na granicy 230 000 km- mały raport ;)

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Hubol
    Drive
    S_OCP Member
    • 2005
    • 79

    na granicy 230 000 km- mały raport ;)

    Renault Laguna trzeciej generacji stanowi tak duży krok do przodu pod względem jakości w porównaniu z poprzednikiem, że francuski koncern rozważał pomysł zmiany nazwy dla tego samochodu. Ostatecznie jednak odrzucono tą koncepcję z powodu ogromnych nakładów marketingowych, jakie należałoby ponieść, aby skutecznie wypromować nową nazwę wśród klientów.

    Jak przyznał Patrice Ratti, kierujący w Renault programem aut klasy wyższej średniej, zmiana nazwy modelu Laguna na inną oznaczałaby konieczność poniesienia dodatkowych wydatków marketingowych w wysokości około 100 mln EUR. Dlatego też postanowiono zachować dotychczasową nazwę samochodu i skoncentrować się na zapewnieniu wzorowej jakości nowego produktu.

    Polska premiera nowej Laguny odbyła się niedawno w warszawskim Hotelu Hilton. Wieczorny pokaz został poprzedzony światową konwencją sieci Renault, która odbyła się równocześnie w 50 krajach świata i w której wzięło udział łącznie 30 tys. koncesjonerów marki.

    W Polsce w specjalnie przygotowanym wieczornym pokazie wzięło udział ponad 700 gości, którzy po raz pierwszy z bliska mogli podziwiać długo oczekiwany model Renault. Uroczystemu odsłonięciu samochodu towarzyszył przygotowany specjalnie na ten wieczór występ Teatru Buffo. Na scenie, obok prowadzącego ten wieczór Janusza Józefowicza, stanęła nowa Laguna Grandtour.

    Nowość marki Renault ma się uplasować wśród trzech najlepszych samochodów w tej klasie pod względem jakości produktu i usług. Założeniem projektu nowej Laguny było zapewnienie prawdziwej przyjemności prowadzenia. Dzięki płynnej i dynamicznej linii nowa Laguna to rasowe auto na dalekie trasy.

    Samochód będzie można podziwiać w salonach Renault już podczas Dni Otwartych, które odbędą się w dniach 19-21 października.

    Od momentu wprowadzenia do sprzedaży (styczeń 1994 roku) dwie pierwsze generacje Laguny sprzedały się w ilości ponad 2,3 mln egzemplarzy.

    [samar.pl link]
    Hołdys Królem jestttt........

    ----------------------------------------
    Octavia 1,9 TDI/ASV/110KM Drive
    ----------------------------------------
    CB Johny II + Presidet ML-145
    ----------------------------------------
  • adik_s
    Rider
    • 2005
    • 259

    #2
    na granicy 230 000 km- mały raport

    Na blacie za chwile stuknie 230 000km, 4lata i 3miesiące życia w naszej rodzinie
    Ojciec chce nią jeździć do 400 000, oby sie udało...
    A pisze zeby troszke pochwalić octavke choć zachwalac chyba specjalnie nie musze bo sami wiecie jak jest... Do tej pory wymieniony przeplywomierz ze dwa tyg temu i niestety przez nieuwage trzy razy rozwalona miska olejowa (po trzecim razie wymieniona na nową, tzn towarzysz SEBO uratowal mi życie sprzedając mi swoją miske z drugiego silnika), teraz amortyzatory nadają sie juz do wymiany, troche ojca poganiam bo zwleka z wymianą a czas najwyższy... Poza tym wiadomo klocki, filtry, olej z pierdołami co 90tyś, przebieg w duzej wiekszosci robiony na trasie. Jeżdże czasem nową meganką, przebieg 90tyś a wygląda gorzej niz nasza octavia...
    Do mankamentów szkodnia to chyab jedynie przerywacz moge zaliczyc bo czasem jak tyka to nerwicy można dostać, no i te trzeszczące zawieszenie jak tampczan.. Z mniejszych usterek to ostatnio
    - centralny zamek sie kitosi, czasem przy odpalaniu nie chcą sie zamknąć drzwi kierowcy, albo przy wysiadaniu jak mocniej drzwiami sie trzasnie to sie wszystkie zamykają (juz nei zostawiam kluczyka w środku 8)
    - przy wlączaniu alarmu zostaje lewy kierunkowskaz i tak sobie swieci caly czas
    - przy włączonym nawiewie na 1lub 2 piszczy ten wiatraczek (no ale w koncu krecil sie przez 227tyś km wiec niech sobie umiera

    Chyba na tyle, co tu wiecej zdziwiać Kiedy octavia ma imieniny??

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #3
      adik_s, turbo cały czas fabryczne?

