Roszczelnienie skrzyni biegów

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • daba11
    Drive
    • 2005
    • 86

    Roszczelnienie skrzyni biegów

    Zamieszczone przez Adamu
    moja sie nazywała auto-szyby. jedna filia na Kilińskiego druga na Inflanckiej.

    akurat z samej folii na szybie byłem zadowolony, dostałem homologację czy certyfikat.

    podpadli natomiast jakością wklejenia szyby przedniej oraz tym że stan licznika przebiegu mojej skodziny przy odbiorze był sporo wyższy niż jak ją oddawałem....
    Uuuu, ja też wkarwiłbym się, jeśli ktoś bez uzasadnionego powodu jeździłby moim samochodem wstawionym na warsztat. Zawsze sprawdzam stan licznika i nie zdarzyło się jeszcze na szczeście, bo raban bym zrobił że hej! Ja też kiedyś korzystałem z usług 1 firmy na Inflanckiej, kiedy padł mi mechanizm podnosenia prawej szyby we Fabii. Kto wie czy to nie ta sama. Cały mechanizm kupiłem na Przybyszewskiego a oni mieli go tylko przełożyć. Oczywiście nie obyło się bez pęknięcia kilku plastików, co spowodowało znaczne pogorszenie estetyki wizualnej samochodu. Nikomu nie poleciłbym tak mało fachowego zakładu.
  • salvado
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 314

    #2
    Roszczelnienie skrzyni biegów

    silnik AKL. Na skrzyni biegów, z lewej strony, jest zielony dekielek o średnicy ok. 10 cm. No i kapie sobie stamtąd powolutku oliwka. Czym to jest uszczelniane? A może tylko na wcisk? Ile jest oleju w skrzyni? Czy jeśli będę chciał zdjąć ten dekielek, to chlupnie mi oliwa?
    Staram się pisać poprawnie po polsku.

    Komentarz

    • Rafal.S
      Classic
      • 2007
      • 1

      #3
      Dekielek jest na wcisk niczym nie uszczelniony.Mozesz go zdjac i posmarowac cieniutka warstwa sylikonu.Ile oleju powinno byc nie pamietam,ale i tak musisz zlac reszte i zalac pelny stan bo nie wiadomo ile zostalo.To czy chlupnie czy nie zalezy wlasnie od tego,ile go zostalo.Tak czy inaczej badz przygotowany,ze cos poleci.Pod dekielkiem nie ma nic co da sie zepsuc,wiec sie nie stresuj.Dekielek sciagaj delikatnie,zeby nie pokrzywic,inaczej nawet sylikon nie pomoze.

      Komentarz

      • phrix
        L&K
        • 2007
        • 1000
        • Audi
        • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        Ja proponuje kupić nowy bo z silikonem to jest różnie ( nawet z tymi czerwonymi i HI-TEMP) Jak Ci Zacznie lać w trasie to raczej będzie kiepsko ... a jeszcze gorzej jak popłynie z olejem. Jeżeli masz okazje to wymien olej na nowy , tylko koniecznie te same parametry ( w przeciwnym wypadku zaczną sie problemy w zimie :cry:
        Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

        _

        Komentarz

        • salvado
          Rider
          S_OCP Member
          • 2005
          • 314

          #5
          To, że w grę wchodzi nowy, to nie podlega dyskusji. Chciałem tylko wiedzieć, jak jest on mocowany, a jakoś ETKA odmówiła mi ostatnio posłuszeństwa.

          Olej, ofkors, również pójdzie nówka. Gdzieś tylko muszę jeszcze znaleźć jaki.
          Staram się pisać poprawnie po polsku.

          Komentarz

          • phrix
            L&K
            • 2007
            • 1000
            • Audi
            • AGR 1.9 TDI VP 90 KM
            • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

            #6
            Z mocowaniem Ci nie pomoge bo nie mam dostępu do softu ale mozesz tutaj looknąc :



            Co do oleju to stara zasada mowi zeby lac oryginalny . Mozna kupic zamiennik ELFa albo jakiejs innej firmy ale to nie zawsze daje fajny efekt ops: Osoby ktore zmienialy wiedzą o co chodzi zimne noce , twarde przelozenia itp. Jeżeli masz dostep do oryginalnego skodowskiego to lej takowy :wink:
            Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI

            _

            Komentarz

            Pracuję...