Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

3 bieg i max 4000tys obr czy to normalne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • 3 bieg i max 4000tys obr czy to normalne

    Zamieszczone przez Purchawa
    Samiec dodany, tylko nie wiem ktory to byl
    Ten mlody ? Czy straszy ?
    młody 8) starszy nie wiem jakiego ma nicka ops:

  • #2
    3 bieg i max 4000tys obr czy to normalne

    Czesc
    Mam pytanie:
    czy to normalne ze na 3biegu ciagne do 4tys obr i max 105km/h i koniec dalej nie ciagnie? czy to wina przeplywki? moze ten zaworek o ktorym bardzo czesto sie pisze N75
    moze ktos sie z tym spotkal
    dodam iz przeplywke wymienialem jakies 4miesiace temu-moze juz padla?
    prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

    Komentarz


    • #3
      jak chciałes zeby ciągneła do 8 tys to bylo hondę kupić :roll:
      Uki
      Premium Car Care - Auto Kosmetyka

      S-maxD
      V 50

      325ic

      Komentarz


      • #4
        jak chciałes zeby ciągneła do 8 tys to bylo hondę kupić
        :jaja k
        ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
        www.wasilewski-foto.pl
        KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

        Komentarz


        • #5
          bez komentarza
          prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

          Komentarz


          • #6
            spojrz sobie na wykres seryjnych TDI, ktore mozesz znalezc na naszym forum....

            a komentarz Uki'ego, jak najbardziej poprawny
            bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
            Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
            Perfect service by DobryGrzesWawa

            Komentarz


            • #7
              to nie wystarczy napisac tylko pisac abym sobie Honde kupil, widac ze im wiecej ludzi tym sie bardzie wymadrzaja wystarczy napisac nie kazdy jest tak madry
              sory wiecej nie bede pisal
              prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

              Komentarz


              • #8
                mysle, ze nikt tu nie chcial/zamierzal obrazic... mam wrazenie ze to mialbyc to zartobliwy komentarz

                a pisac Ci nikt nie broni, przeciez BANem tu nikt nie grozi

                NO OFFENCE, PEACE 8)
                bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                Perfect service by DobryGrzesWawa

                Komentarz


                • #9
                  Generalnie przy 4krpm w dieslu kończy się power i dalej nie idzie we względy na opory(toczenie, powietrze i takie bzdety) zmieniasz na następny bieg i idzie dalej po jest inaczje wykorzystywany moment obrotowy. Tak moja teoria.
                  Pozdrawiam
                  Artur

                  Komentarz


                  • #10
                    Panowie chyba sobie jaja robice, albo ja zle odczytuje to co Hoolek napisal.

                    Nie chodzi zdaje sie o puchniecie powyzej 4000rpm tylko o to, ze samochod w ogole sie nie kreci wyzej.

                    Nie powinno tak byc, wnioskuje rowniez, ze wczesniej Hoolek nie mial tego problemu.
                    TDI 205PS

                    Komentarz


                    • #11
                      Zamieszczone przez MiKruS
                      Panowie chyba sobie jaja robice, albo ja zle odczytuje to co Hoolek napisal.

                      Nie chodzi zdaje sie o puchniecie powyzej 4000rpm tylko o to, ze samochod w ogole sie nie kreci wyzej.

                      Nie powinno tak byc, wnioskuje rowniez, ze wczesniej Hoolek nie mial tego problemu.
                      No własnie, pytanie brzmi

                      Czy nie ciągnie?

                      Czy sie nie wkręca?

                      Czy tylko na 3 biegu?

                      Przy ilu odcina na postoju?

                      Michał: Nikt sobie jaj przed wilkanocą nie robi :szeroki_usmiech Sam doskonale wiesz ze dopoki nie masz pełnej informacji o objawach to można snuć rózne domysły :wink:
                      Uki
                      Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                      S-maxD
                      V 50

                      325ic

                      Komentarz


                      • #12
                        Racja, Łukasz.

