Octavia - wyniki z vaga. Prosze o pomoc w diagnozie usterki

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • bartheks
    Drive
    • 2008
    • 40

    Octavia - wyniki z vaga. Prosze o pomoc w diagnozie usterki

    chcesz go napuścić na prezydenta :?:
    nieładnie :!: :szeroki_usmiech
  • markom
    Drive
    • 2007
    • 93

    #2
    Octavia - wyniki z vaga. Prosze o pomoc w diagnozie usterki

    Witam. Przedstawiam wyniki z vaga. Prosze o zdiagnozowanie usterki co moze być przyczyną przeładowania turbo. Zadziwia mnie fakt wyskoiego cisnienia turbiny przy jednoczesnym przekroczeniu wartosci przez przepływomierz. Nie wiem jednak czy to moze być jego wina
    Załączone pliki
    Lichy

    Komentarz

    • Paweł T
      Elegance
      • 2006
      • 784

      #3
      na mój rozum jak jest duże ciśnienie to dużo powietrza daje i przepływomierz wskazuje większy przepływ niż powinien. Świadczy to o tym że jest sprawny i pokazuje właściwie. U mnie np ciśnienie jest za niskie i przepływ powietrza równiez dużo niższy niż zakładany.
      TDI ASV 140KM 300Nm

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #4
        Zrobic inaczej loga jesli mozna. Rozpedzic sie na 3 lub 4 biegu tak zeby auto mialo 1900-2000 obr/min. Wcisnac pedal gazu do konca i trzymac az nie przekroczy ~4200 obr/min

        Bo tak to jest generalnie jakies dziwne i nie pokazuje do konca to co by trzeba bylo. Cisnienie w grupie 11 powinno byc w tedy w kolumnie specified jednakowe, a aktualne sie zmieniac. Jaki to jest silnik i czy po programie, bo wyglada jakby program chcial miec doladowaniu na poziomie powyzej 1 bar, a tyle slabsze silniki nie maja w serii
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • marekzu
          L&K
          • 2007
          • 1412
          • Superb II combi (3V5)

          #5
          nie wiem dlaczego ten log jest zrobiony na 4 biegach - tak mi tu wynika z obrotow - zrob tak jak pisalem Ci w innym poscie - 3 bieg tak od 40km/h i pedal w podloge do jakis 4200obr/min

          wtedy log powinien tak wygladac ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running
          ,,Engine speed,Specified MAP,Actual MAP,D.cycle MAP v.,,,,,,,,,,
          ,TIME,rpm,1850-1950 mbar,1700-2080 mbar,45-95%,TIME,,,,,TIME,,,,
          MARKER,STAMP, /min, mbar, mbar, %,STAMP,,,,,STAMP,,,,
          ,0.02,1449,1112,1040,36.7,,,,,,,,,,
          ,0.38,1470,1112,1030,36.7,,,,,,,,,,
          ,0.84,1512,1754,1071,25.1,,,,,,,,,,
          ,1.34,1596,1785,1183,24.7,,,,,,,,,,
          ,1.83,1680,1816,1336,24.7,,,,,,,,,,
          ,2.33,1785,1856,1520,36.7,,,,,,,,,,
          ,2.82,1890,1928,1765,47.8,,,,,,,,,,
          ,3.32,2016,1948,1989,58.6,,,,,,,,,,
          ,3.81,2142,1948,2020,59.0,,,,,,,,,,
          ,4.31,2268,1948,1918,57.4,,,,,,,,,,
          ,4.80,2394,1948,1816,53.4,,,,,,,,,,
          ,5.30,2499,1948,1795,51.4,,,,,,,,,,
          ,5.79,2625,1948,1816,51.0,,,,,,,,,,
          ,6.29,2730,1948,1867,51.8,,,,,,,,,,
          ,6.78,2835,1948,1907,52.6,,,,,,,,,,
          ,7.28,2961,1948,1958,53.8,,,,,,,,,,
          ,7.77,3066,1948,1979,54.6,,,,,,,,,,
          ,8.27,3171,1948,1999,57.4,,,,,,,,,,
          ,8.76,3297,1948,1989,58.6,,,,,,,,,,
          ,9.26,3402,1948,1918,57.0,,,,,,,,,,
          ,9.75,3507,1948,1856,57.0,,,,,,,,,,
          ,10.25,3591,1948,1877,56.6,,,,,,,,,,
          ,10.74,3696,1948,1897,56.2,,,,,,,,,,
          ,11.24,3801,1948,1918,56.2,,,,,,,,,,
          ,11.73,3885,1948,1938,56.2,,,,,,,,,,
          ,12.23,3969,1948,1938,56.6,,,,,,,,,,
          ,12.72,4053,1938,1948,57.0,,,,,,,,,,

