Octavia - wyniki z vaga. Prosze o pomoc w diagnozie usterki
Witam. Przedstawiam wyniki z vaga. Prosze o zdiagnozowanie usterki co moze być przyczyną przeładowania turbo. Zadziwia mnie fakt wyskoiego cisnienia turbiny przy jednoczesnym przekroczeniu wartosci przez przepływomierz. Nie wiem jednak czy to moze być jego wina
na mój rozum jak jest duże ciśnienie to dużo powietrza daje i przepływomierz wskazuje większy przepływ niż powinien. Świadczy to o tym że jest sprawny i pokazuje właściwie. U mnie np ciśnienie jest za niskie i przepływ powietrza równiez dużo niższy niż zakładany.
Zrobic inaczej loga jesli mozna. Rozpedzic sie na 3 lub 4 biegu tak zeby auto mialo 1900-2000 obr/min. Wcisnac pedal gazu do konca i trzymac az nie przekroczy ~4200 obr/min
Bo tak to jest generalnie jakies dziwne i nie pokazuje do konca to co by trzeba bylo. Cisnienie w grupie 11 powinno byc w tedy w kolumnie specified jednakowe, a aktualne sie zmieniac. Jaki to jest silnik i czy po programie, bo wyglada jakby program chcial miec doladowaniu na poziomie powyzej 1 bar, a tyle slabsze silniki nie maja w serii
nie wiem dlaczego ten log jest zrobiony na 4 biegach - tak mi tu wynika z obrotow - zrob tak jak pisalem Ci w innym poscie - 3 bieg tak od 40km/h i pedal w podloge do jakis 4200obr/min
Witam. Log był zrobiony następująco z uwagi że nie miałem nikogo do pomocy:
* załączenie startu log
* rozpędzenie się do 40km/h, wbiciu 3 biegu i trzymaniu do momentu aż sie zablokuje. Stąd spadek cisnienia po przekroczeniu pewnych obrotów. Zrobie jeszcze raz loga i wysle po 19-tej. Silnik to ASV 1.9TDI 110KM.
markom, Moja wypowiedz dotyczyla posta kolegi marekzu Wrzucil logo i tam ladnie wszystko widac jak pompuje sprezarka.
A co Twojego auta zastanawia mnie dlaczego komputer chce doladowanie na poziomie ponad 2bar mimo ze po wcisnieciu gazu do oporu od tych 2000 obr/min do momentu przeladowania powinny byc te same wartosci w kolumnie cisnienia wymaganego wzgledem kilku wierszy, a tu tanczy.
To mnie nie cieszy . Ja osobiście nic nie robiłem z programem ale fakt jest taki iż od samego początku ciśnienie jest wysokie. Co mozecie poradzić w tej sprawie???
markom, Puki co nie wiem, powiedzmy ze u jednego kolegi z forum jest chyba identyczna sytuacja i tez nie wiadomo w czym jest problem. Obstawiam jednak kierownice, ze nie chodza plynnie w calym zakresie. Zobaczymy w przyszlym tygodniu u niego.
Komentarz