[Inne] Moc w ASZ

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • sebos
    Classic
    • 2008
    • 10

    [Inne] Moc w ASZ

    Bardzo fajne fele
  • valentino
    Classic
    • 2007
    • 3

    #2
    [Inne] Moc w ASZ

    Mam naprwadę wielki problem - normalnie spędza sen z powiek
    Kiedyś pisałem że jadąc po trasie silniczek wpadł w tryb awaryjny.
    Po ponownym odpaleniu niby było ok, ale już to nie to samo.
    Po prostu nie ma pełnej mocy, i na małych obrotach dodaję gazu a on nic.
    Dopiero po wejściu na obroty ok 2000 zaczyna ciągnąć.
    Wczesniej nikt mi nie uciekł, a tera muszę mieszać biegami - pewnie rozumiecie o czym piszę bo to 130 konny TDI.
    Byłem już u kilku mechaników i na kilku programach diagnostycznych - i tu zaczyna się rebus.
    Wszyscy twierdzą że jest ok. Parametry są idealne i nie powinienem nic narzekać.
    Czytałem na wielu forum że:
    przepływka, zawór N75, łopatki turbiny, rg i takie tam nieszczelności.
    Ale wszystkie parametry i zaworki wychodzą na idealne. Szczelność sprawdzałem nawet osobiście bo zasysałem osobiście- nie ma dziur w wężykach. Zaworki przepłukałem. I NIC!!!
    Normalnie klęska - powiedzcie co może być ??, czy wina może tkwić w chłodnicy powietrza - i czy to tzw. inerkuler ??
    Z góry dzięki za porady - jak ktoś umie mi pomóc to nawet dojadę jak trzeba będzie.

    Komentarz

    • Maicroft
      Moderator
      S_OCP MemberModeratorr
      • 2004
      • 25757
      • Audi

      #3
      valentino, To zobacz na taki parametr kiedy ten silnik ma max moment obrotowy. Wlasnie w okolicach 2000 ma kopa, jakbys zrobil program na z momentem max przy 3 tys to do 3 tys tez by Ci sie wydawalo ze jest mul.

      A jaka przyczyna byla tego ze silnik wpadl w tryb awaryjny??
      Spritmonitor.de

      Komentarz

      Pracuję...