          Komentarz

          • markom
            Drive
            • 2007
            • 93

            #6
            Witam. Log był zrobiony następująco z uwagi że nie miałem nikogo do pomocy:
            * załączenie startu log
            * rozpędzenie się do 40km/h, wbiciu 3 biegu i trzymaniu do momentu aż sie zablokuje. Stąd spadek cisnienia po przekroczeniu pewnych obrotów. Zrobie jeszcze raz loga i wysle po 19-tej. Silnik to ASV 1.9TDI 110KM.

            Jeszcze raz przesyłam nowe pomiary
            Załączone pliki
            Lichy

            Komentarz

            • Maicroft
              Moderator
              S_OCP MemberModeratorr
              • 2004
              • 25757
              • Audi

              #7
              marekzu, No i tu mozna popatrzec na zdrowe parametry sprezarki
              Taki maly OT, ale zeby ktos mial porownanie o czym mowimy
              Spritmonitor.de

              Komentarz

              • markom
                Drive
                • 2007
                • 93

                #8
                Czy moge prosić o jaśniejszą wypowiedz bo przyznam sie ze nie rozumie
                Lichy

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #9
                  markom, Moja wypowiedz dotyczyla posta kolegi marekzu Wrzucil logo i tam ladnie wszystko widac jak pompuje sprezarka.

                  A co Twojego auta zastanawia mnie dlaczego komputer chce doladowanie na poziomie ponad 2bar mimo ze po wcisnieciu gazu do oporu od tych 2000 obr/min do momentu przeladowania powinny byc te same wartosci w kolumnie cisnienia wymaganego wzgledem kilku wierszy, a tu tanczy.

                  Dla przykladu:

                  ,3.81,2142,1948,2020,59.0,,,,,,,,,,
                  ,4.31,2268,1948,1918,57.4,,,,,,,,,,
                  ,4.80,2394,1948,1816,53.4,,,,,,,,,,
                  ,5.30,2499,1948,1795,51.4,,,,,,,,,,
                  ,5.79,2625,1948,1816,51.0,,,,,,,,,,
                  ,6.29,2730,1948,1867,51.8,,,,,,,,,,
                  ,6.78,2835,1948,1907,52.6,,,,,,,,,,
                  ,7.28,2961,1948,1958,53.8,,,,,,,,,,
                  itd

                  A u Ciebie jest roznie, raz jest 1999, potem 2009 a na koncu 2030, niby nic a jednak. A samo cisnienie ponad 2500 to jak na dobrym programie :twisted:
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz

                  • markom
                    Drive
                    • 2007
                    • 93

                    #10
                    To mnie nie cieszy . Ja osobiście nic nie robiłem z programem ale fakt jest taki iż od samego początku ciśnienie jest wysokie. Co mozecie poradzić w tej sprawie???
                    Lichy

                    Komentarz

                    • Maicroft
                      Moderator
                      S_OCP MemberModeratorr
                      • 2004
                      • 25757
                      • Audi

                      #11
                      markom, Puki co nie wiem, powiedzmy ze u jednego kolegi z forum jest chyba identyczna sytuacja i tez nie wiadomo w czym jest problem. Obstawiam jednak kierownice, ze nie chodza plynnie w calym zakresie. Zobaczymy w przyszlym tygodniu u niego.
                      Spritmonitor.de

                      Komentarz

                      Pracuję...