Radio z softem 25.00.xxxx ( czyli najwyższym jaki ja widziałem ) też szumi i "gubi falę" szczególnie przy silnych nadajnikach FM ( miasto ).
Guzik prawda Mam takiego Streema w swojej O II ( 25.00.000) i wszystko jest o.k. Ani razu nie miałem problemów z odbiorem. Nie szumi, nie gubi fal. Ogólnie wszystkojest o.k. . Powiem wiecej, nawet w miejscach gdzie radio z mojego porzedniego auta gubiło fale Streem w mojej O II zachowuje sie idealnie
Może masz szczęście :roll:, ale znakomita większość STREAM-ów nawet z softem 25.00.xxxx gubi sygnał; i nie chodzi tu o całkowity zanik sygnału tylko o to, że radio praktycznie cały czas pływa pomiędzy pełnym i "zawężonym" sygnałem stereo. Jak już kiedyś pisałem przyczyna tkwi na 99% w tym, że radio cały czas zmienia szerokość pasma przenoszenia "pośredniej" w głowicy a spowodowane jest to prawdopodobnie jej przesterowaniem. Efekt praktycznie nie wystepuje poza miastem ( gdzie sygnał jest słabszy ) dlatego w miejscach gdzie twoje poprzednie radio gubiło sygnał STREAM chodzi bez zastrzeżeń.
BTW
Od dłuższego czasu noszę się z zamiarem wypróbowania STREAM-a na zwykłej antenie bez wbudowanego wzmacniacza ale jakoś nie mogę upolować tanio takiej antenki mocowanej magnetycznie...
Witam wszystkich, jestem nowym na forum.
Proszę o podpowiedź, co może być przyczyną drgań silnika na wolnych obrotach. Zaraz po uruchomieniu drgania są silniejsze, natomiast po przejechaniu jakiegoś odcinka słabną, ale nadal występują.
_____________
Octavia 1.6 BFQ - 2003
czyli wskazuje to na brak odpowiedniej dawki paliwa na zimnym aucie ,ale coś z kompem ze nie podaje paliwa dokładnie, jak sie zagrzeje idzie jak burza ?
Zimny silnik zawsze ma mniejszą kulture pracy,po rozgrzaniu drgania powinny zanikać.
Nie napisałeś też ile silnik ma przebiegu,a to może wiele wyjaśnić.
Napisz też kiedy wymieniałeś filtry i płyny eksploatacyjne.
Drgania silnika występują tylko na wolnych obrotach, przynajmniej tylko wtedy je odczuwam
Tak jak pisałem wcześniej po przejechaniu jakiegoś odcinka słabną, czasami są ledwo wyczuwalne ale nie zanikają całkowicie. Poza tym idzie jak burza.
moja Octavia ma przebieg 79 tys., olej+ filtr wymieniany w tym tyg., pozostałe w ub. roku w czerwcu
Drgania silnika występują tylko na wolnych obrotach, przynajmniej tylko wtedy je odczuwam
Tak jak pisałem wcześniej po przejechaniu jakiegoś odcinka słabną, czasami są ledwo wyczuwalne ale nie zanikają całkowicie. Poza tym idzie jak burza.
moja Octavia ma przebieg 79 tys., olej+ filtr wymieniany w tym tyg., pozostałe w ub. roku w czerwcu
To ja nie widzę żadnego problemu,taki urok silnika czterocylindrowego.
Gdybyś miał sześciocylindrówke pewnie silnik by nie drgał.
Sprawdź kąt początku wtrysku VAG-COM'em na rozgrzanym silniku, czy mieści się w granicach:
• Start your engine
• Start VAG-COM
• Press the [Select] button
• Press the [01-Engine] button
• Press the [Measuring blocks-08] button
• Go to group 000
• Press the [Switch to basic settings] button
• Now press the [TDI Timing] button.
życie zmienia marzenia ...
1.9TDI ALH powered by MT: 120KM/260Nm
Pojechałem do znajomego mechanika, komp nie wykazał błędów, za to okazało sie, że przewód od filtra do przepustnicy jest pęknięty, zaklejenie taśmą trochę pomogło.
Założyłem gaz, silnik nie miał jeszcze wymienianych świec....co innego mówi wpis w książce,
po wymianie niby drgania lekko się uspokoiły, ale nadal występują.
Sugestia mechanika w celu osunięcia drgań - czyszczenia przepustnicy
Przy pracy na gazie silnik jest bardziej czuły, drgania występują przy obrotach do ok. 1500
Pytanie laika: w jakich silnikach stosowane jest koło dwumasowe ?
Moja 1,9BXE ma niecały tydzien i przejechane zaledwie 300km,też letko drga na postoju i to sprzegło taki dziwny rezonans-no może ten typ tak ma wkońcu wsześniej niejezdziłem osobowym dieslem.
zapomniałem
po założeniu gazu przejechaniu na nim ok 100 km zapaliła mi się kontrolka . Kolejna setka spokój i dzisiaj ponownie dała znać. EPC gaśnie, ta nie.
Może dali Ci zbyt ubogi gaz... Mi się to przydarzyło w Chevrolecie Aveo. Była zbyt uboga mieszanka i od razu silniczek się zapalił. Podjedź do gazownika, może trzeba troche ustawienia instalacji zmienić, u mnie pomogło.
A może coś z elektryką ??
Ja wprawdzie mam 1.8T, ale jak padała cewka zapłonowa to jak był zimny to dziwnie szarpało i drgał, i po jakimś czasie padła.
Może sprawdź czy to nie kable WN czy coś w tym stylu.
Komentarz