Czyszczenie EGR - faktycznie pomaga

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • TommyLee
    Ambiente
    • 2006
    • 179

    Czyszczenie EGR - faktycznie pomaga

    FocusPocus, i ja czekam na fotke dzięki fotce podejżewam że będzie łatwiej znaleźć osobe która się podejmie takiej roboty.
  • rafalus
    L&K
    • 2005
    • 1140
    • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

    #2
    Czyszczenie EGR - faktycznie pomaga

    Zrobilem przeglad.
    Wyminilem tarcze bez klocków(byly ok) założyłem fabryczne i wyminiłem płyn hamulcowy pierwszy raz .Auto hamuje coraz lepiej. Jedyna w tym wszytskim wada to cena tarcz.
    Wyczyszczony tez został EGR powiem warto było. Auto jest bardziej dynamiczne .
    Kierowałem się sugestiami Micrcofta , ktory tez czyscił EGR.
    nowy cSIMC od Aliego
    seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
    Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

    półosie seryjne przebieg 273 tyś

    Komentarz


    • #3
      Wyminilem tarcze bez klocków(byly ok)
      gratulacje !!!

      tyle tylko ze klocki wymienia sie z tarczami, bynajmniej powinno.

      Komentarz

      • Babka_Kiepska
        Rider
        S_OCP Member
        • 2007
        • 315

        #4
        Zamieszczone przez Sigma_74
        tyle tylko ze klocki wymienia sie z tarczami, bynajmniej powinno.
        Raczej sądzę, że tarcze z klockami :szeroki_usmiech
        O-I '02/03-1,9 TDI ICE - UNIDEN PRO 520 XL + WILSON Little Wil

        SKODA OCTAVIA Sales Sheet 1950'S k

        Komentarz

        • misiekwaw
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 7715
          • Ford

          #5
          Zamieszczone przez Sigma_74
          Wyminilem tarcze bez klocków(byly ok)
          gratulacje !!!

          tyle tylko ze klocki wymienia sie z tarczami, bynajmniej powinno.
          słownik jęz. polskiego


          bynajmniej (Wilga)
          dop. ‘jest wyrażającą przeczenie odpowiedzią na pytanie o rozstrzygnięcie, bardziej kategoryczną niż samo nie; nie’: Zgodziłeś się na tę propozycję? - Bynajmniej.
          PRZYNAJMNIEJ qrwa a nie bynajmniej, co to za maniera z tym bynajmniej sie zrobila :?
          Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
          http://www.disi-tune.pl
          Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
          Był WRX
          Była Octa

          Komentarz


          • #6
            Babka_Kiepska, tak, bo jak wiesz klocki dopadowuja sie do tarcz i jak sie wymienia to komplet. lub same klocki ale nie odwrotnie.

            [ Dodano: Sro 01 Sie, 07 14:59 ]
            MisiekWAW, słowo potocznie używane w słownictwie polskim.

            Komentarz

            • Nexus6
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 4847
              • Volkswagen

              #7
              MisiekWAW, polska język, trudna język :diabelski_usmiech MSPANC
              With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

              Komentarz

              • misiekwaw
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 7715
                • Ford

                #8
                Zamieszczone przez Sigma_74
                MisiekWAW, słowo potocznie używane w słownictwie polskim.
                słowo kaleczące jezyk polski a nie potoczne, potocznie to sobie można powiedzieć jedziesz na spota a nie na spotkanie
                Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                http://www.disi-tune.pl
                Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                Był WRX
                Była Octa

                Komentarz

                • szkoda
                  RS
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 22543

                  #9
                  a czemu zaraz kaleczące, odrobinę tylko zmienia zamierzony sens w tym przypadku :lol:
                  saport techniczny baj DGW
                  była BKD+DSG '05 120kkm
                  była BXE '08 190kkm
                  no i nie ma :-)

                  Komentarz

                  • misiekwaw
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2004
                    • 7715
                    • Ford

                    #10
                    Zamieszczone przez szkoda
                    a czemu zaraz kaleczące, odrobinę tylko zmienia zamierzony sens w tym przypadku :lol:
                    sorry, masz racje k nie kaleczy tylko wypacza :lol:

                    juz sie nie odzywam, pozdrawiam wszystkich bynajmniejowiczow :lol: :lol: :lol:
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz

                    • szkoda
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2005
                      • 22543

                      #11
                      MisiekWAW, ja cię bynajmniej gorąco pozdrawiam :wink:
                      saport techniczny baj DGW
                      była BKD+DSG '05 120kkm
                      była BXE '08 190kkm
                      no i nie ma :-)

                      Komentarz

                      • rafalus
                        L&K
                        • 2005
                        • 1140
                        • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                        #12
                        Teraz kolecek dopasowywuje sie do tarcz nowych Szkoda było mi wyrzucac klocki starczą jeszcze na ok 30tys km (orginalne). Zostawilem w serwisie ok 900zł. A oszczędzałem na wszystkim. A przeglad byl bez oleju(roboiłem miesiąc temu).
                        Ale zaskoczenie z EGRm miłe naprawde.
                        nowy cSIMC od Aliego
                        seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                        Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                        półosie seryjne przebieg 273 tyś

