brak mocy na wysokich obrotach - silnk 1.9TDI ASV

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Nexus6
    RS
    S_OCP Member
    • 2004
    • 4847
    • Volkswagen

    #26
    Zamieszczone przez Martinez
    Siakoś Castrola tunerzy odradzają....może.....
    nie narzekaj, na SLX 0W30 zrobiłem w AFN 250 kkm i silnik nie brał oleju między przeglądami k
    With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

    Komentarz


    • #27
      Castrol jest rozlewany u nas w kraju i niestety Ci którzy go rozlewją nieźle kombinują....
      Nie ma to jak Motul ewentualnie Mobil1

      Komentarz

      • Maicroft
        Moderator
        S_OCP MemberModeratorr
        • 2004
        • 25757
        • Audi

        #28
        No tak, tylko ile osob przychodzi z wlasnym olejem na przeglad?? Zazwyczaj wyglada to tak ze koles leje z beczki a co w niej jest nie wiadomo. Potem okazuje sie ze wlali 4,5l a skasowali za 5l bo mu komputer inaczej nie przyjmie tak to raz uslyszelismy :lol:
        Spritmonitor.de

        Komentarz

        • Nexus6
          RS
          S_OCP Member
          • 2004
          • 4847
          • Volkswagen

          #29
          Zamieszczone przez Maicroft
          No tak, tylko ile osob przychodzi z wlasnym olejem na przeglad?? Zazwyczaj wyglada to tak ze koles leje z beczki a co w niej jest nie wiadomo. Potem okazuje sie ze wlali 4,5l a skasowali za 5l bo mu komputer inaczej nie przyjmie tak to raz uslyszelismy :lol:
          niezły :rofl
          jeszcze mi się nie zdarzyło kupować olej w ASO (filtry zresztą też) :diabelski_usmiech
          With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #30
            To tylko notlauf - moze sie zdarzyc w niesprzyjajacyh okolicznosciach - nie ma co panikowac i jezdzic normalnie.

            Zglosic ASO dopiero jak sie zacznie powtarzac.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • Sebastian_SComp
              Drive
              • 2004
              • 78

              #31
              U mnie też wystąpiła taka sytuacja z 2 razy w tą zimę w odstępie kilku dni. Daję gaz do dechy a tu samochód 100 km/h i nic poza tym. Zjechanie na pobocze i powtórne właczenie silnika pomogło. Samochód miał wtedy przejechane około 14000 km.

              Zauważyłem, że efekt ten występował tylko wtedy gdy po przejechaniu iluś tam kilometrów wyłączyłem silnik np. na parkingu pod sklepem i powtórnie go odpaliłem. Dwa razy taka sama sytuacja.

              Udałem się do serwisu, podłączyli pod kompa, ale nie wykazało żadnych błędów. od tego zdarzenia przejechałem ok. 5000 km bez żadnych problemów

              Nie powiem żebym jeździł samochodem delikatnie. Lubię wykorzystywać to co mam pod maską. A jeśli chodzi o olej to jężdżę na Mobil 0W40. staram się tankować też "dobre paliwo"

              Komentarz

              • Samiec
                RS
                S_OCP Member
                • 2004
                • 4287
                • Octavia I (1U2)
                • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
                • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

                #32
                Zamieszczone przez Maicroft
                Poprostu okreslenie PSJ jest na wielu forach przypisywane wlasnie takim objawom, ktore opisujesz.
                Czy PSJ moze odnosic sie tez do tego ze nie krece swojego klekota na wysokie obroty,tzn w sumie nie przekraczam przy rozpedzaniu 3000rpm,tylko na 5 biegu ? :roll:
                TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
                SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

                Komentarz

                • Maicroft
                  Moderator
                  S_OCP MemberModeratorr
                  • 2004
                  • 25757
                  • Audi

