Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Spadek mocy, problemy z elektrozaworem ogr. cisnienia turbo.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Spadek mocy, problemy z elektrozaworem ogr. cisnienia turbo.

    ZipY, zipy czynie powoli eliminuje poszczególne elementy jutro będę działać będę w Olsztynie w delegacji i przy okazji bije do rodzinki ponoć mają jakiegoś szpeca na takie patenty :szeroki_usmiech

    [ Dodano: Wto 18 Gru, 07 18:17 ]
    Antenka uziemiona troche lepiej ale to jeszcze nie to :evil: A jakby założyć filtr jakiś przeciw zakłóceniowy na instalacje gazową ?? A propo wie ktoś gdzie oni podpinają zasilanie od instalacji prosto pod akumulator może ??

  • #2
    Spadek mocy, problemy z elektrozaworem ogr. cisnienia turbo.

    Witam wszystkich.
    Czytałem juz nieco na ten temat i sporo znalazłem ale u mnie jest nieco inaczej.
    Posiadam Octavię TDI 90 KM z silnikiem AGR, 2000 r. Zawór ten od dłuzszego juz czasu chodził głosno i od pewnego czasu tracił gwałtownie moc powyżej 3000 obr. Po zgaszeniu auta i ponownym uruchomieniu problem znikał, az do czasu gdy moc znikała przy nizszych obrotach. Podpiołem auto pod komputer i gośc stwierdził ze zawór jest poważnie "chory" i zle podaje. Kupiłem na allegro nowy, założyłem i znów przy wysokich obrotach dzieje się to samo, teraz juz przy nizszych tez, ale zawór pracuje cicho. Podpiołem auto znów pod komputer i gośc stwierdzi ze zawór dobrze działa i ze wszystko jest OK, mówi ze ponoc jest to awaria mechaniczna. Ale gry moc spadła, wpiołem się do komputera (bez gaszenia auta) i pokazywało błąd, ale zawór dobrze pracuje. A moje pytanie brzmi, czy zabierac się za czyszczenie elementów turbiny tj. kierowniczki itp, czy może kupic znów nowy zawór, tymrazem w serwicie ( z tym ze kosztuje w serwisie 80 % więcej niz na allegro, w sklepie nigdzie nie mogłem go dostać). czy szukać przyczyny w wężach, czy może jest jakaś metoda ominięcia tego zaworu i podpięcie na "krótko" aby sprawdzic czy problem dalej jest.
    Z góry dziękuję i przepraszam za rozległość opisu, ale to jest mój pierwszy raz :wink:
    Pozdrawiam
    [/b]
    Christopher
    Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

    Komentarz


    • #3
      Zamieszczone przez Christopher
      pierwszy raz
      wybaczam
      bo było wielokrotnie na ten temat.

      widocznie masz uszkodzony mimo że nowy N75

      przyjedż do nas na spota i zdiagnozujemy co i jak.
      ale to co opisałes to typowa usterka N75.

      Komentarz


      • #4
        Zamieszczone przez Sigma_74
        wybaczam
        :szeroki_usmiech
        saport techniczny baj DGW
        była BKD+DSG '05 120kkm
        była BXE '08 190kkm
        no i nie ma :-)

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Sigma_74
          N75
          Tez tak myslałem że cos z tym zaworem jest nie tak, czyli trzeba bedzie kupic nowy w serwisie, dzięki i pozdrawiam.
          Christopher
          Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

          Komentarz


          • #6
            N75 to koszt około 160pln nowy oryginalny
            TDI ASV 140KM 300Nm

            Komentarz


            • #7
              Paweł T, ja kupiłem za 140 zł na allegro, tez niby nowy a w serwisie Skody chca 204 zł. W sklepie nic takiego nie maja i odsyłają do serwisu. Gdzie widziałeś za taką cenę ?? A z drugiej strony czy gość na allegro uzna mi reklamację, jak komputer pokazuje ze jest OK. Dzięki i pozdrawiam
              Christopher
              Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

              Komentarz


              • #8
                Zamieszczone przez Christopher
                A z drugiej strony czy gość na allegro uzna mi reklamację, jak komputer pokazuje ze jest OK.
                a wcześniej napisałeś
                Zamieszczone przez Christopher
                Podpiołem auto znów pod komputer i gośc stwierdzi ze zawór dobrze działa i ze wszystko jest OK, mówi ze ponoc jest to awaria mechaniczna. Ale gry moc spadła, wpiołem się do komputera (bez gaszenia auta) i pokazywało błąd,
                Czyli jest jakiś problem i masz prawo do reklamacji.

                Komentarz


                • #9
                  hubert78, no tak tylko ze elektryk upiera się przy swoim ze zawór jest dobry, ale błąd się jednak bierze. Niech mi cos wystawi zeby można było sie czymś sie podeprzeć.
                  Christopher
                  Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

                  Komentarz


                  • #10
                    jaki jest numer błędu od N75?
                    kupiłem taki zawór w ASO Bednarek w Łodzi.
                    sprawdź tu SKODA CZĘŚCI dystrybutor części do skody,części skoda,skodaczesci,skoda felicja,favorit,skoda fabia,octavia
                    TDI ASV 140KM 300Nm

                    Komentarz


                    • #11
                      Paweł T, gościu nie podał mi numeru błędu tylko zarejestrowana usterka tp :" Cisnienie doładowania ZAP - Elektrozawór ogran. ciśnienia turbo (17957 kod) " i tyle wiem. Ale będę jescze z tym walczył.
                      Christopher
                      Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

                      Komentarz


                      • #12
                        Christopher, przyjedz do wrocka na spota, nasz magig Zbyszek powie co jest i co boli twa niunie

                        Komentarz


                        • #13
                          Sigma_74, krucho u mnie z wolnym czasem ale w razie czego będę się z Toba kontaktował, dzięki i pozdrawiam.
                          Christopher
                          Octavia II 1,9 TDI, 105 PS

                          Komentarz

                          POWRÓT NA GÓRĘ
                          Pracuję...
                          X