Czy nie dziwi wymiana turbiny przy 50tys. km?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • slavi
    Rider
    • 2004
    • 422

    #26
    Zamieszczone przez Maicroft
    slavi, To nie tylko w OII dmucha z odmy, kazdy silnik dmucha, jeden mniej drugi bardziej
    ale tu chodziło akurat o to że w o2 dolot do turbiny jest beznadziejnie nieszczelny i przez niego jest pół silnika i cała turbina uj...ana w oleju

    Komentarz

    • zoltan
      Classic
      • 2007
      • 14

      #27
      Szczerze mówiąc też się zastanawiałem, czy to jest turbo które jest najczystsze z tego. Tyle, że ja mogę jedynie się zastanawiać, bo po prostu się nie znam.
      Mogę wleźć dzisiaj na kanał i się przyjrzeć, ale na zdjęciu widać więcej niż oczami można zobaczyć, bo aparat dało się wcisnąć tam gdzie głowa nie wejdzie:-)

      No chyba, że lusterkiem... tylko nie wiem na co patrzeć, bo tam wszystko równo tym olejem jest uwalone:-/

      Ale greszczyn dajesz mi nadzieje, szczególnie, że VAG pokazuje ciśnienie w normie a na autostradzie 200km/h jechało tak jak jeździło 2 lata temu. No, ale może niekoniecznie ciśnienie musi spaść...

      EGR z zewnątrz jest w porządku. Włoże pod niego palce, zobaczymy czy jest mokro.

      No, ale jeśli uszczelka pod głowicą to czemu olej jest w systemie? Załączam wiecej fotek
      Załączone pliki

      Komentarz

      • greszczyn
        Elegance
        • 2005
        • 893
        • Nissan

        #28
        zoltan - ściągnij jeszcze osłone paska rozrządu i zobacz czy tam , nie ma oleju .

        Komentarz

        • zoltan
          Classic
          • 2007
          • 14

          #29
          Pasek rozrzadu jest OK. Ale pod EGR jest mokro. Wlozylem tez aparat, zeby zobaczyc jak to wyglada. W sumie to juz nie wiem co tak zapluło olejem cały blok silnika:-/
          Załączone pliki

          Komentarz

          • mariobros
            Rider
            S_OCP Member
            • 2005
            • 551

            #30
            Trudno coś zobaczyć, za duża powierzchnia jest mokra Jednak szukając wycieku zwykle zalecane jest wymycie silnika, a następnie przejażdżka i dopiero poszukiwanie wycieku. Olej to paskudna ciecz - wystarczy parę kropel plus pęd powietrza (tudzież jakaś wirująca część, która rozpsyskuje olej) i będzie zatłuszczone pół silnika, co bardzo utrudni lokalizację faktycznego miejsca wycieku...
            Skoda Octavia Kombi II 2005r. 1.9TDI 77kW Elegance czerń magiczna - sprzedana...
            Renault Scenic III 1.4TCe 2010 - jest...

            Komentarz

            • eb2603
              Classic
              • 2007
              • 10

              #31
              Witam
              U mnie podobnie cały dół silnika zachlapany.Turbo też mokre.Jeden jełop nie dokręcił łącznika z przewodu olejowego do turbo, bo nie miał dojścia.Ale ja najpierw kupiłem druga turbine , no i teraz mam w zapasie.Fachowcy stawiali na awarię turbo i mylili sie.Są chyba po to aby wyrwać kasę.MNIE ZASTANAWIA JEDNO, CO BYłO TEGO PRZYCZYNA, BO KOLEGA PO NAPRAWIE SIę NIE POCHWALIł.oLEJ MOżE BYć ROZBRYZGIWANY PRZEZ PółOśKę.
              eb2603

              Ambiente

              Komentarz

              Pracuję...