      Komentarz

      • adik_s
        Rider
        • 2005
        • 259

        #4
        oczywiscie, i gwizda caluśki czas

        Komentarz

        • neck99
          L&K
          S_OCP Member
          • 2005
          • 1326

          #5
          oczywiscie, i gwizda caluśki czas
          Dobry kierownik Oby tak dalej adik_s, i dociągniesz turbo do 400 kk nawet
          OII 2.0 TDI BKD 140 PD Elegance+ @182KM/408NM F O T K I
          SII 2.0 TDI CFGB 170 CR Platinium+ F O T K I

          Komentarz

          • daneczek76
            RS
            S_OCP Member
            • 2006
            • 3642
            • Toyota

            #6
            Zamieszczone przez adik_s
            400 000, oby sie udało...
            uda się ja mam tak naprawde 300 tyś. 98r. AGR a na liczniku 145 tys
            [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

            Komentarz

            • Arti23
              Elegance
              S_OCP Member
              • 2005
              • 892
              • Superb II combi (3T5)
              • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

              #7
              Zamieszczone przez Dzida
              turbo cały czas fabryczne?
              a czemu miało nie być fabryczne, to przecież zwykła turbina bez zmiennej geometrii a jak wiemy one są wieczne przy odpowiednim traktowaniu. ja też mam jeszcze fabryczną

              adik_s, a jak z korozją u ciebie w autku ? bo ja zaczynam mieć z tym problem
              Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

              Komentarz

              • Tymon
                RS
                • 2004
                • 2970

                #8
                Zamieszczone przez Arti23
                a jak z korozją u ciebie w autku ? bo ja zaczynam mieć z tym problem
                Tzn :?: gdzie Ci zżera maszynke :?:
                Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                BMW serii 3... Radość z jazdy.

                Komentarz

                • daneczek76
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2006
                  • 3642
                  • Toyota

                  #9
                  Zamieszczone przez adik_s
                  centralny zamek sie kitosi, czasem przy odpalaniu nie chcą sie zamknąć drzwi kierowcy, albo przy wysiadaniu jak mocniej drzwiami sie trzasnie to sie wszystkie zamykają (juz nei zostawiam kluczyka w środku
                  to masz banalna awarje w drzwiach kierowcy na łączeniu z karoserją w tej gumie masz kable popękane i dlatego ci centralny warjuje częsta przypadłość.

                  [ Dodano: Pią 25 Maj, 07 11:41 ]
                  Zamieszczone przez adik_s
                  Chyba na tyle, co tu wiecej zdziwiać Kiedy octavia ma imieniny??
                  16-03 są imieniny Oktawi
                  [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                  Komentarz

                  • Arti23
                    Elegance
                    S_OCP Member
                    • 2005
                    • 892
                    • Superb II combi (3T5)
                    • CFGB 2.0 TDI CR RS 170 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez Tymon
                    Zamieszczone przez Arti23
                    a jak z korozją u ciebie w autku ? bo ja zaczynam mieć z tym problem
                    Tzn :?: gdzie Ci zżera maszynke :?:
                    np na narożnikach progów, słupkach drzwi, tylna klapa (już raz naprawiana 2 lata temu na gwarancji) i drzwi kierowcy przy klamce auto jak kupowałem miałem w 100% bezwypadkowe
                    Skoda Octavia II Combi 2.0 TDI BKD DSG (172/395) by R-Motors-klik

                    Komentarz

                    • Samiec
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 4287
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                      #11
                      Zamieszczone przez Arti23
                      to przecież zwykła turbina bez zmiennej geometrii a jak wiemy one są wieczne przy odpowiednim traktowaniu.
                      ALH ma turbo ze zmienna geometria lopatek :roll:
                      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                      Komentarz

                      • adik_s
                        Rider
                        • 2005
                        • 259

                        #12
                        Zamieszczone przez Arti23
                        adik_s, a jak z korozją u ciebie w autku ? bo ja zaczynam mieć z tym problem
                        malowana byla klapa od bagażnika, odpadl lakier przy znaczku, http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...r=asc&start=15 na samym dole wrzuciłem fotke, mimo ze autko ma 4lata to z bólem ale przyznali gwarancyjnie - mówili ze juz nie powinni ale.. ale coś tam...
                        poza tym żadnych śladów, ani slupki, ani progi, wszystko trzyma sie kupy.

                        Zamieszczone przez daneczek76
                        o masz banalna awarje w drzwiach kierowcy na łączeniu z karoserją w tej gumie masz kable popękane i dlatego ci centralny warjuje częsta przypadłość.
                        no własnie wyczytałem o tym któregoś dnia, troche tą gume paluchami pogniotłem i narazie jakos przestało glupieć..

