To czego RS niema a ma L&K
Czujnik deszczu z automatycznie ściemniającym się lusterkiem wstecznym
Schowek na parasol za tylną kanapą
Light Assistant (funkcje: Coming Home, Leaving Home,Tunnel Light)
Zmieniarka CD na 6 płyt
Przygotowanie pod telefon GSM I (antena, instalacja)
System siatek w komorze bagażnika (2 szt.)
HHC – system wspomagania ruszania pod wzniesienia dla ESP
czyli mnie akurat ( :idea: ) nie rusza tu nic, oprócz wspomnianego "elektrycznego" fotela (ale my sie czesto wymieniamy za kierą i dlatego) oraz Systemu siatek w komorze bagażnika (2 szt.)ops: , naprawdę super sprawa w O2 w ogóle, wydawać by się mogło, że błahostka a naprawdę funkcjonalnie super + wykładzina bagażnika "gumowa", naprawdę to bzdurki ale super uprzyjemniają życie polecam (niezaleznie od wersji)
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Skórę możesz zawsze dorzucić jako opcję za dodatkową dopłatą, więc po co Ci L&K? No chyba, że w RS nie może być skóry... a koniecznie musisz mieć skórę?? Może warto najpierw zainwestować w ESP i ksenony - bezpieczeństwa nigdy za wiele. Ja zdecydowanie brałbym RS'a.
Skórę możesz zawsze dorzucić jako opcję za dodatkową dopłatą, więc po co Ci L&K? No chyba, że w RS nie może być skóry... a koniecznie musisz mieć skórę?? Może warto najpierw zainwestować w ESP i ksenony.
Ale oba mają ESP i ksenony...
w L&K jest jasna skóra... za dopłatą może byc czarna...
W RS niema wyboru... Jest skóra+alcantra+jakis materiał na siedziskach i oparciach co fakturze plastra miodu co "ponoć" poprawia wentylacje...
pzdr
MiKruS nie wygląda mi to na fabryczne obszycie :? Zwróciłeś uwagę na te czerwone paski z boku?
To akurat moze o niczym nie swiadczyc, bo mogli zrobic taki bajer z czerwoną wstawką.
Na briskoda bylo podane to info wraz z numerem częsci oraz ceną (AFAIR 1400 funtów). Jest to info sprzed miesiąca.
Jednak na www skody w Niemczech i UK nie ma tego nadal w opcjach, a to zdjecie co wrzucilem ma troche starą datę.
Stad nie wiem jak jest w rzeczywistosci. Moze dopiero bedzie taka opcja...
czyli że (piszę do tych którzy coś o tym wiedzą) takie moje dsg zachipowane jedzie jak rs seria czy ja coś juz nie czaje z tej dyskusji :?: :szeroki_usmiech
sorki za OT.
[ Dodano: Sro 08 Sie, 07 13:45 ] przem1978, gdybym nie chciał dsg to wybrał bym rs , a byłem już naprawdę blisko takiej decyzji (tylko ze wziąłbym białego )
czyli że (piszę do tych którzy coś o tym wiedzą) takie moje dsg zachipowane jedzie jak rs seria czy ja coś juz nie czaje z tej dyskusji :?: :szeroki_usmiech
Jedzie troche gorzej. Niewiele...
Jak sprawdzalismy z Pawłem, to akurat było dość slisko (wilgoć) i nie mogłem wykorzystać przewagi strzału z miejsca.
Za pierwszym razem - w ogóle źle ruszyłem i Paweł mi odskoczył i na jakieś 400m nie doszedłem już go.
Drugi start był lepszy i jakieś 1,5-2 dlugosci dla mnie.
Trzeci byl najlepszy i jakies 2,5-3 dlugosci dla mnie.
Coś w ten deseń. W razie czego Paweł mnie skoryguje.
[ Dodano: Sro 08 Sie, 07 13:53 ]
Zamieszczone przez szkoda
(ja byłem kapke wolniejszy, tzn dla mnie to mała różnica, byc może dla scigaczy to przepaść )
Na 1/4 mili to jest pewnie z 0,2-0,3 sekundy roznicy. I duzo i mało.
No fajne fajne te RS'ki, tylko ten przeklęty FAP, który uważam - jest do bani. Do takich silników kładą filtr cząstek stałych a jak jedzie przede mną jakieś muzeum i robi się z tyłu za nim batory to mnie krew zalewa... I takie auta mogą jeździć i zatruwać środowisko. Nowe, które kopcą ze 100x mniej - już nie. :diabelski_usmiech Nie zrozumiem tego... :roll:
[ Dodano: Sro 08 Sie, 07 20:26 ]
Korzystając z okazji porównania zachipowanego BKD z DSG i BMN w serii... a BKD w manualu po chipie jest jeszcze gorsze od obu wymienionych wcześniej? :roll: czy jak? Ja żyję w przekonaniu, że ze względu na mocniejszą skrzynię i sprzęgło taki BKD bez DSG da radę wyciągnąć jeszcze wiecęj. Chyba, że się mylę to mnie koledzy sprowadźcie na ziemię... 8) hehe...
No fajne fajne te RS'ki, tylko ten przeklęty FAP, który uważam - jest do bani.
A mnie sie podoba. Nie sprawia mi odpukac zadnego problemu, a samochod jest bezdymny. Dzięki temu mam śmoć i nie ma wstydu, żeby jej użyć. :]
Regeneracją sie w ogole nie przejmuje. Jak sie wlacza i akurat gdzie podjezdzam, to wylaczam silnik i klade lachę. Jak wroce to dziala dalej, a jak nie, to po prostu sie wczesniej wlaczy nastepnym razem.
Poki co prawie 10.000 na szafie i ani razu kontrolka sie nie swiecila.
Zamieszczone przez sontario
a BKD w manualu po chipie jest jeszcze gorsze od obu wymienionych wcześniej?
Nie. Jesli kierowca jest ogarniety, to na pewno nie pojedzie wolniej niz w DSG. W momencie startu to wrecz manual ma przewagę.
Co do odpornosci DSG, to jest urban legend. Ktos kiedys rzucil takie hasło i urosło to do rangi legendy.
Nie ma zadnego dowodu na to, ze DSG jest mniej wytrzymaly niz manual.
MiKruS, a jak będziesz kiedyś wracał z Niemiec i będzie Ci się spieszyło do domu, bo żona z kolacją będzie czekać :lol: i wtedy Octa zawoła regeneracji na FAP to będziesz bluzgał, że nie miało jej się kiedy o tym przypomnieć... Ekologia ekologią, ale bez przesady. Ja tam uważam, że FAP to bzdura i upierdliwość. Z tego co tu wyczytałem - po chipie i nowym sofcie wolniej Ci się zapełnia i dlatego nie narzekasz... A co mają powiedzieć userzy seryjnych BMN? Nie jeden już tu flugał na FAP właśnie... Dobrze, że do BKD na Polskę nie kładli i ja na szczęście nie znam tego problemu :wink:
Co do dłubania - cały czas się zastanawiam nad programem, bo mam jeszcze serię. Tylko myślę, czy może od razu nie wymienić turbo na większe? A może lepiej FMIC zapodać? Na razie jeszcze muszę pojeździć serią. Czy ta skrzynia wytrzyma potem 400 Nm?
Komentarz