Z tą żarówką to przesadzacie. Przerabiałem już wymianę 2x i wszystko gładko w 2-3min.
OIDW Narzekania dotycza O1
Zamieszczone przez bzyq_74
Mnie to najbardziej denerwuje wąski wlew płynu do spryskiwacza i jeszcze węższa dziurka u spodu , a że mam pryski to często leje i :klnie:
Ja tam mam zawsze z samochodzie lejek
Zamieszczone przez bzyq_74
Poprzednio miałem Felicje i otwór jak w garze, czyżby tamten projektant poszedł na emeryturę i zatrudnili szczawików po studiach :!: :?: :diabelski_usmiech
W Fabii:
- wymiana żarówek z lewej strony tylko po zdemontowaniu akumulatora
- ca za debil wymyślił, że główna wiązka elektryczna od ECU będzie szła rynienką po której spływa woda (między innymi z szyby)
- kto wpadł na pomysł elektrycznego wspomagania (nawet w dużych silnikach 1.9 TDI bo w małych bęzynowych jeszcze rozumiem) ja chcę takie jak u was (regenerowana elektryczna pompa wspomagania 1400 zł) (
Skoda Fabia I 1.9 TDI ATD 2003
Skoda Octavia I 1.9 TDI AXR 2006
Mnie to najbardziej denerwuje wąski wlew płynu do spryskiwacza i jeszcze węższa dziurka u spodu , a że mam pryski to często leje i :klnie:
Poprzednio miałem Felicje i otwór jak w garze, czyżby tamten projektant poszedł na emeryturę i zatrudnili szczawików po studiach :!: :?: :diabelski_usmiech
Gdy pierwszy raz wlewałem płyn do spryskiwaczy, zaskoczony byłem łątwością, z jaką można to zrobić. W moim poprzednim aucie (Laguna 2) nie było szansy, aby bez lejka nie pozalewać wszystkiego wokół wlewu płynu. A jeszcze w poprzednim aucie (Audi 100) - nie pamiętam, jak było... :| Ale generalnie na Skodę na razie nie narzekam - nawet wymiana żarówek w przednich lampach i w halogenach jest o niebo łatwiejsza i przyjemniejsza, niż w Lagunie...
Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne. MOJA FURKA
phoneman e tam nie przesadzaj z tym wlewaniem, akurat mam seja jeździ nim moja luba więc po wprawie leje się już bez lejka i tylko pare kropek uroni :wink: .
Ale pare kur... zawsze leci przy wyciągnięciu korka :lol:
W Fabii:
- wymiana żarówek z lewej strony tylko po zdemontowaniu akumulatora
- ca za debil wymyślił, że główna wiązka elektryczna od ECU będzie szła rynienką po której spływa woda (między innymi z szyby)
- kto wpadł na pomysł elektrycznego wspomagania (nawet w dużych silnikach 1.9 TDI bo w małych bęzynowych jeszcze rozumiem) ja chcę takie jak u was (regenerowana elektryczna pompa wspomagania 1400 zł) (
Pan księgowy, jak na wiązkę będzie się lała woda to szlag ją trafi i będziesz musiał ją odpłatnie wymienić po gwarancji, to samo z wspomaganiem elektrycznym - zapłacisz odpowiednio za siłownik/maglownicę/sterownik :diabelski_usmiech
Wracając do żarówek to np. w Chryslerze 300c i BMW 5 poprzednim wymiana żarówki wymaga demontażu zderzaka przedniego :!: W merivie by wymienić żarówkę z prawej strony musisz poluzować mocowanie reflektora i odkręcić dolot powietrza - zrób to wszystko po ciemku w nocy w polu :diabelski_usmiech
Generalnie z praktyki napiszę że urok starszych aut polega na tym, że operacje tego typu przebiegają bezproblemowo ze względu na multum miejsca i prostą konstrukcję :wink:
Komentarz