pykanie pod maska na wlaczonym zaplonie - AGR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • RALF
    Elegance
    • 2008
    • 974

    pykanie pod maska na wlaczonym zaplonie - AGR

    Zamieszczone przez rafalus
    Ktos wie jak oni omijaj fabryczny immobilzajzer ? Mysle ,ze szmaciarze wiedzą tylko zwykli ludzie nie. Moze ktos cos napisze .?
    A nie jest tak, że podmieniają graty (komp)?
  • Fleishmachine
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 292

    #2
    pykanie pod maska na wlaczonym zaplonie - AGR

    Koledzy, od dawna mialem sie o to zapytac, ale... jakos zawsze wylatywalo mi to z glowy.
    Od jakis 4 lat przy zalaczonym zaplonie ( przy odpalonym silniku raczej tez, ale ciezko juz to uslyszec ) doslownie pyka mi jakies male ustrojstwo pod maska, w okolicy podszybia nad zbiorniczkiem - chyba plynu hamulcowego - w kazdym na wysokosci aku tylko ze przy samym podszybiu. Nie wiem co to za ustrojstwo, jakis maly elemenet rozmiarow na oko 3/3/5cm - czy ktos z Was, drodzy koledzy, orientuje sie co sie dzieje ze ten element zaczal sie odzywac? to pykanie slychac jedynie na wlaczonym zaplonie, ale zdaje mi sie ze przy odpalonym silniki tez to sobie pyka, tylko pracujacy silnik to zaglusza. oczywiscie jesli potrzeba, to moge zrobic zdjecie tego ustrojstwa.

    Pozdrawiam
    Mikolaj Majstruk

    Komentarz

    • neck99
      L&K
      S_OCP Member
      • 2005
      • 1326

      #3
      Fleishmachine, N75 .. to zaworek regulujący cisnienie. jak pyka to sie ciesz .. jak przestanie pykać to czas zmienić hehe
      OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
      SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

      Komentarz

      • miras_72
        Classic
        • 2007
        • 12

        #4
        Nie przejmuj się, tak ma pracować.

        Komentarz

        • Fleishmachine
          Rider
          S_OCP Member
          • 2007
          • 292

          #5
          hmmm... dziwne

          dziekuje za odpowiedz

          Komentarz

          • neck99
            L&K
            S_OCP Member
            • 2005
            • 1326

            #6
            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

            Komentarz

            • amrys
              Classic
              • 2006
              • 10

              #7
              A czy przy "zgaszonym" silniku a załączonym zapłonie tez powinien terkotac????

              Komentarz

              • b707
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1272

                #8
                Zamieszczone przez amrys
                A czy przy "zgaszonym" silniku a załączonym zapłonie tez powinien terkotac????
                Nie:P Bo to jest zawór ograniczający cisnienie doładowania...
                Adam

                Komentarz

                • amrys
                  Classic
                  • 2006
                  • 10

                  #9
                  a mnie pyka wiec chyba będzie do wymiany??!!!

                  Komentarz

                  • b707
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1272

                    #10
                    Zamieszczone przez amrys
                    a mnie pyka wiec chyba będzie do wymiany??!!!
                    Ale cały czas? Przychodzisz w nocy i pyka? Przed odpalaniem silnika czy pyka po jezdzie?
                    Adam

                    Komentarz

                    • Fleishmachine
                      Rider
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 292

                      #11
                      wyraznie kolega napisal: na zalaczonym zaplonie - na noc chyba nikt nie zostawia samochodu na zaplonie ;d

                      Komentarz

                      • b707
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 1272

                        #12
                        Zamieszczone przez Fleishmachine
                        wyraznie kolega napisal: na zalaczonym zaplonie - na noc chyba nikt nie zostawia samochodu na zaplonie ;d
                        Damn ops: Mój błąd nie zauwazyłem ze na załaczonym zapłonie:|

                        Myslałem ze pyka przy całkowice wyączonym silniku i zapłonie...

                        Bo tak to sytuacja jak u Ciebie Czyli gdy pyka to jest git
                        pzdr
                        Adam

                        Komentarz

                        • Fleishmachine
                          Rider
                          S_OCP Member
                          • 2007
                          • 292

                          #13
                          8)

                          Komentarz

                          • neck99
                            L&K
                            S_OCP Member
                            • 2005
                            • 1326

                            #14
                            na zapłonie nie powinien tykać .. z tego co mi wiadomo.
                            OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                            SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                            Komentarz

                            • b707
                              L&K
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 1272

                              #15
                              neck99, to sie zdecydujmy Bo na poczatku tematu Fleishmachine pytał czy na załączonym zapłonie powienien pykać i sam stwierdziłes ze jak pyka to jest dobrze :P
                              :roll:
                              pzdr
                              Adam

                              Komentarz

                              • janusz_007
                                Rider
                                • 2007
                                • 473

                                #16
                                nie powininen pykac na załaczonym zapłonie. dopiero po odpaleniu silnika ma pykac bo taka jest jego uroda))

                                u mnie pyka po odpaleniu i tak ma byc neck99, jak przestanie pykac to wtedy go zmien)
                                VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                                Komentarz

                                • amrys
                                  Classic
                                  • 2006
                                  • 10

                                  #17
                                  dla jasności, jeśli silnik nie bangla ale kluczyk przekręcony i kontrolki swiecą nie powinien pykać? a jeśli pyka mimo iz auto ma moc i rozpedza sie do 185km/h to wymienić tak???