                        Komentarz

                        • konos513
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 129

                          #13
                          Zamieszczone przez rafalus
                          Teraz kolecek dopasowywuje sie do tarcz nowych Szkoda było mi wyrzucac klocki starczą jeszcze na ok 30tys km (orginalne). Zostawilem w serwisie ok 900zł. A oszczędzałem na wszystkim. A przeglad byl bez oleju(roboiłem miesiąc temu).
                          Ale zaskoczenie z EGRm miłe naprawde.
                          też się przymierzam do czyszczenia EGR-a rozumiem, że go demontowałeś i czyściłeś na luzie wg instrukcji z tego forum
                          1.9 TDI ALH (seria) kombi 286 tys km i nabijam wiecej
                          www.samochodowy-warsztat.prv.pl/

                          Komentarz

                          • rafalus
                            L&K
                            • 2005
                            • 1140
                            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM

                            #14
                            pan z serwisu czyścił
                            nowy cSIMC od Aliego
                            seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
                            Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.

                            półosie seryjne przebieg 273 tyś

                            Komentarz

                            • Doba
                              Rider
                              S_OCP Member
                              • 2007
                              • 357
                              • Octavia III (5E3)
                              • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                              #15
                              Ja właśnie dziś czyściłem tego zaje.... EGRa.. jak to odkręciłem to mało co zawału nie dostałem. Syfff jak... cholerka. A i tak jakoś wyszło, że znalazła się tam zaślepka tego EGRa żeby tam już więcej nie dmuchał tych spalin. :P
                              Po czyszczeniu odczuwalna poprawa. epiej reaguje na gaz, lepiej zbiera się z niskich. Ogólnie trzeba to robić bo pomaga a nie zaszkodzi.
                              MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                              Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                              # # # # # # # # # # #

                              Moja O2
                              http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                              Komentarz

                              • Krzych
                                Rider
                                • 2005
                                • 671

                                #16
                                Zamieszczone przez Doba
                                Po czyszczeniu odczuwalna poprawa. epiej reaguje na gaz, lepiej zbiera się z niskich
                                Zdziwiony jesteś?
                                Zasyfiony jest cały układ dolotowy łącznie z kolektorem ssącym, więc najlepiej to wyczyścic łącznie z kolektorem ssącym.
                                Przekrój zasyfionego układu dolotowego zmniejsza sie o połowe.
                                Załączone pliki
                                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                                www.chiptuning.katowice.pl
                                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                                Komentarz

                                • Maicroft
                                  Moderator
                                  S_OCP MemberModeratorr
                                  • 2004
                                  • 25757
                                  • Audi

                                  #17
                                  Krzych, Kiedys wrzucilem wlasnie taki temat lacznie z fotami i moj dolot z tego co pamietam mial jeszcze mniejszy przekroj.

                                  Najzabawniejsze bylo to ze zgubila mi sie ta uszczelka pomiedzy kolektorem a EGRem i potem kombinowalem, dlaczego zaczelo sie to polaczenie pocic, jak kiedys bylo zawsze tam sucho.
                                  Spritmonitor.de

                                  Komentarz

                                  • abyss
                                    Ambiente
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 245

                                    #18
                                    Wrzuć link do http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...&highlight=egr w swoim pierwszym poście, bo sie trzeba naszukać - błędnie Maicroft'a nicka napisałeś
                                    ...

                                    Komentarz

                                    • Maciek_H
                                      Rider
                                      • 2006
                                      • 320

                                      #19
                                      Mam takie pytanie do specjalistów w tej dziedzinie :"Jak się przekonać czy egr jest sprawny?". Ja u siebie po 55tys km wyczyściłem i było wszystko ok a teraz znów coś sie dzieje. Chodzi o szarpanie przy przyspieszaniu. Poza tym, jak łagodnie przyspieszam pod górkę słychać takie dziwne syczenie. Dawniej przy tych samych warunkach było tylko takie lekkie syknięcie - znaczy zawór sie zamykał :?: . Wydedukowałem, że ten zawór sie rozszczelnił czy cos. Ale w aso sprawdzali vagiem i podobno wszystko ok. Wysłali zapytanie do Poznania no i oczywiście od 2 tyg nie ma odpowiedzi. Czy to może padła ta pompka, do której jest podłączony wężyk od zaworu? Czy ktoś wie jaki jest cykł pracy tego zaworu? Czy ma on szybko sie zamykać i otwierać? U siebie jak odepne rure dolotową to da sie przyuważyć jak dodając gazu do ok 1,5 tys obr zawór sie podnosi i zamyka ale robi to dość wolno jak mi sie wydaje. Czy ktoś może mi jakoś pomóc bo nie chce wymienić zaworu za 4 stówki żaby sie okazało że to np ta pompka.
                                      Audi A6 allroad, 300KM, 570Nm
                                      ttp://www.modpro.pl/ - Engine Tuning
                                      http://www.termowizja.bielsko.pl/

                                      Komentarz

                                      Pracuję...