Zrobilem przeglad.
Wyminilem tarcze bez klocków(byly ok) założyłem fabryczne i wyminiłem płyn hamulcowy pierwszy raz .Auto hamuje coraz lepiej. Jedyna w tym wszytskim wada to cena tarcz.
Wyczyszczony tez został EGR powiem warto było. Auto jest bardziej dynamiczne .
Kierowałem się sugestiami Micrcofta , ktory tez czyscił EGR.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
tyle tylko ze klocki wymienia sie z tarczami, bynajmniej powinno.
słownik jęz. polskiego
bynajmniej (Wilga)
dop. ‘jest wyrażającą przeczenie odpowiedzią na pytanie o rozstrzygnięcie, bardziej kategoryczną niż samo nie; nie’: Zgodziłeś się na tę propozycję? - Bynajmniej.
PRZYNAJMNIEJ qrwa a nie bynajmniej, co to za maniera z tym bynajmniej sie zrobila :?
Teraz kolecek dopasowywuje sie do tarcz nowych Szkoda było mi wyrzucac klocki starczą jeszcze na ok 30tys km (orginalne). Zostawilem w serwisie ok 900zł. A oszczędzałem na wszystkim. A przeglad byl bez oleju(roboiłem miesiąc temu).
Ale zaskoczenie z EGRm miłe naprawde.
nowy cSIMC od Aliego
seryjne 110kM teraz ok ~170kM ARL ,230 wtryski.
Moc potwierdzona w tym roku na hamowni.
Teraz kolecek dopasowywuje sie do tarcz nowych Szkoda było mi wyrzucac klocki starczą jeszcze na ok 30tys km (orginalne). Zostawilem w serwisie ok 900zł. A oszczędzałem na wszystkim. A przeglad byl bez oleju(roboiłem miesiąc temu).
Ale zaskoczenie z EGRm miłe naprawde.
też się przymierzam do czyszczenia EGR-a rozumiem, że go demontowałeś i czyściłeś na luzie wg instrukcji z tego forum
Ja właśnie dziś czyściłem tego zaje.... EGRa.. jak to odkręciłem to mało co zawału nie dostałem. Syfff jak... cholerka. A i tak jakoś wyszło, że znalazła się tam zaślepka tego EGRa żeby tam już więcej nie dmuchał tych spalin. :P
Po czyszczeniu odczuwalna poprawa. epiej reaguje na gaz, lepiej zbiera się z niskich. Ogólnie trzeba to robić bo pomaga a nie zaszkodzi.
Po czyszczeniu odczuwalna poprawa. epiej reaguje na gaz, lepiej zbiera się z niskich
Zdziwiony jesteś?
Zasyfiony jest cały układ dolotowy łącznie z kolektorem ssącym, więc najlepiej to wyczyścic łącznie z kolektorem ssącym.
Przekrój zasyfionego układu dolotowego zmniejsza sie o połowe.
Krzych, Kiedys wrzucilem wlasnie taki temat lacznie z fotami i moj dolot z tego co pamietam mial jeszcze mniejszy przekroj.
Najzabawniejsze bylo to ze zgubila mi sie ta uszczelka pomiedzy kolektorem a EGRem i potem kombinowalem, dlaczego zaczelo sie to polaczenie pocic, jak kiedys bylo zawsze tam sucho.
Mam takie pytanie do specjalistów w tej dziedzinie :"Jak się przekonać czy egr jest sprawny?". Ja u siebie po 55tys km wyczyściłem i było wszystko ok a teraz znów coś sie dzieje. Chodzi o szarpanie przy przyspieszaniu. Poza tym, jak łagodnie przyspieszam pod górkę słychać takie dziwne syczenie. Dawniej przy tych samych warunkach było tylko takie lekkie syknięcie - znaczy zawór sie zamykał :?: . Wydedukowałem, że ten zawór sie rozszczelnił czy cos. Ale w aso sprawdzali vagiem i podobno wszystko ok. Wysłali zapytanie do Poznania no i oczywiście od 2 tyg nie ma odpowiedzi. Czy to może padła ta pompka, do której jest podłączony wężyk od zaworu? Czy ktoś wie jaki jest cykł pracy tego zaworu? Czy ma on szybko sie zamykać i otwierać? U siebie jak odepne rure dolotową to da sie przyuważyć jak dodając gazu do ok 1,5 tys obr zawór sie podnosi i zamyka ale robi to dość wolno jak mi sie wydaje. Czy ktoś może mi jakoś pomóc bo nie chce wymienić zaworu za 4 stówki żaby sie okazało że to np ta pompka.
Komentarz