z odkręcaniem śrub nie istnieje.
            W tej cenie to klucz dynamometryczny tylko z wyglądu :P

            Komentarz

            • wesol
              Rider
              • 2008
              • 689

              #31
              To moze ja cos powiem. W aso opla gdzie pracowalem byl wymóg smarowania i srub i stozkow w feldze i stalowej i alu. To byl wymóg samego wlasciciela. Coprawda Kozla nie trawie za jego podejscie do ludzi i zaniedbanie w wyposazenie warsztatu ale tu mial racje. Akurat to drugi serwis opla w Polsce. Pierwszy powstal w Wawie a drugi wlasnie Kozłowskiego w Szczecinie. Smarowali wszyscy mechanicy i jakos nikomu sie nic nie odkrecilo. TO bujda na kolkach ze sie cos odkreci. Sruby kol tryzmja sie na stozku a w grupie vag na kóli. Smar jaki uzywalismy to zwykly bialy ale dodawalismy troche oleju by byl nieco bardziej plynny. Smarowalismy tym wszelkie gwinty w zawieszeniu podwozia, zawiasy, zamki, prowadnice klockow w jarzmach itd. W fordzie mielismy specjalne specyfiki na takie okazje. Rozne spraye na rozne rzeczy. Fioletowy byl go klem i slupkow aku, bialy na zamki i wszelkie plastiki skrzypiace i cos tam bylo jeszcze do gwintów.
              G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP

              Komentarz

              • howard
                Rider
                • 2014
                • 255

                #32
                Zamieszczone przez samtech84
                Zamieszczone przez howard
                Tez polecam zakup klucza dynamometrycznego. Koszt ok 100 zł i problem z odkręcaniem śrub nie istnieje.
                W tej cenie to klucz dynamometryczny tylko z wyglądu :P

                Do użycia dwa razy do roku wystarczy. Za swój dałem 118 zł i trzyma parametry
                Póki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)

                Komentarz

                Pracuję...