djczas, chcesz żeby była taka afera jak ostatnio w McLarenie? :P
L&K czy RS ?
Zwiń
X
-
Z rzeczy takich poza normalnym uzytkowaniem, to RS-ka bedzie raczej na pewno lepszą "inwestycją".
L&K, ktora pewnie jest mniej wiecej w tej samej cenie, jako samochod ze slabszym silnikiem, bedzie duzo wiecej tracil na wartosci.
Z RS-em pewnie tez nie bedzie rozowo, ale raczej spadek wartosci bedzie zauwazalnie mniejszy.TDI 205PS
Komentarz
-
-
przem1978, jesli ogladales film Job czyli ostatnia Szata komorka, widziales scene z motocyklista, usmiales sie z tego tekstu, to bierz RS'a :PByła Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4
TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cieqJeżeli chodzi o 1.9TDI 115KM, może nie taka kupa jak 101PD (Passaty też miały ten silnik LOL ), ale raczej dla spokojniejszych użytkowników.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Fery115PD to może i stara technologia ale w golfie IV z 6 bieg. i 310Nm to rakieta i do tego najładniejszy gwizd turbiny ze wszystkich TDI.
Tak BTW: To dziwie sie, ze ktos nazwal w ASO ten silnik "starą technologią". Rozumiem, ze silniki 1.9TDI 105 konne w O2, Roomsterze, Fabii, tez są dla nich stare?
Jesli tak to stary jest rowniez 2.0 TDI - bo to ta sama "technologia".
To co oni robią w tym salonie? Niech zmienią pracę, jak wszystko stare sprzedają i odradzają... :diabelski_usmiechTDI 205PS
Komentarz
-
-
L&K 2.0tdi DSG(116100) vs RS 2.0 tdi(111800), a zawsze można zrobić drobny program i juz jest to samo, jeśli chodzi o moc :idea: . Co do zbycia auta wystarczy popatrzeć na rynek L&K trzyma dobrą cenę :!: , a RS :?: co tu pisać, wiadomo wytłuczone auto i marna cena ( nie do turystyki je kupujemy :!: ). Łatwiej sprzedać typowe auto za dobre pieniądze niż RS'a :!: takie jest moje zdanie. Pozdrawiam. ps no i DSG :!: słaby kierownik nawet w swoim kolorowym RS z mieszalnikiem zostanie :!: przy DSG i ma taką minę :shock:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rekin52258słaby kierownik nawet w swoim kolorowym RS z mieszalnikiem zostanie przy DSG i ma taką minę
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez rekin52258L&K 2.0tdi DSG(116100) vs RS 2.0 tdi(111800), a zawsze można zrobić drobny program i juz jest to samo, jeśli chodzi o moc :idea: . Co do zbycia auta wystarczy popatrzeć na rynek L&K trzyma dobrą cenę :!: , a RS :?: co tu pisać, wiadomo wytłuczone auto i marna cena ( nie do turystyki je kupujemy :!: ). Łatwiej sprzedać typowe auto za dobre pieniądze niż RS'a :!: takie jest moje zdanie. Pozdrawiam. ps no i DSG :!: słaby kierownik nawet w swoim kolorowym RS z mieszalnikiem zostanie :!: przy DSG i ma taką minę :shock:saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
szkoda, Bo widzisz najwiecej o DSG to wiedza Ci ktorzy tym autem nie przejechali wiecej jak 10km
rekin52258, L&K 2.0tdi DSG(116100) vs RS 2.0 tdi(111800),
Tak to cena katalogowe, oba te auta lekko o ponad 10 kpln mozna taniej kupic. Druga sprawa zobacz jakie bylo wyposazenie kiedys RS-a a L&K a jakie jest teraz. Troche sie zmienilo, wiec to juz nie takie auto nie do zbycia za sensowna kase.
Zwroc uwage ze w normalnych krajach BMW M3 M5 trzyma cene na poziomie, a na pewno nie sa to auta, ktore kupuje sie na wyjazd do kosciola
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez bubuDEIm wiecej czytam opini o aucie z zielonym V na chlodnicy tym bardziej podoba mi sie. Do pewnego czasu myslalem ze O1 RS jest tylko w benzynie.
Bo jest... w O1 RS był tylko 1.8T 180KM [ewentualnie Octavia Tour GT [nowy RS OI :P] 193hp na rynek Grecki która ma 1.8T i 193KM]
Natomiast O2 RS jest w 2.0TFSI 200koników i 2.0TDI 170koników
pzdrAdam
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MaicroftZwroc uwage ze w normalnych krajach BMW M3 M5 trzyma cene na poziomie, a na pewno nie sa to auta, ktore kupuje sie na wyjazd do kosciola
ps, może i koledzy mają rację co do dynamiki tzw RS, ale... >wszystkim przyczepności oraz szerokości< :!:
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez przem1978powiem tak, mam OI 130 KM i jest ona idealna dla mnie, ale zmiana na OII 140 KM to chyba słaby awans...
tymbardziej, ze w miescie na zielonym (na tzw. 1/4 mili) wygrywam z OII 2.0 TDI, nawet gdy pacjent jest bardzo nachalny, a spotykam takich dwóch często w drodze do pracy
przez chwile zastanawiałem sie nawet nad Superb, bo chciałem limuzynę, ale odradzili mi w salonie bo silnik 115 KM to max i stara technologia już, dlatego też mówie o L&K, nie mniej jednak silnik w RS zbliża mnie do trafnego wyboru...[center:a5df0a9dad]
[/center:a5df0a9dad]
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez cartel1przez chwile zastanawiałem sie nawet nad Superb, bo chciałem limuzynę, ale odradzili mi w salonie bo silnik 115 KM to max i stara technologia już
No chyba, że koniecznie o silnik "na naftę" chodzi.Takie są i tak najpiekniejsze...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez Maicroftb707, Nowym?? Zniknal juz bardzo dawno temu
BTW To dalej jest dziwny silnik, duzo lepsze opinie zbiera 2.5 R5, troche nowsza konstrukcja na lancuchu :twisted:
pzdrAdam
Komentarz
-
Komentarz