Witam
Mam pewien problem tylko niewiem czy jest to EGR czy przepływomierz.
Na biegu jałowym po jakiejś minucie silnik zaczyna inaczej pracować troche poszarpywać po podłączeniu pod vaga wyszło że jest za duży przepływ powietrza ale jak dodam gazu to wraca do normy ale tylko na chwile i ponownie to samo. oto log:
Prosze o wypowieć speców dodam że przepływomierz niejest orginalny i zastanawiam sie nad zmianą na boscha tylko niewiem czy jest sens ale z tego co czytałem to podróbki są strasznie ch..owe.
Pozdrawiam
Po minucie to sie wlacza recylkulacja spalin wlasnie przez EGR - generalnie objaw jest taki ze silnik zaczyna bardziej miekko pracowac ... i dlaczego ma byc niby za duzy przeplyw powietrza ? jak sie wlacza recylk. to ilosc powiertrza powinna spasc ... a przeplywka troche siada zobacz to 10.34, 3696, 850.0, 800.0, 4.8, zadana wartosc 850 a daje 800 . trzeba zobaczyc logi z kanalu 08 to wtedy mozna ostatecznie stwierdzic czy przepl. moze byc czy juz ogranicza dawke paliwa ...
Czader, no właśnie powinna spadać a umnie wzrasta. ten log zrobiłem po jakiejś minucie kiedy silnik juz zacza dziwnie pracować i wtedy widac ze recykling sie wyłączył i ilość powietrza jest dużo wieksza, po przegazowaniu silnika recykling sie włączył ale jak skączyłem loga to po paru sekundach znowy sie wyłączył ale tego niema już na logu.
Zaraz, zaraz jest odwotnie niz piszesz - po jakims czasie pracy na wolnych obrotach recylkulacja spalin sie wlacza czyli czesc spalin idzie do kolektora ssacego. - ilosc swiezego pow. wyraznie spada. Jak dodasz gazu to recylkulacja spalin sie wylacza czyli EGR sie zamyka silnik ssie tylko swieze powietrze ...
Jak u Ciebie jest inaczej to nie wiem co moze byc ? Brudny EGR ? zacina sie ....
Czader, nie nie, jest tak jak włącze silnik to redukcja działa po jakiejść minucie redukcja sie wyłącza i zasysa świerze powietrze jak mu dam gazu to wraca do normy czyli redukcja sie włącza ale znowu po minucie znowu sie wyłącza i ilość zasysanego powietrza wzrasta.
Komentarz