widać jest zainstalowany w miejscu jak na zdjęciu w linku powyżej.
Trzeba się mocno nachylić w przestrzeń pomiędzy silnikiem a filtrem powietrza i akumulatorem.
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
kristophe Czujnik tak wygląda Typowe uszkodzenie to przerwa pomiędzy pinami A-B
W nowym pomiędzy A-B jest 1500 ohm C-D 2600 ohm, a przy ogrzaniu rezystancja maleje
jeśli chodzi o te czujniki niby się nie różnią cztero pinowy a cztero pinowy a jednak jest różnica i to dość znaczna kształt kostki :shock:
jedne mają owalną a drugie kwadratową
jeżeli chodzi o czujnik zielony nr 059919501A i czarny nr 078 919 501 C
to są to zamienniki i ich budowa jest taka sama tu ich wygląd http://moto.allegro.pl/item192317078...ryginalny.html
i w obu gniazda do wtyczek wyglądają jak na zdjęciu w poscie aciu powyżej
O I 1,9 TDI AHF < SLX > <1Z1Z (9910)> miłe wspomnienia
O II FL < Ambition > <2G2G> powoli do przodu
=================================================
moje auto nieraz na wolnych obrotach faluje 1000-1100 znów 900 kiedyś podłączyłem do kompa i błędów nie pokazywał a dalej od czasu do czasu robi to samo czy będzi to czujnik temp czy w zbiorniczku wyrównawczym czy miał ktoś podobny problem?
Komentarz