Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

3 bieg i max 4000tys obr czy to normalne

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • #26
    Panowie i Panie moj samochodzik znow jezdzi
    Wymienilem przeplywke w ASO koszt z wymina 450zl -2lata gwarancji bez limitu kilmometrow.
    Teraz autko chodzi na kazdym biegu na pelnym zakresie obrotow
    dzieki za pomoc
    prosze nie pisac o etke etosa bo nie mam juz , prosze

    Komentarz


    • #27
      I w końcu uporałem sie z zaworkiem (pierwszy przyszedł z literka F na końcu zamiast N i wtyczka nie pasowała). Troche pojeździłem i nie "zdechł" (zawsze zdychał po 5-10 minutach dynamiczniejszej jazdy). Wyglada na to, że cisnienie doładowania wróciło do normy. Jak sie wkrece do mojego mechanika w kolejke to przetestujemy KTSem czy jakies blędy jeszcze nie wyskakują.

      Mam natomiast pytanie do specjalistów. Czy walnięty zaworek N75 może powodować taki wzrost ciśnienia spalin przed turbiną, żeby na wyzszych obrotach, zawór EGR (bądz co bądz 5 letni i po prawie 200 kkm) sie nie domykał?
      Pytam, bo poczatkowo był błąd zaworu EGR i na wykresach w czasie jazd próbnych nie zgadzały połozenie zaworu i ilość pobieranego powietrza w stosunku do wymaganego, tak jakby był niedomkniety.

      Po wymianie zaworu EGR bląd zniknął i te parametry wróciły do normy , ale pojawił sie blad cisnienia doładowania (cisnienie zmierzone było o 100-200 mbarów wyższe od wymaganego). Czyżby nowy EGR trzymał o tyle mocniej, ze spaliny nie mogły go ruszyc i "musiały" wobec nieprawidłowego działania N75 napedzac ponadwymiarowo turbinke???

      Komentarz

      POWRÓT NA GÓRĘ
      Pracuję...
      X