Czesc
Mam pytanie:
czy to normalne ze na 3biegu ciagne do 4tys obr i max 105km/h i koniec dalej nie ciagnie? czy to wina przeplywki? moze ten zaworek o ktorym bardzo czesto sie pisze N75
moze ktos sie z tym spotkal
dodam iz przeplywke wymienialem jakies 4miesiace temu-moze juz padla?
prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze
to nie wystarczy napisac tylko pisac abym sobie Honde kupil, widac ze im wiecej ludzi tym sie bardzie wymadrzaja wystarczy napisac nie kazdy jest tak madry
sory wiecej nie bede pisal
prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze
Generalnie przy 4krpm w dieslu kończy się power i dalej nie idzie we względy na opory(toczenie, powietrze i takie bzdety) zmieniasz na następny bieg i idzie dalej po jest inaczje wykorzystywany moment obrotowy. Tak moja teoria.
Pozdrawiam
Artur
Panowie chyba sobie jaja robice, albo ja zle odczytuje to co Hoolek napisal.
Nie chodzi zdaje sie o puchniecie powyzej 4000rpm tylko o to, ze samochod w ogole sie nie kreci wyzej.
Nie powinno tak byc, wnioskuje rowniez, ze wczesniej Hoolek nie mial tego problemu.
No własnie, pytanie brzmi
Czy nie ciągnie?
Czy sie nie wkręca?
Czy tylko na 3 biegu?
Przy ilu odcina na postoju?
Michał: Nikt sobie jaj przed wilkanocą nie robi :szeroki_usmiech Sam doskonale wiesz ze dopoki nie masz pełnej informacji o objawach to można snuć rózne domysły :wink:
nikt sie nie obraza w koncu jestesmy dorosli
tak jak napisalem nie kreci sie powyzej 4tys obr na 3biegu
na 1 i 2 bez problemu idzie powyzej 4tys
nie chodzi zebym go krecil na maksa ale jak sie wyprzedza czasem na 3biegu to przy 100 slabnie i trza 4bieg i wtedy juz tak nie ciagnie
prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze
dzieki za odpowiedz dzis testowalem i na 4biegu dochodzi do 3800obrotow i predkosc 140 to juz chyba faktycznie przeplywka jade po Swietach z gwarancja na nia
prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze
Juz wiem ze to przeplywka jutro maja wymienic na gwarancji-byli bardzo zdziwieni ze tak szybko padla nie cale pol roku masa powietrza- tak chyba sie to nazywa- jaka mierzy to maks 500, sprawdzali jeszcze ten N75 ale mowia ze jest ok bo daje ponad 1,8bara ? nie wiem czy tak mam byc ale tak mowia
pozatym teraz nie moge nic wupyprzedzac nawet octy SDI mnie mijaja przy wyprzedzaniu na 3 100km/h i blokuje na 4 biegu idzie do 3800obrotow,
jak wymienia dam znac jak chodzi,
dzieki za wypowiedzi
PS a co myslicie o tym pomiarze N75 ?
prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze
Witam!
U mnie z kolei od 3 tys dostaje kopa i ciągnie do końca.... no prawie :lol: ,na każdym biegu, dziś sprawdzałem.Pozd.
[ Dodano: Sro 30 Mar, 05 11:42 ]
Witam Ponownie!
Ja zmieniałem ten zaworek( ZAWÓR ELEKTROMAGNETYCZNY)z 4 miechy temu, był zatarty. Łatwo go sprawdzić: podłączasz zasilacz do styków przekażnika i już wiesz czy jest dobry. Jak będzie słychać pstrykanie to raczej jest dobry , u mnie była cisza - zapieczony.Trudno mi powiedzieć jaki był objaw, dlatego że miałem też podniętą przepływke.Wiem że najpierw wymieniłem zawór(pisburg ,jakoś tak haha), i nic się nie działo, dopiero zmiana przepływki dała efekt. Ale jak by auto się zachowywało z uszkodzonym zaworem - też chciałbym wiedzieć 8)
Dzisiaj wymieniam ten zaworek (028 906 283 N) i mam nadzieję ze sie poprawi, bo obecnie to po kilku minutach jazdy tez przechodzi w tryb awaryjny (max 4000 obr.)
Pewności nie mam, że to to ustrojstwo.
KTS podaje błąd regulacji ciśnienia doładowania (4626 - statyczny), siłownik przy turbinie, jest szczelny i porusza się już przy 0,1-0,2 bara.
Wężyki powymieniane na nowe (jeden był nieszczelny), ciśnienie doładowania zmierzone KTSem niemal identyczne do wymaganego, podobnie wskazania przepływomierza, a i tak przechodzi w tryb awaryjny i ogranicza dawkę.
Może ktoś ma jakieś sugestie co zrobić jak wymiana tego dziadostwa nie pomoże???
Komentarz