bartoszkowalski, a dzisiaj nie wpadniesz wieczorkiem?
ABS
Zwiń
X
-
Ja miałem takie objawy,gdy jakiś matoł zmieniał mi McPersy.Wyrwał przewody z czujnika ABS-u w lewym kole i potem włożył je luźno.Nie był zamknięty obwód i najpierw kontrolka mrugała,a potem świeciła na okrągło.Trzeba było przylutować i od tamtej pory jest oki.Zbilansowana dieta to piwo w obu dłoniach.
Komentarz
-
-
kristophe nic nie musiało być robione , tak jak pisałem w poprzednim watku sprawa jest banalna . Daje sobie glowe uciac ze to czujnik ABS . W moich Ociach też tak to wygladało dokładnie te same objawy . Czujnik możesz sprawdzić na VAGu albo miernikiem ( ale miernik nie zawsze jest dobrą metoda) . Czas wymiany 15 minut koszt czujnika 45 zl . Niekiedy może się zaswiecić po wymianie opon ale nie sądze żeby to miało miejsce w twoim przypadku. Spokojnie możesz jechać w trase , tylko uważaj na deszczu bo ABS może się nie załanczać. Jak padnie jeden czujnik ABS-u to cały układ jest wyłączony dla twojego bezpieczeństwa , ale hamulce działają prawidłowo . Po wymianie czujnika rozpędz auto do 70 km/h , potem wyłącz silnik aby skasować błąd czujnika w kompie. 8)Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
-
Bez waga też się idzie obejść tylko troche więcej roboty jest :roll: Można mierzyć miernikiem ale to nie zawsze daje dobry efekt. Jeżeli masz jakiegoś znajomego mechanika to on Ci sprawdzi czy padł czujnik z prawej czy lewej strony . Wymiana czujnika sprowadza sie do wyciągnięcia wtyczki i odkręcenia 2 srub imbusowych. Może jakiś forumowicz w Wałbrzychu ma VAGA ?? Przy zakupie czujnika zwróc uwage na zakup właściwego ( prawy lub lewy ). Uważaj podczas jazdy bo ABS nie działa , możesz to sprawdzić mocno hamując na trawie ...Szlifierki taśmowe, nożyce do złomu, kruszarki | W stajni : karawan O2 FL 1.9 TDI, A3 Sportback 1.6 MPI
_
Komentarz
-
Komentarz