Zamieszczone przez Maicroft
Czy nie dziwi wymiana turbiny przy 50tys. km?
Zwiń
X
-
Szczerze mówiąc też się zastanawiałem, czy to jest turbo które jest najczystsze z tego. Tyle, że ja mogę jedynie się zastanawiać, bo po prostu się nie znam.
Mogę wleźć dzisiaj na kanał i się przyjrzeć, ale na zdjęciu widać więcej niż oczami można zobaczyć, bo aparat dało się wcisnąć tam gdzie głowa nie wejdzie:-)
No chyba, że lusterkiem... tylko nie wiem na co patrzeć, bo tam wszystko równo tym olejem jest uwalone:-/
Ale greszczyn dajesz mi nadzieje, szczególnie, że VAG pokazuje ciśnienie w normie a na autostradzie 200km/h jechało tak jak jeździło 2 lata temu. No, ale może niekoniecznie ciśnienie musi spaść...
EGR z zewnątrz jest w porządku. Włoże pod niego palce, zobaczymy czy jest mokro.
No, ale jeśli uszczelka pod głowicą to czemu olej jest w systemie? Załączam wiecej fotek
Komentarz
-
-
Trudno coś zobaczyć, za duża powierzchnia jest mokra Jednak szukając wycieku zwykle zalecane jest wymycie silnika, a następnie przejażdżka i dopiero poszukiwanie wycieku. Olej to paskudna ciecz - wystarczy parę kropel plus pęd powietrza (tudzież jakaś wirująca część, która rozpsyskuje olej) i będzie zatłuszczone pół silnika, co bardzo utrudni lokalizację faktycznego miejsca wycieku...Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...
Komentarz
-
-
Witam
U mnie podobnie cały dół silnika zachlapany.Turbo też mokre.Jeden jełop nie dokręcił łącznika z przewodu olejowego do turbo, bo nie miał dojścia.Ale ja najpierw kupiłem druga turbine , no i teraz mam w zapasie.Fachowcy stawiali na awarię turbo i mylili sie.Są chyba po to aby wyrwać kasę.MNIE ZASTANAWIA JEDNO, CO BYłO TEGO PRZYCZYNA, BO KOLEGA PO NAPRAWIE SIę NIE POCHWALIł.oLEJ MOżE BYć ROZBRYZGIWANY PRZEZ PółOśKę.eb2603
Ambiente
Komentarz
-
Komentarz