Renault Laguna trzeciej generacji stanowi tak duży krok do przodu pod względem jakości w porównaniu z poprzednikiem, że francuski koncern rozważał pomysł zmiany nazwy dla tego samochodu. Ostatecznie jednak odrzucono tą koncepcję z powodu ogromnych nakładów marketingowych, jakie należałoby ponieść, aby skutecznie wypromować nową nazwę wśród klientów.
Jak przyznał Patrice Ratti, kierujący w Renault programem aut klasy wyższej średniej, zmiana nazwy modelu Laguna na inną oznaczałaby konieczność poniesienia dodatkowych wydatków marketingowych w wysokości około 100 mln EUR. Dlatego też postanowiono zachować dotychczasową nazwę samochodu i skoncentrować się na zapewnieniu wzorowej jakości nowego produktu.
Polska premiera nowej Laguny odbyła się niedawno w warszawskim Hotelu Hilton. Wieczorny pokaz został poprzedzony światową konwencją sieci Renault, która odbyła się równocześnie w 50 krajach świata i w której wzięło udział łącznie 30 tys. koncesjonerów marki.
W Polsce w specjalnie przygotowanym wieczornym pokazie wzięło udział ponad 700 gości, którzy po raz pierwszy z bliska mogli podziwiać długo oczekiwany model Renault. Uroczystemu odsłonięciu samochodu towarzyszył przygotowany specjalnie na ten wieczór występ Teatru Buffo. Na scenie, obok prowadzącego ten wieczór Janusza Józefowicza, stanęła nowa Laguna Grandtour.
Nowość marki Renault ma się uplasować wśród trzech najlepszych samochodów w tej klasie pod względem jakości produktu i usług. Założeniem projektu nowej Laguny było zapewnienie prawdziwej przyjemności prowadzenia. Dzięki płynnej i dynamicznej linii nowa Laguna to rasowe auto na dalekie trasy.
Samochód będzie można podziwiać w salonach Renault już podczas Dni Otwartych, które odbędą się w dniach 19-21 października.
Od momentu wprowadzenia do sprzedaży (styczeń 1994 roku) dwie pierwsze generacje Laguny sprzedały się w ilości ponad 2,3 mln egzemplarzy.
[samar.pl link]
Jak przyznał Patrice Ratti, kierujący w Renault programem aut klasy wyższej średniej, zmiana nazwy modelu Laguna na inną oznaczałaby konieczność poniesienia dodatkowych wydatków marketingowych w wysokości około 100 mln EUR. Dlatego też postanowiono zachować dotychczasową nazwę samochodu i skoncentrować się na zapewnieniu wzorowej jakości nowego produktu.
Polska premiera nowej Laguny odbyła się niedawno w warszawskim Hotelu Hilton. Wieczorny pokaz został poprzedzony światową konwencją sieci Renault, która odbyła się równocześnie w 50 krajach świata i w której wzięło udział łącznie 30 tys. koncesjonerów marki.
W Polsce w specjalnie przygotowanym wieczornym pokazie wzięło udział ponad 700 gości, którzy po raz pierwszy z bliska mogli podziwiać długo oczekiwany model Renault. Uroczystemu odsłonięciu samochodu towarzyszył przygotowany specjalnie na ten wieczór występ Teatru Buffo. Na scenie, obok prowadzącego ten wieczór Janusza Józefowicza, stanęła nowa Laguna Grandtour.
Nowość marki Renault ma się uplasować wśród trzech najlepszych samochodów w tej klasie pod względem jakości produktu i usług. Założeniem projektu nowej Laguny było zapewnienie prawdziwej przyjemności prowadzenia. Dzięki płynnej i dynamicznej linii nowa Laguna to rasowe auto na dalekie trasy.
Samochód będzie można podziwiać w salonach Renault już podczas Dni Otwartych, które odbędą się w dniach 19-21 października.
Od momentu wprowadzenia do sprzedaży (styczeń 1994 roku) dwie pierwsze generacje Laguny sprzedały się w ilości ponad 2,3 mln egzemplarzy.
[samar.pl link]
Komentarz