Tez polecam zakup klucza dynamometrycznego. Koszt ok 100 zł i problem z odkręcaniem śrub nie istnieje.
klucz do kół
Zwiń
X
-
Ja po przygodach z odkrecaniem kol w poprzednim aucie zakupiłem dobra nasadke 17 proxona i dlugie lamane pokretlo np. takie http://www.mojenarzedzia.pl/pokretlo...wyt-moletowany.
Oba narzedzia przydadza sie tez przy drobnych naprawach .
Komentarz
-
-
To moze ja cos powiem. W aso opla gdzie pracowalem byl wymóg smarowania i srub i stozkow w feldze i stalowej i alu. To byl wymóg samego wlasciciela. Coprawda Kozla nie trawie za jego podejscie do ludzi i zaniedbanie w wyposazenie warsztatu ale tu mial racje. Akurat to drugi serwis opla w Polsce. Pierwszy powstal w Wawie a drugi wlasnie Kozłowskiego w Szczecinie. Smarowali wszyscy mechanicy i jakos nikomu sie nic nie odkrecilo. TO bujda na kolkach ze sie cos odkreci. Sruby kol tryzmja sie na stozku a w grupie vag na kóli. Smar jaki uzywalismy to zwykly bialy ale dodawalismy troche oleju by byl nieco bardziej plynny. Smarowalismy tym wszelkie gwinty w zawieszeniu podwozia, zawiasy, zamki, prowadnice klockow w jarzmach itd. W fordzie mielismy specjalne specyfiki na takie okazje. Rozne spraye na rozne rzeczy. Fioletowy byl go klem i slupkow aku, bialy na zamki i wszelkie plastiki skrzypiace i cos tam bylo jeszcze do gwintów.G4 ASZ + oraz sharan AUY +++ by TUNE UP
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez samtech84Zamieszczone przez howardTez polecam zakup klucza dynamometrycznego. Koszt ok 100 zł i problem z odkręcaniem śrub nie istnieje.
Do użycia dwa razy do roku wystarczy. Za swój dałem 118 zł i trzyma parametryPóki się nie psuje nie ma co narzekać i szukać problemów :-)
Komentarz
-
Komentarz