                        Komentarz

                        • misiek^wro
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 8321

                          #13
                          Zamieszczone przez neck99
                          Dobry kierownik Oby tak dalej adik_s, i dociągniesz turbo do 400 kk nawet
                          Moje tez by tyle pochodzilo, gdyby nie to, ze dostalo po pupie bez smarowania jak miska poszla ;////
                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                          Komentarz

                          • Fleishmachine
                            Rider
                            S_OCP Member
                            • 2007
                            • 292

                            #14
                            Koledzy, co Wam tak wcina ta rdza - moja czeszka ma juz siedem wiosen na karku i brak problemow z korozja - co prawda, raz miala wstawiany nowy tylny blotnik jakies 5 lat temu i teraz w styczniu miala klepany zadek, ale nigdzie nie widac diabelstwa - moze dzieki garazowaniu - od roku niesety z cieplego garazu przeniosla sie pod chmurke

                            Komentarz

                            • misiek^wro
                              RS
                              S_OCP Member
                              • 2006
                              • 8321

                              #15
                              Fleishmachine, u mnie w kombi na tylniej klapie, w miejscu laczenia szyby z blacha pojawia sie rudawka ... I to nie jestem jedyny. Aha, auto nigdy nie bite ...
                              Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                              Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                              ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                              TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                              Komentarz

                              • Fleishmachine
                                Rider
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 292

                                #16
                                misiek^wro, czegos nie dopracowali pepiczki - ale dobrze ze to tylko klapa a nie np nadkola tylnego blotnika

                                Komentarz

                                • misiek^wro
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2006
                                  • 8321

                                  #17
                                  Fleishmachine, ano co racja to racja Ja swoja i tak mialem skitraszona przez panow z ASO, nie usuneli rudawki jak nalezy i ... znow wychodzi.
                                  Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                  Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                  ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                  TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                  Komentarz

                                  • daneczek76
                                    RS
                                    S_OCP Member
                                    • 2006
                                    • 3642
                                    • Toyota

                                    #18
                                    Zamieszczone przez adik_s
                                    no własnie wyczytałem o tym któregoś dnia, troche tą gume paluchami pogniotłem i narazie jakos przestało glupieć..
                                    to sie nie gniecie bo to nie dziewczyna tylko odsuń gume zalutuj kable jak są po zrywane a jak poekała izolacja to zaizoluj bo przez te gniecienie jeszcze zwarcie zrobisz i dopiero sie narobi. PZDR

                                    [ Dodano: Sob 26 Maj, 07 17:27 ]
                                    Zamieszczone przez Fleishmachine
                                    a nie np nadkola tylnego blotnika
                                    to nie Opel Astra w ktorym rdza miłuje sie w tylnych blotnikach. :lol:
                                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                                    Komentarz

                                    • Fleishmachine
                                      Rider
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 292

                                      #19
                                      misiek^wro, najlepsza opcja to kupno uzywki bez rdzy i malowac ja
                                      jak rdza juz raz wyszla to bedzie wracac - klapy mozna kupic za grosze, a malowac to tez nie problem

                                      ja raz zalatwilem lewy blotnik z przodu, po czasie wyszlo ze lakiernicy zrobili mnie w ch**a - wzieli kase z AC i mieli wstawic ori blotnik ( nawet fakture na takowy mi przedstawili ) - co sie okazalo, jakims dziwnym trafem na tym blotniku byla szpachel, a blotnik po 5 latach zaczela wpierdzielac rdza przy blotochronie i na rancie nadkola, poza tak to pomalowali ze byla ciemniejsza plamka w pewnym punkcie ( przynajmniej ja ja widzialem ) - w sumie, dany warsztat moge polecic za blacharke ( wstawiali mi blotnik tylny, swietnie to zrobili ) ale z lakierka dwa razy odwalili mi maniane ( lakier na blotniku - tez gdzies po 5 latach - zaczal robic sie chropowaty, dziwne )... dlatego teraz po ostatnim wypadku jak pewien gapa wpakowal mi sie w zadek, zabralem sie za pomalowanie 3/4 samochodu - zadek, bo musialem, a reszte - by poprawic maniane po poprzednim lakierniku, blotnik ktory zaczelo mi wcinac wymienilem, kupilem uzywke, ale mloda i w swietnym stanie, tak wiec mam pewnosc ze teraz rdza nie wyjdzie - przykre, ale prawdziwe - ale przynajmniej odswiezylem lakier i teraz mam pewnosc mojego lakiernika, ze nic sie nie bedzie dzialo... chociaz nie ukrywam ze z checia bym sie nastawil, by ktos mi znowu w pupcie delilatnie zajechal ( OC + odszkodowanie za uszczerbek na zdrowiu = dobra kasa )

                                      tylko te problemy sa spowodowane tym, ze autko bylo bite ( jak to ktos mi kiedys powiedzial - bije moja octavke z milosci ) , a nie z wady fabrycznej

                                      Komentarz

                                      Pracuję...