Cóż mi pozostaje innego jak tylko się do was dołączyć, też mam 2.0 AQY z LPG i również są problemy z mieszanką, podaję moje kody 16519,16515,16523,16525,16524, pozdrawiam i dużo wytrwałości...
wydajnosc klimy
Zwiń
X
-
wydajnosc klimy
jak u Was w O2 wyglada sprawa z wydajnoscia klimy ?
(dualny climatronic)
odnosze wrazenie ze u mnie cos slabawo ...
tzn na polu 30 stopni w aucie ustawione 23 i obroty wichury nie spadaja ponizej polowy
(nawet po 20 minutach pracy)
temp wylotowa z kratek to ok 12 stopni - moze 14 ...
czy to ok ? czy tez sprawdzic ?
pozdrawiamMateo
chip'ed
-
-
Climatronik dba, abyś się nie przeziębił. Ustawione 23* może być niewystarczające w odczuciu zwłaszcza jak w samochodzie podróżuje kilka osób. Zmniejsz temperaturę np. do 21*. Nie sugeruj się prędkością dmuchawy. Nasłonecznienie wnętrza ma również wpływ na schładzanie kabiny.
O I złota w kombi 1.6 BFQ - od tego Tu się zaczęło
KIA Carens 2.0 CRDI - przerwa na kawę ....
O III czarna liftback - reaktywacja
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez -Piotr-Climatronik dba, abyś się nie przeziębił. Ustawione 23* może być niewystarczające w odczuciu zwłaszcza jak w samochodzie podróżuje kilka osób. Zmniejsz temperaturę np. do 21*. Nie sugeruj się prędkością dmuchawy. Nasłonecznienie wnętrza ma również wpływ na schładzanie kabiny.
co z tego ze temp mam komfortowa skoro mam glosno jak cholera ?Mateo
chip'ed
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez mateoodnosze wrazenie ze u mnie cos slabawo ...
tzn na polu 30 stopni w aucie ustawione 23 i obroty wichury nie spadaja ponizej polowy
(nawet po 20 minutach pracy)
To narmalny objaw... We wszytkich climatronicach tak miałem.. zawsze przez jakiś czas wyje a później maleje.. u mnie przy nagrzanym wnętrzu i przy jeździe w mieście to nawet przez 20-30 min mam ze 4-6 kresek... Jak od razu wyjeżdżam na szosę i nabieram predkości to dmuchowa dosć szybko schodzi w doł- do 3 kresek... powodem jest to, że wtedy też dziala pęd powietrza opływającego samochód i do schłodzenia wystarczy takie powietrze (tzn. jego ilość i prędkośc przeplywająca przez uk. przewietrznia). Jak auto jest schłodzone to w celu utrzymania stałej temperatury dmuchawa chodzi caly czas na 2-3 kreskach...
Zamieszczone przez mateoale wlasnie na tym polega problem ze jak ustawie 21 stopni to dmichawa chodzi prawie na maxa drąc sie niemilosiernie i robi sie nieprzyjemnieno i hałas
Po schłodzeniu znowu 2-3 kresek i prawie cisza
O2 2,0 TDI kombi Ambiente, ESP+ALu+Climatronic
Komentarz
-
-
Myślę że może przyda się instrukcja obsługi samochodu z klimą.
Jak auto stoi w słońcu to wiadomo że w środku jest mały piekarnik. I nie jest to +50 tylko więcej - czasem i do 70 ;-) Jak wsiądziesz i ustawisz na 23 - to zanim klima schłodzi Ci auto do tych 23 stopni minie trochę czasu - pewno jak pisze wodzu i 20-30 minut może być.
Spróbuj może najpierw:
1. przed odpaleniem przewietrzyć auto - otworzyć wszystkie drzwi.
2. jak trochę ciepło odejdzie - pozamykaj i odpal auto - ustaw na obieg wewnętrzny (klima mieli to samo powietrze i szybciej przez to schładza - tak gdzieś wyczytałem)
3. przejdź na tryb auto.
Może ofkors się mylić :lol: to proszę o konstruktywną krytykę wówczas.
Piszesz że " temp wylotowa z kratek to ok 12 stopni - moze 14 ... " - niedawno był temat http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...hlight=#157833 i np odnośnik w środku ... chyba trochę dużo. Z tego co piszą - temp na kratkach powinna być rzędu kilku stopni ...ok 5-6-7nawigację mam - ram pa pa pa pam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez HighspeedMyślę że może przyda się instrukcja obsługi samochodu z klimą.
