Zamieszczone przez rafalus
pykanie pod maska na wlaczonym zaplonie - AGR
Zwiń
X
-
pykanie pod maska na wlaczonym zaplonie - AGR
Koledzy, od dawna mialem sie o to zapytac, ale... jakos zawsze wylatywalo mi to z glowy.
Od jakis 4 lat przy zalaczonym zaplonie ( przy odpalonym silniku raczej tez, ale ciezko juz to uslyszec ) doslownie pyka mi jakies male ustrojstwo pod maska, w okolicy podszybia nad zbiorniczkiem - chyba plynu hamulcowego - w kazdym na wysokosci aku tylko ze przy samym podszybiu. Nie wiem co to za ustrojstwo, jakis maly elemenet rozmiarow na oko 3/3/5cm - czy ktos z Was, drodzy koledzy, orientuje sie co sie dzieje ze ten element zaczal sie odzywac? to pykanie slychac jedynie na wlaczonym zaplonie, ale zdaje mi sie ze przy odpalonym silniki tez to sobie pyka, tylko pracujacy silnik to zaglusza. oczywiscie jesli potrzeba, to moge zrobic zdjecie tego ustrojstwa.
Pozdrawiam
Mikolaj Majstruk
-
-
Fleishmachine, N75 .. to zaworek regulujący cisnienie. jak pyka to sie ciesz .. jak przestanie pykać to czas zmienić heheOII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fleishmachinewyraznie kolega napisal: na zalaczonym zaplonie - na noc chyba nikt nie zostawia samochodu na zaplonie ;dops: Mój błąd nie zauwazyłem ze na załaczonym zapłonie:|
Myslałem ze pyka przy całkowice wyączonym silniku i zapłonie...
Bo tak to sytuacja jak u CiebieCzyli gdy pyka to jest git
pzdrAdam
Komentarz
-
-
na zapłonie nie powinien tykać .. z tego co mi wiadomo.OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez janusz_007moze wyposazylbym sie w zapasowy n75 tak na wszelki wypadek
Więc może dobrze byłoby jednoznacznie ustalić jak toto powinno się zachowywać.
Oczywiście ma to znaczenie dla kogoś kto podejrzew N 75 o nieprawidłowe działanie.
A sądziłem, że Fleishmachine, zakładając ten temat o coś go podejrzewa (chociażby o to, że zaczął "pykać" a wcześniej tego nie robił.
PS. Można jeszcze głośniej puścić radioPzdr, RomanS, Audi A6 Avant, 2,5 TDI
Komentarz
-
-
b707, Pisałem ze ma pykać .. na zapalonym silniku .. na samym zapłonie nie ma pykaćI taka była moja wersja. ..
OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I
Komentarz
-
-
neck99, ja napisalem ze mi pyka na zalaczonym zaplonie a nie silniku, nawet temat jest taki
amrys, moj leci 193kmh z pyakniem
janusz_007, u mnie tak pyka od jakis czterech lat - przynajmnej wtedy pierwszy raz to uslyszalem, a raczej zwrocilem na to uwage - wiec chyba nie jest to szkodliwe
Koledzy, wychodzi na to ze jak pyka to jest dobrze, tylko ze troche za wczesnie. skoro ma pykac przy zalaczonym silniku, a pyka juz od momentu wlaczenia zaplonu to wyglada mi to tylko na to, ze gdzies po drodze przekaznik odpowiadajacy za wlaczanie tego ustrojstwa musial pasc na zamknietym obwodzie - jesli jest tak jak ja to sobie wyobrazam to nic nie powinno sie dziac, a wymiana samego n75 by nie pomogla, bo on dziala a element sterujacy n75 musial nawalic... czy ktos wie czy jest tak jak mysle, albo moze ktory przekaznik jest odpowiedzialny za to ustrojstwo ( bo raczej przekaznik musi byc do tego )
[ Dodano: Czw 24 Maj, 07 07:35 ]
Alberto, trudno to uslyszec przy wlaczonym silniku, a moze inaczje - na pewno nie jestes w stanie zwrocic na to uwagi, skoro nigdy wczesniej nic Ci pykalo na samym zaplonie - gdyby nie ten fakt, to ja bym do dzisiaj nie wiedzial ze to ustrojstwo potrafi sobie pykac
Komentarz
-
Komentarz