witam jestem zainteresowany kupnem octawi L&K tdi i chciałbym sie dowiedziec jakie sa koszty wymian paska,oleju,klocków itp oraz przy jakim przebiegu. :roll: oczywiscie poza aso bo juz z nimi nie chce miec doczynienia
http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=10570 pod tym linkiem jest miedzy innymi do kupienia paski rozrząd co 90 tys klocki hamulcowe według zużycia oraz olej co 15 tys km
co do cen rozrząd jak uda ci sie kupic z pompa wody to koszt około 600zl robocizna nie powinna być droższa niż 200 zl
W stodole Stasiu to tak, ASO w mojej wsi mniej niz 350zl za robocizne nie licza, a niejaki Ecusoft 250
Generalnie najwiekszy przeglad tego samochodu przypadajacy co 90kkm z olejami filtrami i innymi glupotami to koszt okolo 1500zl, inne marki wcale nie sa tansze. Przeglad olejowy co 15kkm z filtrami i olejem to jakies 300zl
abstinent, turbo znajdziesz na naszym forum bez problemu koszt rożnie od 900 zł do kilku tys zależnie d źródła ale nie powinna przekroczyć 2500 zł zawieszenie nie należy do najdroższych co sie w nim dzieje to gumy najczęściej puszczają tzn elementy gumowe zawieszenia drążki a tak to pancerne zawieszenie tak jest przynajmniej u mnie
O turbiny bym sie nie martwil, to nie pada znowu az tak czesto, jest wiele aut na forum z przebiegiem ponad 200kkm na oryginalnej turbinie.
Zawieszenie, amortyzatory 4 sztuki jak w kazdym innym aucie czyli pewnie cos kolo 600zl w gore, element gumowe przednich wahaczy warto montowac oryginaly, zamienniki zaczynaja sie od 15zl w gore, el. gumowe tylnej belki tez troche pozyja i tez nie sa to jakies zawrotne kwoty.
Na pewno jest to tansze w utrzymaniu niz hydro pneumatyczne zawieszenie C5 :diabelski_usmiech
Komentarz