Tryb awaryjny w Ovtavi 1.9TDi

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartheks
    Drive
    • 2008
    • 40

    Tryb awaryjny w Ovtavi 1.9TDi

    KAT :chacha2 :busted:
  • markom
    Drive
    • 2007
    • 93

    #2
    Tryb awaryjny w Ovtavi 1.9TDi

    Witam. Mam mały problem z samochodem. Zrobiłem diagnostykę i wyszło mi ciśnienie za wysokie. Sprawdziłem weże, N75 wymieniłem i dalej to samo. Prosze o pomoc w tej sprawie. Jeszcze mam jedno pytanie... czy w octavi 1,9TDi rocznik 2000/01 typ silnika ASV był montowany tylko jeden rodzaj turbiny????
    Lichy

    Komentarz

    • lunio666
      Drive
      • 2007
      • 78

      #3
      Witam
      Zapewne masz zapieczone kierowniczki w turbinie. Można to sprawdzić sposobem odłaczając przewód podciśnienia idący do N75 i przy włączonym silniku podłączając i odłączając sprawdzić czy sie rusza dzwigienka w turbo.
      Pozdrawiam

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        markom, 2000/2001 ASV to chyba sprowadzony, bo w PL byly AHF-y, ale to jest to samo - no prawie.

        Byl tylko jeden rodzaj turbin.

        Cos takiego jeden z naszych kolegow rowniez ma, ciagle przeladowuje po 0,2 bar i wiecej.

        BTW Lepszy widok bylby jakbys zrobil logi w calym zakresie obrotow na 3-4 biegu bloku 11
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • markom
          Drive
          • 2007
          • 93

          #5
          Czyli turbina GT 1749v powinna pasowac.. bo tez byla w ASV tylko ze z maja 2002r????
          Lichy

          Komentarz

          • Maicroft
            Moderator
            S_OCP MemberModeratorr
            • 2004
            • 25757
            • Audi

            #6
            W tych silnikach ALH, AHF, ASV i jeszcze kilku innych sa wlasnie turbiny GT1749V, jak wsadzisz tam VA lub VB to tez nic zlego sie nie stanie, tylko beda sie tam marnowac.
            Spritmonitor.de

            Komentarz

            • markom
              Drive
              • 2007
              • 93

              #7
              A znacie jakiś program aby rysowła wykres w całym zakresie obrotów tak abym nie musiał robić Print Screenów w Vagu???
              Lichy

              Komentarz

              • marekzu
                L&K
                • 2007
                • 1412
                • Superb II combi (3V5)

                #8
                tam po prawej stronie masz taki knefelek LOG

                wciskasz go , pojawia sie inne okienko ze start 3 bieg tak od 40km/h , wciskasz start i cegla na pedał - przy 4000obr/min wciskasz stop , szukasz zapisanego log-a i wklejasz na forum

                Komentarz

                • aklusak
                  Classic
                  • 2007
                  • 15

                  #9
                  ja również mam ten sam problem. jeszcze nie doszedłem do tego co to może być, ale jak znajdę tylko trochę czasu to się tym pobawię. i faktycznie jest tak jak pisze Maicroft przeładowuje o jakieś 0.2-0.5 bara
                  AMBIENTE

                  Komentarz

                  • markom
                    Drive
                    • 2007
                    • 93

                    #10
                    Ten LOG jest w okienku "Elektronika silnika" czy juz pod "Pomiary"???

                    [ Dodano: Czw 05 Lip, 07 08:32 ]
                    Złe pytanie... juz wiem Dziękuje za informacje
                    Lichy

                    Komentarz

                    Pracuję...