Wersje różnych modeli Octavii

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • momo05
    Rider
    • 2008
    • 395

    Wersje różnych modeli Octavii

    Zamieszczone przez Garret
    jak dla mnie efekt


    Zamieszczone przez Garret
    nie myślałeś o przodzie?
    Nie, gdyz przod stoi wystarczająco szeroko IMO.

    Wiec o ile tyl psuł efekt samochodu "z pazurem" , o tyle z przodu nie ma tego problemu w przypadku RS-owych 18ek.
    .................................................. ..............
    O SERCE SZKODNIKA dba
    Perfect Serwis DobryGrześWawa

    .................................................. ..............
  • birdo
    Classic
    • 2007
    • 19
    • Octavia II combi (1Z5)

    #2
    Wersje różnych modeli Octavii

    Witam
    Czy ktoś może mi podać ale wie gdzie szukać co wchodzi w skład danej wersji Octavii. Czym różni się wersja GLX od Tour itd. A jakie są różnice w silnikach TDI a SDI.

    Pozdrawiam

    Komentarz

    • b707
      L&K
      S_OCP Member
      • 2006
      • 1272

      #3
      SDI to zwyky Ropniak... bez Turbo.. mała moc ale naprawde niezniszczalny...
      TDI To Turbo diesel czyly ropniak z turbo... Turbo jak to turbo... ale wystepuje w mocach od 90 do 110 i łatwo można wyciągnąc z niego więcej... dużo więcej :diabelski_usmiech

      Wysposazenie Toura to znajdziesz w salonach lub na stronie www.skoda-auto.com.pl
      A reszta mozna zobaczyć w ksiązce Cedrycha'a Skoda Octavia wyd.WKŁ... Na forum jest gdzies wersja pdf :twisted:
      pzdr
      Adam

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        Zamieszczone przez b707
        od 90 do 110
        od 90 do 170 :idea: :twisted: (w octavii)
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • paf
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 3140

          #5
          Zamieszczone przez b707
          Turbo jak to turbo... ale wystepuje w mochach od 90 do 110 i
          90VP
          110VP
          130PD
          i ostatnio 101PD
          105 PD
          140PD
          170PD
          a w ogóle to

          Komentarz

          • b707
            L&K
            S_OCP Member
            • 2006
            • 1272

            #6
            Zamieszczone przez szkoda
            Zamieszczone przez b707
            od 90 do 110
            od 90 do 170 :idea: :twisted: (w octavii)
            Kolega pyta o GLXy i Toura więc pozostałem przy tematyce OI... I zgodze się z pafem... zjadłem 130:P...
            więc w OI od90 do 130... w OII natomiast dochodzimy juz do 170

            Zreszta jeżeli dobrze mysle to interesuje Cie tylko OI... wtedy Cedrych jak znalazł bo więcej tam o samym samochodzie niż jak co zrobic:/
            pzdr
            Adam

            Komentarz

            • paf
              RS
              S_OCP Member
              • 2006
              • 3140

              #7
              b707 to jeszcze zjadłeś 101PD - AXR w O1 (TOUR) - ale spooooczek

              Komentarz

              • b707
                L&K
                S_OCP Member
                • 2006
                • 1272

                #8
                Zamieszczone przez paf
                b707 to jeszcze zjadłeś 101PD - AXR w O1 (TOUR) - ale spooooczek
                Bo miałem namyśli poprostu zakres od do Fakt powinienem sie bardziej postarac

                Zresztą takie [Twoje :wink: ] rozpisanie napewno da koledze lepszy wgląd w dostępna game

                Ale żeby nie było ze OT k

                Znalazłem Cedrycha

                ale jest to I wydanie i bez wyposażenia...
                Więc mało prowizorka.. ba skaner u kumpla:/ Pocykałem strony dot. wyposażenia i wrzuciłem na serwer ale niema tam wersji LX,GLX,SLX... są już Classsic itd..

                pzdr
                Adam

                Komentarz

                • birdo
                  Classic
                  • 2007
                  • 19
                  • Octavia II combi (1Z5)

                  #9
                  Dziękuję za tak wyczerpującą odpowiedź.
                  A tak wogóle to noszę się z zamiarem kupna OI. Jakie ona ma wady a jakie zalety i na co należy zwrócić szczególną uwagę przy kupnie. Myślę o czymś za jakieś 20k -25k PLN

                  Komentarz

                  • paf
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3140

                    #10
                    birdo, tu masz wsio co wiemy


                    i może jeszcze tu


                    a wad nie ma no może mało miejsca z tyłu na nogi
                    (to się nazywa obiektywna opinia :lol: )

                    Komentarz

                    • MiKruS
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 7976

                      #11
                      i ostatnio 101PD
                      Nie takie ostatnio.
                      101PD o kodzie ATD, byl jeszcze na dlugo zanim pojawil sie 130PD.
                      TDI 205PS

                      Komentarz

                      • paf
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2006
                        • 3140

                        #12
                        Zamieszczone przez MiKruS
                        Nie takie ostatnio.
                        101PD o kodzie ATD, byl jeszcze na dlugo zanim pojawil sie 130PD.
                        fakt on był w O1 - 4x4 AFAIR
                        i zwał się jak piszesz ATD a potem od stycznia 2006 był AXR 101 PD

                        a tak z ciekawostek ostatnio ATD miała na Dynoday 102 KM AFAIR a AXR mają większe gifty - ciekawe czy to jest reguła czy ten ATD był niestandardowy

                        Komentarz

                        • MiKruS
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2004
                          • 7976

                          #13
                          Zamieszczone przez paf
                          a tak z ciekawostek ostatnio ATD miała na Dynoday 102 KM AFAIR a AXR mają większe gifty - ciekawe czy to jest reguła czy ten ATD był niestandardowy
                          Raczej byl niestandardowy - jesli mozna to tak nazwac.
                          Z reguly ATD mialy moc seryjną po 110 i wiecej koni.
                          TDI 205PS

                          Komentarz

                          Pracuję...