autko jest zacne i budzi szacun
aha i lepiej nie stawiać koło niego autek z felami 15 bo wydaje się jakby to był matchbox - :lol: - sprawdziłem na swoim :szeroki_usmiech
KruPin, tyż pikna :szeroki_usmiech , czy tam w tle to kolega Mikrus :?:
no i powiedz co się w niej już zepsuło :?: :?: :?: :wink: skrzynke z gratami do naprawy widzę
MiKruS, nie wiem czy jest gdzieś wątek o Twoim nowym żelazie ale jakby co to gratulacje . gdybym był młodszy te parę lat to też.......
Leszek - Na zdjeciu to nie ja.
A narzedzia stoją, bo fotkę Krupin zrobil w zakladzie, ktory montowal wczoraj blokade skrzyni i inne zabezpieczajace fiku-miku.
Napewno da się wykręcić więcej.
Ale porównując wyniki z testów RS TFSI przeprowadzonych przez tych samych dziennikarzy, więc pewnie w zbliżonych warunkach, najbardziej zdziwiły mine słabe wyniki TDI w kategorii 80-120 km/h. To już całkiem spore różnice:
TDI:
3 st. 6,4 s; 4 st. 7,7 s; 5 st. 9,6 s; 6 st. 12,4 s
Co do tej elastycznosci, to powiem szczerze, ze mam podejrzenia, ze to jakas bzdura.
Naprawde potrafie mniej wiecej ocenic jak jezdza auta - a jezdzilem rowniez TFSI 200KM.
Te roznice podane na tej czeskiej stronie swiadczylyby o jakiejs przepasci, ktorej IMHO nie ma.
Zwlaszcza na wyzszych biegach te dane są imho jakies niewiarygodne.
Widze jedno rozwiazanie - Miecz przyjedz na spot, albo moze jakos sie umowimy, zeby zrobic bezposrednie porownanie. Serio!
Nowy wątek bedzie, jak juz bedzie wiadomo, jaki power tam czycha, no i umowilem juz sesyjke ze znajomym fotografem, takze dopiero wtedy :diabelski_usmiech Trzeba sie przylozyc do prezentacji :wink:
w sumie sam jestem zdziwiony tymi wynikami i ciekawi mnie rezultat bezpośredniego porównania, nie powiem, z tym że mi się trudno wyrwać w tygodniu. Może jak będzie jakiś spot w weekend albo w dzień wolny, to podjadę
w sumie sam jestem zdziwiony tymi wynikami i ciekawi mnie rezultat bezpośredniego porównania, nie powiem, z tym że mi się trudno wyrwać w tygodniu. Może jak będzie jakiś spot w weekend albo w dzień wolny, to podjadę
Przemysl temat. W ten weekend jestem w Waw, jakby co.
Widocznie zle zapamietalem. 9,6 ma chyba Octa 130PD i pewnie stad blad.
W kazdym razie to i tak ok. sekunda wiecej niz realnie i wcale nie mysle o jakis strzalach ze sprzegla, itp.
A skad te dane ze Octa 130PD ma sekunde mniej ? Ogladalem rozne testy (w tym na autorevue) i jakos nigdzie nie widzialem, zeby miala 8.6, bo chyba nie z g-techa ? Jakos tez wydawaloby mi sie dziwne, ze producent celowo zaniza osiagi sprzedawanch aut - inzynierowie walcza, zeby urwac dziesiate czesci sekundy, a marketing da +1s bo tak ?
MiKruS, napisales "W kazdym razie to i tak ok. sekunda wiecej niz realnie: to sie tez do Ibizy odnosilo ? Bo z konstrukcji zdania to zrozumialem, ze odnosi sie do Octy :2kc
Piotr_T, widze ze lekko sie nie orientujesz w temacie przyspieszen :wink: Temat jest sprawdzony na wielu przykladach, a dziennikarze, to zazwyczaj niezle wały za kółkiem, wiec nie dziwie sie, ze czasem wychodzi im wiecej, jak podaje producent :lol:
I tak, nie umiesz czytac - Mikrus pisal o Ibizie! :P
MiKruS, moze nagraj na poszczegolnych biegach co sie dzieje i wrzuc plis. Moze i panowie od RSow z benzynowymi motorami tez tak zrobia. Bedzie material pogladowy do dyskusji bo na razie to chyba brak faktow to obiektywnej oceny...
KruPin, tak oczywiscie, producent zaniza osiagi wlasnego produktu o 10% :lol:
Jakby Ci to napisac, zeby Cie nie urazic....jestes w lekkiej dup.. z wiedza na ten temat! :P
Tyle razy juz bylo pisane na wielu forach o co chodzi z pomiarami producenta, a tutaj i tak wyskakuje ktos podwazajacy doswiadczenie innych. Przejzyj se archiwum, to Cie moze wreszcie oswieci :roll:
Powiem wam że OII RS miałem okazje się przejecheć i tydzień później śmigłem sobie Hondą ACCORD 2.2 EXECUTIVE i-CTDi 124 400 zł cena podobna ale powiem także wydawała mi się Honda szybsza choć w katalogu podają 9,3 s. Ale to tylko moje odczucie a to trzeba by sprawdzić g-techem lub ze staru .
[b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA
KruPin, to moze podasz mi linke do konkretnego posta gdzie jest opis dlaczego pomiar producenta tak mocno zaniza osiagi auta. Nowy jestem na tym forum to bys pomogl.
Piotr_T, te wyniki wydaja mi sie nieprawdopodobne - moje auto jest zdecydowanie slabsze, z inaczej zestopniowana skrzynia - zmierzone stoperem i predkosciomierzem - czasy na 4 i 5 biegu sa nieco lepsze. Ja rozumiem ze duzy blad pomiaru itp itd ale roznica powinna byc duza. Jak sie pomierzy RSa stoperem wg. licznika to bledy pomiaru beda podobne - wiec mozna je pominac. I wtedy bedziemy wiedziec jak bardzo nas taki RS moze zloic :zlosnik:
Komentarz