                                  Komentarz

                                  • janusz_007
                                    Rider
                                    • 2007
                                    • 473

                                    #18
                                    ja bym tego nie ruszał, skoro auto dobrze smiga, i nic tam sie nie dzieje to niech hula, ale moze wyposazylbym sie w zapasowy n75 tak na wszelki wypadek, bo moze ten sie juz po woli konczy... hmmmm
                                    VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

                                    Komentarz

                                    • RomanS
                                      Elegance
                                      • 2004
                                      • 804

                                      #19
                                      Zamieszczone przez janusz_007
                                      moze wyposazylbym sie w zapasowy n75 tak na wszelki wypadek
                                      No jest to jakaś metoda, tyle, że N75 to nie żarówka, żeby wozić w zapasie i kosztuje też trochę więcej :szeroki_usmiech .

                                      Więc może dobrze byłoby jednoznacznie ustalić jak toto powinno się zachowywać.

                                      Oczywiście ma to znaczenie dla kogoś kto podejrzew N 75 o nieprawidłowe działanie.
                                      A sądziłem, że Fleishmachine, zakładając ten temat o coś go podejrzewa (chociażby o to, że zaczął "pykać" a wcześniej tego nie robił.

                                      PS. Można jeszcze głośniej puścić radio
                                      Pzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI

                                      Komentarz

                                      • Alberto
                                        Ambiente
                                        • 2006
                                        • 202

                                        #20
                                        to w końcu ma pykać na przekręconym zapłonie i nie odpalonym silniku czy nie????

                                        [ Dodano: Sro 23 Maj, 07 21:57 ]
                                        bo już niewiem jak ma się to zachowywać mi pyka jak zgasną wszystkie kontrolki a na odpalonym to nigdy nie słuchałem

                                        Komentarz

                                        • neck99
                                          L&K
                                          S_OCP Member
                                          • 2005
                                          • 1326

                                          #21
                                          b707, Pisałem ze ma pykać .. na zapalonym silniku .. na samym zapłonie nie ma pykać I taka była moja wersja. ..
                                          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
                                          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

                                          Komentarz

                                          • daneczek76
                                            RS
                                            S_OCP Member
                                            • 2006
                                            • 3642
                                            • Toyota

                                            #22
                                            A umnie po przekręcenu zapłanu pyka sobie jak zapale silnika pyka tylko z większą częstotliwością i tak powinno to chyba wygladać .
                                            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                            Komentarz

                                            • Fleishmachine
                                              Rider
                                              S_OCP Member
                                              • 2007
                                              • 292

                                              #23
                                              neck99, ja napisalem ze mi pyka na zalaczonym zaplonie a nie silniku, nawet temat jest taki
                                              amrys, moj leci 193kmh z pyakniem
                                              janusz_007, u mnie tak pyka od jakis czterech lat - przynajmnej wtedy pierwszy raz to uslyszalem, a raczej zwrocilem na to uwage - wiec chyba nie jest to szkodliwe

                                              Koledzy, wychodzi na to ze jak pyka to jest dobrze, tylko ze troche za wczesnie . skoro ma pykac przy zalaczonym silniku, a pyka juz od momentu wlaczenia zaplonu to wyglada mi to tylko na to, ze gdzies po drodze przekaznik odpowiadajacy za wlaczanie tego ustrojstwa musial pasc na zamknietym obwodzie - jesli jest tak jak ja to sobie wyobrazam to nic nie powinno sie dziac, a wymiana samego n75 by nie pomogla, bo on dziala a element sterujacy n75 musial nawalic... czy ktos wie czy jest tak jak mysle, albo moze ktory przekaznik jest odpowiedzialny za to ustrojstwo ( bo raczej przekaznik musi byc do tego )

                                              [ Dodano: Czw 24 Maj, 07 07:35 ]
                                              Alberto, trudno to uslyszec przy wlaczonym silniku, a moze inaczje - na pewno nie jestes w stanie zwrocic na to uwagi, skoro nigdy wczesniej nic Ci pykalo na samym zaplonie - gdyby nie ten fakt, to ja bym do dzisiaj nie wiedzial ze to ustrojstwo potrafi sobie pykac

                                              Komentarz

                                              Pracuję...