[O1] Czy sportowe sprezyny z golfa IV pasuja do octavi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Misiaty
    Classic
    • 2007
    • 27

    [O1] Czy sportowe sprezyny z golfa IV pasuja do octavi

    Zamieszczone przez MiKruS
    ze dla Ciebie to takie normalne zestrzelic kilkuset pasazerow wolnego kraju w imie wyeliminowania domniemanego zagrozenia i przekreslenia swojej szansy w jakichkolwiek wyborach, postawienia przed Komisją Kongresu, itd.
    a co jesli samoloty byly bez pasazerow, listy mozna sfalszowac jak sie chce, w budynkach WTC tez moglo byc mniej ludzi niz zwykle (moment ataku przed godzinami pracy) - tylko troche lipa z tym ze musialoby byc wielu wtajemniczonych - a przez te pare lat ktos musialby pare puscic :?
  • KUBAŃCZYK
    Rider
    • 2006
    • 574

    #2
    [O1] Czy sportowe sprezyny z golfa IV pasuja do octavi

    hej mam pytanie czy sportowe sprezyny z golfaIV pasoja do octavi??


    EDIT szkoda:
    widzisz jak jasno mozna było zatytułować topik :?: :?

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      Zamieszczone przez KUBAŃCZYK
      hej mam pytanie czy sportowe sprezyny z golfaIV pasoja do octavi??
      powinny pasować bo to ta sama płyta podłogowa ale jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • KUBAŃCZYK
        Rider
        • 2006
        • 574

        #4
        znalazlem wlasnie sobie spprezynki i nie drogo koplecik wyniesie jakies 160zl sprężyny firmy eibach -30mm tylnie ,sprężyny firmy supersport -40mm na przod i sie zastanawiam co zrobic

        [ Dodano: Nie 20 Maj, 07 12:23 ]
        ziomal patrze ze wyminiles gril chcesz moze odsprzeadac stary??

        Komentarz

        • Zibi
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 491

          #5
          Teoretycznie pasuje
          Praktycznie to wypada znac dokladny numer sprezyny, wejsc na strone producenta i :
          a) obejrzec TUV
          b) przeczytac przeciwskazania
          c) postarac sie wykminic jaki jest "spring rate" i porownaj z tym przykladem


          IMHO uzywane sportowe sprezyny to kiepski pomysl,
          zbyt duza gleba w naszych auta to tez kiepski pomysl,
          decyzja nalezy do ciebie

          Pozdrawiam
          Zibi

          Komentarz

          • Ziomal
            RS
            S_OCP Member
            • 2005
            • 5841
            • Octavia I (1U2)
            • BFQ 1.6 MPI 102 KM

            #6
            KUBAŃCZYK, Zią to jest zdjęcie przerobione , ja mam seryjny grill :szeroki_usmiech
            Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

            Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

            Jest O1 1.6 BFQ

            Komentarz

            • marcin_kielce
              Drive
              • 2007
              • 72

              #7
              Witam,

              sprężyny będą pasować ale ja na twoim miejscu absolutnie bym ich nie zakładał!!
              Octavia tak jak Bora i Toledo mają cięższy tył więc nie powinieneś stosować sprężyn z Golfa bo będzie łódka!!
              Po drugie używana sprężyna pójdzie niżej niż nowa a miska olejowa i tak jest nisko :twisted:

              Na twoim miejscu zapodałbym góra -30mm z tymże na każdą oś takie same sprężyny a nie tył inne i przód inne.
              Pozatym do obniżenia -30mm powinienneś dać jakieś sportowe amory, żeby ci to wszystko nie dobijało, np. Bilstein B6 a jeszcze lepiej B8.
              Seat Leon TS 4x4

              Zapomnieć co to brak trakcji- bezcenne
              -------------------------------------------------------
              www.leonclub.pl
              www.tdiracing.pl

              Komentarz

              • KUBAŃCZYK
                Rider
                • 2006
                • 574

                #8
                jak wstawimy to zobaczymy duzo nie kosztoja wiec jak cos bede mial malo w plecy jestem czlowiekiem ktory uczy sie na bledach z tego co mi koles napisal to tyl mi siadzie jakies 2,5 cm a przod 3cm wiec zobaczymy ile jest w tym prawdy.co do miski mam bezyniaka wiec jest ciut wyzej niz w tdi ostatni wymienilem amory na scharsa i jest troche sztywniejsza dalem nowe wszystkie gumy wiec czas na sprgi

                Komentarz

                • Samiec
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 4287
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                  • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                  #9
                  Znasz moze jeszcze jakas taka stronkie? bo moich tylnich springow w tej specyfikacji nie ma :roll:
                  TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                  SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                  Komentarz

                  • Zibi
                    Rider
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 491

                    #10
                    Niestety nie
                    Jedyna szansa to namierzenie ich w ETCE lub w katalogu producenta i szacowanie na oko na podstawie aplikacji
                    IMHO benzyna NA powinna miec mniejszy spring rate,
                    diesel wiekszy,
                    na bezdroza wiekszy, itd, itp

                    Pozdrawiam
                    Zibi

                    Komentarz

                    Pracuję...