Witam. Wydaje się, że kolega Szpal znalazł przyczynę migania lampki. W związku z tym jeśli ktoś mógłby podesłać schemat elektryczny od czujnika poziomu płynu hamulcowego i ręcznego byłbym wdzięczny. Mój adres to [email protected]. Pozdrawiam
[O1] ekonomiczny styl jazdy -a co na to turbo?
Zwiń
X
-
[O1] ekonomiczny styl jazdy -a co na to turbo?
W zwiazku z tym ze wydawalo mi sie ze moja okta troche duzo pali siegnalem po fachowe porady na temat "jak ekonomicznie jezdzic"Owszem powiedziano mi ze trzeba jak najszybciej zmieniac bieg na wyzszy ,jezdzic miedzy 1500-2000 obrotow itd.Owszem dziala osiagnolem dobry wynik -ponizej 5 litrow srednia,ale mocno zastanawiam sie czy takiej jazdy nie mozna zdefiniowac jako PSJ?Jesli tak to co na to torbo?Juz raz mialem zatarte kierownice w turbo-wiec nie wiem tak naprawde jaki moze miec wplyw ekonomiczna jazda na turbo.co wy na to?jak jezdzic zeby nie smolil jak smok-ale zeby turbo tez hulalo bez problemow.wielkie dzieki za wszelkie sugestie -i sorry za rozlazlosc
-
-
Z doświadczenia wiem ,że taka jazda miedzy 1500-2000 obr.powoduje jedno -osadzanie sadzy w układzie wydechowym .Przy późniejszym mocniejszym przygazowaniu (wyprzedzanie ,ruszanie ze świateł) walnie dymem jak z "Batorego'.
Jeżeli chcesz pomykać ekonomicznie to obroty to nie wszystko ,zmiana biegów przy 1500 według mnie to przesada i motorek się męczy a wpływ na turbo chyba żaden bo nie pracuje to się nie rozwali.dklk -Darek
Komentarz
-
-
BOBI-X, taka jazda kończy się zapieczeniem kierowniczek w turbo .
Turbinka ma zmienną geometrię i jeżdrząc w ten sposób nie dasz jej możliwości normalnie pracować. ASV powinien pracować w pełnym zakresie obrotów.
Czip na 140kM spowoduje ,że będziesz jeździł na wyższych obrotach a spalanie będzie na poziomie 5,5 więcej uciechy i zadowolenia z jazdy polecam. :lol:Takie zwykłe Ambiente
Komentarz
-
Komentarz