Biały szlam na korku od wlewu oleju

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • łyko73
    Classic
    • 2008
    • 12

    Biały szlam na korku od wlewu oleju

    misiek^wro, nie działa mi ten temat na nokie. To nie jest nawet plik instalacyjny..
  • hubert78
    RS
    S_OCP Member
    • 2007
    • 1576

    #2
    Biały szlam na korku od wlewu oleju

    Witam wszystkich
    Właśnie co kupiłem octavię 1998 1,6 SR, kiedy wymieniałem olej zauważyłem biały szlam na korku wlewu i pod (tak jakby w silniku była woda )
    pytanie czy ktoś z was miał podobny problem?
    Bo pierwsze co mi przychodzi do głowy to uszkodzona uszczelka pod głowicą (przerwanie uszczelki miedzy kanałem smarującym a kanałem chłodzenia) ale nie odczuwam braku mocy itp
    Jeżeli ktoś ma pomysł co z tym zrobić to byłbym wdzięczny za odpowiedź

    Komentarz

    • macieks
      Rider
      S_OCP Member
      • 2005
      • 469
      • Octavia III (5E3)
      • CJZA 1.2 TSI 105 KM

      #3
      to chyba już było:
      pierwszy temat
      drugi temat
      Była: O1 1.6 MPI
      Jest: O3 1.2 TSI

      Komentarz

      • szkoda
        RS
        S_OCP Member
        • 2005
        • 22543

        #4
        albo tak jak piszesz uszczelka, albo jesli dużo jeździsz po mieście czy na krótkich trasach - wtedy to normalne
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz

        • janusz_007
          Rider
          • 2007
          • 473

          #5
          to przez krótkie odcinki jazdy tak jak pisał szkoda, to normalne, zacznij wiecej gonic auto to smietana zginie;p)
          VW Golf V black;DD ---> 1.9TDI BXF 08" DD

          Komentarz

          • djczas
            RS
            • 2005
            • 9612

            #6
            hubert78, popraw silnik w profilu w 1998 nie było bse

            Komentarz

            • hubert78
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1576

              #7
              Odgrzewam kotleta
              Niestety wysrała mi się chyba uszczelka
              Mazi (majonezu) coraz więcej pojawił się nawet na bagnecie, płynu wciąga coraz więcej i co najdziwniejsze dzisiaj przy próbie odpalenia rozrusznik nie miał siły zakręcić silnikiem :shock: . ale spróbowałem później i odpaliła niestety tylko na 3 garach, ale po chwili zaczęła chodzić równo. Dodam jeszcze że co jakiś czas potrafi mocno zadymić na szaro. Objawy wskazują na uszczelkę (chociaż płyn w zbiorniku nie bombluje )

              Chyba że macie jakieś inne sugestie

              Komentarz

              • tomeeek
                Drive
                • 2007
                • 52

                #8
                hubert78

                nie pal tego wiecej na sile.
                mialem kiedys w sceniku padnieta uszczelke pod glowica i jak glupi pojechalem w takim stanie do warsztatu.
                pozniej stukal rozrzad, szlag mnie trafial.
                co prawda, silnik renault, to nie solidna niemiecka robota, ale po co masz pozniej zalowac.
                pozdrawiam,

                Frank Bullitt " You sell whatever you want, but don't sell it here tonight."

                Komentarz

                • Krzych
                  Rider
                  • 2005
                  • 671

                  #9
                  Zamieszczone przez hubert78
                  rozrusznik nie miał siły zakręcić silnikiem
                  Znajomy tak właśnie chciał zapalić na siłę, po czym wzięli auto na sznurek i pociągli na drodze.

                  Finał oczywisty do przewidzenia, pogięli korbowód.
                  DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                  www.chiptuning.katowice.pl
                  DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                  Komentarz

                  • AdamB
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2007
                    • 8033
                    • Octavia IV (NX3)
                    • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                    #10
                    Zamieszczone przez hubert78
                    Mazi (majonezu) coraz więcej pojawił się nawet na bagnecie, płynu wciąga coraz więcej i co najdziwniejsze dzisiaj przy próbie odpalenia rozrusznik nie miał siły zakręcić silnikiem :shock: .
                    A potrafisz zcisnąć wodę? :szeroki_usmiech
                    Potem płyn chłodniczy spłyną do oleju i dlatego udało Ci się odpalić.
                    Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                    Komentarz

                    • hubert78
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 1576

                      #11
                      Zamieszczone przez AdamB
                      A potrafisz zcisnąć wodę? :szeroki_usmiech
                      Potem płyn chłodniczy spłyną do oleju i dlatego udało Ci się odpalić.
                      Faktycznie nie pomyślałem ops:

                      Dzieki za rady ( okazało się że jakbym z lawety nie skorzystał to bym sobie niezłe kuku zrobił) Uszczelka już zmieniona ( dodatkowo: uszczelniacze zaworów , zimering wałka rozrządu, termostat i króciec i jeszcze parę innych pierdułek ) Trochę mi się przeciąg w kieszeni zrobił :evil: ale bywa .

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8033
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #12
                        hubert78, najważniejsze że już autko sprawne
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        Pracuję...