oziemi, był ten temat ze złym odpalaniem na ciepło.... użyj funkcji:
turbina w tdi
Zwiń
X
-
Trzeba sie przejechać najlepiej na długiej prostej jak auto płynnie przyśpiesza np na 3 biegu do 100km/h na 4 do 130km/h i na piątym osiągniesz co najmniej ze 180 km/h to turbina, przepływka są dobre. Dodatkowo w dwie osoby można z kanału lub na podnośniku zobaczyć czy rusza się przy dodaniu gazu cięgno sterujące kierownicami turbiny. Jak u mnie był walnęty ten właśnie zawór sterujący kieronicami to na trójce z trudem dochodziłem do 80km/h i często auto zatykało się podczas przyśpieszania, a jeszcze lepiej podczas przyśpieszania obserwować obrotomierz jak obroty płynnie dochodzą w pobliże czerwonego pola to nie ma się co martwićTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
Sigma_74
zdejmij filtr powietrza, sprawdz przewody, włoz łape os trony turbo i bedziesz widzial czy wzli olejej, jak wali to padło
a tak czemu wszysscy tak sie boją tego turbo ...
kurde to tylko 1000 zł nówka i po sprawie ...
sprawdz lepeij czy nie walnięta była i takie tak gadzety.
Komentarz
-
Sigma ma rację z tym turbem, poważniejszym problemem może być to jeśli silnik bierze olej w ilościach np. 1 l na 1000 km bo to znaczy ze zdycha silnik i skutkuje remontem silnika. Najlepiej umówić sie na jazdę próbną przed jazda sprawdzić na bagnecie poziom oleju i np przejechać z 500 km i znów sprawdzić, wówczas bedzie można ocenić czy silnik konsumuje olejTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bogusgNajlepiej umówić sie na jazdę próbną przed jazda sprawdzić na bagnecie poziom oleju i np przejechać z 500 km
Ciekawe co by zrobil niemiec jak bym mu powiedzial ze chce sie przejechac 500km
a pozniej mu zaplace
Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dariuspolotak, tak jazda probna o dlugosci 500km, ciekawe kto by sie na to zgodzil!
Ciekawe co by zrobil niemiec jak bym mu powiedzial ze chce sie przejechac 500km
a pozniej mu zaplaceTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
lec
Zamieszczone przez dariuspoloCiekawe co by zrobil niemiec jak bym mu powiedzial ze chce sie przejechac 500km
a pozniej mu zaplace
....bo akurat tyle masz do domu
Komentarz
-
Zamieszczone przez bogusgNajlepiej umówić sie na jazdę próbną przed jazda sprawdzić na bagnecie poziom oleju i np przejechać z 500 km i znów sprawdzić, wówczas bedzie można ocenić czy silnik konsumuje olej
Zamieszczone przez bogusgOstatecznie mamy chyba juz kapitalizm i rynek klienta a nie sprzedawcy i to klient stawia warunki a nie odwrotnie
Komentarz
-
-
W mojej 30 letniej praktyce jako użytkownika samochodów i bezpośrednim kontakcie z tematem w większości takie zużywanie oleju kończy się wymianą pierścieni tłokowych plus uszczelniaczy-sprawdzone, a znaki dymne to mogą określać zuzycie wtryskiwaczy a nie palenie oleju silnikowego :!: I kolega ma racje że nie o zużycie oleju chodziło w tym poscie ale jak zauważył jeden z przedmówców turbina czy tez jej regeneracja nie jest najdrozszym elementem w silniku. Myślę że wymiana pierscieni tłokowych i uszczelniaczy jest zdecydowanie droższą imprezą, dlatego zeszło na temat olejuTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bogusg...w większości takie zużywanie oleju kończy się wymianą pierścieni tłokowych plus uszczelniaczy-sprawdzone, a znaki dymne to mogą określać zuzycie wtryskiwaczy a nie palenie oleju silnikowego
Niestety temat pobierania przez silnik oleju nie jest okiełznany na poziomie diagnostyki typu VAG . Tak jak wspomniałeś najczęściej pary w ruchu posuwisto-zwrotnym cechują się zwiększoną przepuszczalnością oleju. Zgodzisz się ze mną na pewno, że silnik może być w bardzo dobrym stanie, a cieknące uszczelniacze są bezpośrednim sprawcą konsumpcji oleju. Ich wymiana może zakończyć konieczność dolewania oliwy w okresach między wymianą.
Edytowany
W temacie stanu elementów: tlok, pierścienie, tuleja, zawory z gniazdami pomiar ciśnienia sprężania jest niezłym parametrem diagnostycznym.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bogusgMozna w takim razie próbować znaleźć takiego sprzedającego co będzie nu zalezało na sprzedaży
Lec
...do domu mam 730km, ale po 500km napewno bym nie wracal zeby zaplacic :twisted:
Darek
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarciniskoEdytowany
W temacie stanu elementów: tlok, pierścienie, tuleja, zawory z gniazdami pomiar ciśnienia sprężania jest niezłym parametrem diagnostycznym.
O podładowaniu akumulatora podaczas pomiarów też pamiętaj :szeroki_usmiechBył czarny Leon jest Superb 2.0 CFGB+
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MarciniskoW temacie stanu elementów: tlok, pierścienie, tuleja, zawory z gniazdami pomiar ciśnienia sprężania jest niezłym parametrem diagnostycznym.Teraz xenony by krzynol
Komentarz
-
Komentarz