Kolega chyba nie do końca przestudiował "ABC Diagnozowania" :wink: Te 2-3 stopnie to odnośnie czego??? a dawka startowa jest w okolicach 20-30mg.
Jeśli już piszesz o wartości w bloku 001 to powinna być od 2.2 do 9 mg
A wlasnie Grzes wartosci kata wtrysku w ktorym bloku sie sprawdza i ile powinny wynosic? :roll:
Kupilem vaga ale narazie tylko ogarnolem sprawdzenie przeplywki. ops:
Chodzi mi o zawór podciśnieniowy, który jest przy turbinie. Jeśli w wężyku idącym od N75 do tego zaworu przy turbinie o który mi chodzi, jest podciśnienie, to powoduje on przesunięcie dzwigni odpowiedzialnej za zmiane ustawień łopatek w turbinie (to jest tylko w turbinach ze zmienna geometrią). Powinien on działać tak, że po zapaleniu dźwignia od łopatek ma ustawić się w jednym skrajnym punkcie, podczas dodawania gazu powinna przesuwać się w kierunku 2 skrajnego punktu... a po wyłączeniu silnika powinna powrócić do stanu wyjściowego czyli 2 skrajnego punktu, ale tego właśnie nie jestem pewny bo u mnie tak nie jest. Dopiero jak opepne od niego wężyk podciśnieniowy idący od N75, to wraca do położenia wyjściowego.. Stąd moje pytanie czy tak samo jest u Was???
Gdy motor jest w stanie spoczynku i w układzie nie ma podciśnienia dźwignia jest na max. do góry. Gdy tylko odpalisz silnik powinna zmienić położenie na max w dół. Przy dodawaniu gazu na luzie przemieszczenie tej dźwigni jest minimalne ponieważ silnik nie jest obciążony. Po wyłączeniu motorowni dźwignia zostaje w pozycji max. do dołu do czasu aż w układzie jest podciśnienie.
Jeśli zdołasz poruszysz ręką tą dźwignie od jednego max. punktu do drugiego to czyli kierowniczki są ok a tym samym po zgaszeniu motorowni im dłużej ta dźwignia zostaje w położeniu max. do dołu to tym lepiej- świadczy to o szczelności ukł. podciśnienia jak i samego zaworka N75
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz