octavia L&K tdi koszty serwisu

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • zawadi
    Classic
    • 2008
    • 37

    octavia L&K tdi koszty serwisu

    a witaj witaj skąd z małopolski konkretniej?
    OCTAVIA TOUR ICE 1,9 TDI 90KM
  • abstinent
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 4842
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    #2
    octavia L&K tdi koszty serwisu

    witam jestem zainteresowany kupnem octawi L&K tdi i chciałbym sie dowiedziec jakie sa koszty wymian paska,oleju,klocków itp oraz przy jakim przebiegu. :roll: oczywiscie poza aso bo juz z nimi nie chce miec doczynienia

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10570 pod tym linkiem jest miedzy innymi do kupienia paski rozrząd co 90 tys klocki hamulcowe według zużycia oraz olej co 15 tys km
      co do cen rozrząd jak uda ci sie kupic z pompa wody to koszt około 600zl robocizna nie powinna być droższa niż 200 zl

      Komentarz

      • abstinent
        RS
        S_OCP Member
        • 2007
        • 4842
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

        #4
        to dziwne bo np hdi citroena pasek maja so 160tys no ale to sa nowsze jednostki :shock:

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Zamieszczone przez djczas
          nie powinna być droższa niż 200 zl
          W stodole Stasiu to tak, ASO w mojej wsi mniej niz 350zl za robocizne nie licza, a niejaki Ecusoft 250

          Generalnie najwiekszy przeglad tego samochodu przypadajacy co 90kkm z olejami filtrami i innymi glupotami to koszt okolo 1500zl, inne marki wcale nie sa tansze. Przeglad olejowy co 15kkm z filtrami i olejem to jakies 300zl
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            Maicroft, ja tyle płaciłem mniej więcej pół roku temu ale wszystko zależy od miejsca

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              abstinent, I co tyle klienci je wymieniaja??

              Fiat tez mowil zeby wymianiac co 160kkm, a czesto nawet 100 nie przejezdzaly, nie mowiac o innych markach bardziej renomowanych

              djczas, Piszesz o 1.8T
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • Adrian
                Rider
                S_OCP Member
                • 2005
                • 662
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                djczas, wszystko zależy od rabatu...
                PerfectService by DGW
                Skoda Octavia 2FL Combi L&K 2.0 TDI BKD+
                Skoda Octavia 1 Combi 1.9 TDI AHF
                Skoda Fabia RS 1.9 TDI ASZ+

                Komentarz

                • abstinent
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 4842
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                  #9
                  no a jak wyglad sprawa z wymiana turbiny na nowa ew na regerowana?i jake sa ceny zawieszenia?bo te nasze drogi....

                  Komentarz

                  • djczas
                    RS
                    • 2005
                    • 9612

                    #10
                    abstinent, turbo znajdziesz na naszym forum bez problemu koszt rożnie od 900 zł do kilku tys zależnie d źródła ale nie powinna przekroczyć 2500 zł zawieszenie nie należy do najdroższych co sie w nim dzieje to gumy najczęściej puszczają tzn elementy gumowe zawieszenia drążki a tak to pancerne zawieszenie tak jest przynajmniej u mnie

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      O turbiny bym sie nie martwil, to nie pada znowu az tak czesto, jest wiele aut na forum z przebiegiem ponad 200kkm na oryginalnej turbinie.

                      Zawieszenie, amortyzatory 4 sztuki jak w kazdym innym aucie czyli pewnie cos kolo 600zl w gore, element gumowe przednich wahaczy warto montowac oryginaly, zamienniki zaczynaja sie od 15zl w gore, el. gumowe tylnej belki tez troche pozyja i tez nie sa to jakies zawrotne kwoty.

                      Na pewno jest to tansze w utrzymaniu niz hydro pneumatyczne zawieszenie C5 :diabelski_usmiech
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      • abstinent
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 4842
                        • Octavia II combi (1Z5)
                        • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                        #12
                        a jak jest z ubezpieczeniem :?: tej wersji?mam 60%za bez szkodowosc?

                        Komentarz

                        • adas1981
                          Classic
                          • 2007
                          • 37

                          #13
                          Witam.Ja mam L&K z 2000r i 60% zniżki i zapłaciłem za cały pakiet niecałe 1900 zł. Wartość autka 28000.
                          Octavia Kombi 2000r. Laurin&Klement.Moje czarne cudeńko...

                          Komentarz

                          Pracuję...