Jak auto stoi w słońcu to wiadomo że w środku jest mały piekarnik. I nie jest to +50 tylko więcej - czasem i do 70 ;-) Jak wsiądziesz i ustawisz na 23 - to zanim klima schłodzi Ci auto do tych 23 stopni minie trochę czasu - pewno jak pisze wodzu i 20-30 minut może być.
termometr pokazywal ok. 30 stopni na zewnatrzMateo
chip'ed
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Highspeedjak trochę ciepło odejdzie - pozamykaj i odpal auto - ustaw na obieg wewnętrzny (klima mieli to samo powietrze i szybciej przez to schładza - tak gdzieś wyczytałem)
Zamieszczone przez HighspeedPiszesz że " temp wylotowa z kratek to ok 12 stopni - moze 14 ... " - niedawno był temat http://forum.octaviaclub....ghlight=#157833 i np odnośnik w środku ... chyba trochę dużo. Z tego co piszą - temp na kratkach powinna być rzędu kilku stopni ...ok 5-6-7W Mondeo miałem tak, że dmuchał lodem a potem nic nie leciało a potem znowu lód i tak wkółko co powodowało że raz bylo z a zmino a raz za ciepło... wiec chyba lepiej tak jak w Skodzie
O2 2,0 TDI kombi Ambiente, ESP+ALu+Climatronic
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wodzuZamieszczone przez Highspeedjak trochę ciepło odejdzie - pozamykaj i odpal auto - ustaw na obieg wewnętrzny (klima mieli to samo powietrze i szybciej przez to schładza - tak gdzieś wyczytałem)Mateo
chip'ed
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Highspeed1. przed odpaleniem przewietrzyć auto - otworzyć wszystkie drzwi.
2. jak trochę ciepło odejdzie - pozamykaj i odpal auto - ustaw na obieg wewnętrzny (klima mieli to samo powietrze i szybciej przez to schładza - tak gdzieś wyczytałem)
3. przejdź na tryb auto.) i odpalisz auto temp na 22 st - w zupelnosci wystarczy, po minucie moze dwoch wsiadasz do auta i ruszasz - ALE Z OTWARTYMI SZYBAMI - tak aby jeszcze przewialo wnetrze. Pozniej dobrze robi pozostawianie delikatnie uchylonych szyb (tak 2-3 cm) i puszczenie nawiewu tylko na nogi - cieple powietrze zostanie wtedy wypchniete przez to chlodne. - po max 10 minutach jazdy juz jest przyjemniej w aucie - oczywiscie zyski ciepla jakie sa np. z rozgrzanej deski rozdzielczej jeszcze dlugo daja sie we znaki ale jest juz duzo lepiej niz przy opcji zapalam auto i zamykam szyby.
Climatronik zamyka na poczatku obieg powietrza w samochodzie po to by szybciej schlodzic - po paru minutach wraca do pozycji otwartej - z reguly nie wyczuwamy momentu przelaczenia bo wentylator i tak daje po uszach.Zamieszczone przez wodzuW Mondeo miałem tak, że dmuchał lodem a potem nic nie leciało a potem znowu lód i tak wkółko co powodowało że raz bylo z a zmino a raz za ciepło... wiec chyba lepiej tak jak w Skodzienasza droga: www.wpzs.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Jabar1975W Mondeo miałem tak, że dmuchał lodem a potem nic nie leciało a potem znowu lód i tak wkółko co powodowało że raz bylo z a zmino a raz za ciepło... wiec chyba lepiej tak jak w Skodzie
trzeba bylo jechac do serwisu bo w tych Mondeo ktore ja uzywalem bylo calkowicie normalnie (klima wydajniejsza niz w O1 i O2), ale genaralnie w Skodzie jest to troche stabilniej... W focusie miałem podobnie jak w O2...
O2 2,0 TDI kombi Ambiente, ESP+ALu+Climatronic
Komentarz
-
-
ja dzis napelnialem moja klime i na opcji LO mialem 4 stopnie w wylocie :O troche lodowka sie zrobilanapelnili mi klime za 80 zl po znajomosci
szwagier zaczal kichac tak mi ochlodzilo kabine
Radio: C90r+XDP210EQ
Kable:Opt,Skyline,50 mm
Wzm:XES M1+FP 1.800
Glosniki: SUPREMO,CDM54,SQ6,Aliante
Komentarz
-
Komentarz