                        Hoolek nie obrazaj sie tylko doprecyzuj, prosze, zeby bylo jasne.
                        Moze ktos bedzie mial jakis pomysl.
                        TDI 205PS

                        Komentarz


                        • #13
                          nikt sie nie obraza w koncu jestesmy dorosli
                          tak jak napisalem nie kreci sie powyzej 4tys obr na 3biegu
                          na 1 i 2 bez problemu idzie powyzej 4tys
                          nie chodzi zebym go krecil na maksa ale jak sie wyprzedza czasem na 3biegu to przy 100 slabnie i trza 4bieg i wtedy juz tak nie ciagnie
                          prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                          Komentarz


                          • #14
                            a 4 i 5
                            Uki
                            Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                            S-maxD
                            V 50

                            325ic

                            Komentarz


                            • #15
                              podobnie
                              prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                              Komentarz


                              • #16
                                Obajwy IMHO wskazuja na przeplywke, ale zeby miec pewnosc to i tak nalezy zdiagnozowac samochod Vagiem.

                                Gdzie kupowales przeplywomierz?
                                TDI 205PS

                                Komentarz


                                • #17
                                  to nie bylo ASO ale paragonik jest wiec moze wymienia
                                  prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Ja jeszcze bym sprawdził wydech, czyli katalizator
                                    Uki
                                    Premium Car Care - Auto Kosmetyka

                                    S-maxD
                                    V 50

                                    325ic

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      mam AGR seria
                                      i na 3 biegu idzie do konca obrotomierza tzn skonczylem przed czerwonym polem
                                      i mialem na budziku 125
                                      i jeszcze szlo :shock:

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        dzieki za odpowiedz dzis testowalem i na 4biegu dochodzi do 3800obrotow i predkosc 140 to juz chyba faktycznie przeplywka jade po Swietach z gwarancja na nia
                                        prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          Przy podobnych objawach geniusze z ASO powiedzieli, że może to być moduł sterujący turbo.

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Zamieszczone przez coco
                                            Przy podobnych objawach geniusze z ASO powiedzieli, że może to być moduł sterujący turbo.
                                            Faktycznie geniusze :szeroki_usmiech
                                            Ciekawe co to jest wedlug nich - modul sterujacy turbo
                                            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                            STOP ECO-TERRORISM!

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Juz wiem ze to przeplywka jutro maja wymienic na gwarancji-byli bardzo zdziwieni ze tak szybko padla nie cale pol roku masa powietrza- tak chyba sie to nazywa- jaka mierzy to maks 500, sprawdzali jeszcze ten N75 ale mowia ze jest ok bo daje ponad 1,8bara ? nie wiem czy tak mam byc ale tak mowia
                                              pozatym teraz nie moge nic wupyprzedzac nawet octy SDI mnie mijaja przy wyprzedzaniu na 3 100km/h i blokuje na 4 biegu idzie do 3800obrotow,
                                              jak wymienia dam znac jak chodzi,
                                              dzieki za wypowiedzi
                                              PS a co myslicie o tym pomiarze N75 ?
                                              prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Witam!
                                                U mnie z kolei od 3 tys dostaje kopa i ciągnie do końca.... no prawie :lol: ,na każdym biegu, dziś sprawdzałem.Pozd.

                                                [ Dodano: Sro 30 Mar, 05 11:42 ]
                                                Witam Ponownie!
                                                Ja zmieniałem ten zaworek( ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY)z 4 miechy temu, był zatarty. Łatwo go sprawdzić: podłączasz zasilacz do styków przekażnika i już wiesz czy jest dobry. Jak będzie słychać pstrykanie to raczej jest dobry , u mnie była cisza - zapieczony.Trudno mi powiedzieć jaki był objaw, dlatego że miałem też podniętą przepływke.Wiem że najpierw wymieniłem zawór(pisburg ,jakoś tak haha), i nic się nie działo, dopiero zmiana przepływki dała efekt. Ale jak by auto się zachowywało z uszkodzonym zaworem - też chciałbym wiedzieć 8)

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Dzisiaj wymieniam ten zaworek (028 906 283 N) i mam nadzieję ze sie poprawi, bo obecnie to po kilku minutach jazdy tez przechodzi w tryb awaryjny (max 4000 obr.)
                                                  Pewności nie mam, że to to ustrojstwo.
                                                  KTS podaje błąd regulacji ciśnienia doładowania (4626 - statyczny), siłownik przy turbinie, jest szczelny i porusza się już przy 0,1-0,2 bara.
                                                  Wężyki powymieniane na nowe (jeden był nieszczelny), ciśnienie doładowania zmierzone KTSem niemal identyczne do wymaganego, podobnie wskazania przepływomierza, a i tak przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza dawkę.

                                                  Może ktoś ma jakieś sugestie co zrobić jak wymiana tego dziadostwa nie pomoże???

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X