                  #33
                  Typowym przykladem PSJ sa szoferzy taryf, ktorzy jezdza na kropelke i liza po gazie byle jak najmniej spalil. Przeciez te silniczki przy przyspieszaniu tak ochoczo kreca sie do 3500-4000. Przyspieszanie do 3-3,5 tys obr to przeciez norma i od tego to nic mu nie zaszkodzi. Nie wiem przy ilu turbina otwiera lopatki do konca, wtedy byloby wiadomo do przy ilu jest zdrowo i ekonomicznie :szeroki_usmiech
                  Spritmonitor.de

                  Komentarz


                  • #34
                    Byłem w serwisie. Oczywiście w pamięci kompa nie było żadnych błędów. Panowie mechanicy uradzili, że to musi być cytuję: "zawór doładowania ciśnienia atmosferycznego". Czy to jest ten mieszek, o którym pisaliście? Ponieważ nie ma wyraźnych oznak błędów (brak odczytu z kompa) nie mogli nic zrobić, bo im Skoda nie odda... W sumie to powiedzieli, że trzeba poczekać, aż się zupełnie zepsuje tzn. mam dawać w gar ile wlezie i wymienią na gwarancji. Na potwierdzenie teorii mówili o analogicznej Octavi, którą mieli jako auto wyjazdowe i tam wymiana tego zaworu pomogła.

                    Pozdrawiam,

                    Komentarz

                    • Purchawa
                      Admin
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 8007

                      #35
                      "zawór doładowania ciśnienia atmosferycznego" to N75.
                      "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                      Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                      STOP ECO-TERRORISM!

                      Komentarz

                      • Chicken
                        Ambiente
                        • 2004
                        • 113

                        #36
                        Zamieszczone przez Maicroft
                        Typowym przykladem PSJ sa szoferzy taryf, ktorzy jezdza na kropelke i liza po gazie byle jak najmniej spalil. Przeciez te silniczki przy przyspieszaniu tak ochoczo kreca sie do 3500-4000. Przyspieszanie do 3-3,5 tys obr to przeciez norma i od tego to nic mu nie zaszkodzi. Nie wiem przy ilu turbina otwiera lopatki do konca, wtedy byloby wiadomo do przy ilu jest zdrowo i ekonomicznie :szeroki_usmiech
                        Osobiście wypraszam sobie
                        Raczej zawsze "męczę" moją suśnię.
                        Korzystam z tego co daje.
                        Sporadycznie zdarzy sie spalanko rzędu 4-4,5l/100km, ale rzadko.
                        Gdybym jeździł na kropelkę to nie przeszkadzałby mi notlauf, który łapię powyżej 160km/h
                        Poza tym mój tatko (też taksiarz) przedwczoraj założył chip`a, jeździ spokojniej ode mnie, ale nie na kropelkę.
                        Jedyne czego nie robię (buractwo, wieśniactwo) to ruszanie z piskiem gum !!!
                        Pozdrawiam
                        Pozdrawiam

                        "Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
                        Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
                        Tu łączymy teorię z praktyką.
                        To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

                        Komentarz

                        • Maicroft
                          Moderator
                          S_OCP MemberModeratorr
                          • 2004
                          • 25757
                          • Audi

                          #37
                          Znam takich, co jezdza na taryfie, to zanim wyjda z domu to zastanowia sie 10 razy czy aby napewno to dobry moment bo moze korek teraz bedzie i nie warto. Sa ludzie i ludziska :wink:
                          Spritmonitor.de

                          Komentarz

                          • Chicken
                            Ambiente
                            • 2004
                            • 113

                            #38
                            heh, jak ma poloneza na benzynie
                            No bo jak jakies TDI to idiota jeśli tak się zastanawia...
                            Pozdrawiam

                            "Teoria jest wtedy gdy wiesz wszystko, a nic nie działa.
                            Praktyka jest wtedy, gdy wszystko działa, a nikt nie wie dlaczego.
                            Tu łączymy teorię z praktyką.
                            To znaczy nic nie działa i nikt nie wie dlaczego."

                            Komentarz


                            • #39
                              Kuźwa znowu miałem NOTLAUFa i musiałem zrestartować. :evil:
                              Chyba musze zacząć się przyzwyczajać...

                              Komentarz

                              Pracuję...