juz nie moge sie doczekac, kiedy moja NIUNA bedzie miala na sobie znaczek, :diabelski_usmiech
Maglownica/Przekładnia kierownicy OI 2002r AHF
Zwiń
X
-
Maglownica/Przekładnia kierownicy OI 2002r AHF
Panowie - dopadło mnie po 243 tys - padła maglownica - pociekł olej hydruliczny z obu stron. Ma ktoś doświadczenia z naprawą w/w usterki (po uzupełnieniu olejku wszystko śmiga jak nowe tylko krótko). Odwiedziny w ASO o mało nie doprowadziły mnie do palpitacji serca jak usłyszałem cenę. Może jakieś podpowiedzi odnośnie regeneracji w Suwałkach i Białymstoku.
Pozdrawiam z placu boju
Kamil
-
-
njoy, zagadaj z kolegą Arti23 jemu to samo się stało przy podobnym przebiegu i chyba coś wyczarował
Niestety gdzie w Białymstoku to regenerują to nie powiem Ci bo nic nie przychodzi mi do głowy :|Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Najlepiej wymienic na uzywke w dobrym stanie. Koszt maglownicy urzywanej w porzadnym stanie 700-800 PLN, wymienic i jezdzic :P
Z regeneracja moze byc kiepsko, zazwyczaj ludzie narzekaja na regenerowane przekladnie.bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
Perfect service by DobryGrzesWawa
Komentarz
-
-
Njoy ja też miałem ten problem. Musisz znaleźć w okolicy warsztat który wymontuje i później zamontuje naprawioną maglownicę. Po zdemontowaniu możesz wysłać ją pod ten adres Hydrosystem Lubicz ul. Lipnowska 88 tel.0566633540 regeneracja kosztuje 550 PLN netto.Link na ich strone http://www.hydrosystem.pl/
Po regeneracji odsyłają na 3 dzień. Ja jezdże na przekładni zregenerowanej u nich
4 m-c i jest dobrze. Dają 12 mcy gwarancji. cała naprawa z demontażem i montażem kosztowała mnie ok 900 PLNTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
-
A więc podzielę się z Wami jak zakończyła się moja przygoda z maglownicą:
wysłałem ją do regeneracji do http://www.hydrosystem.pl/ i następnego dnia miałem informację, że moja część nie nadaje się do regeneracji ze względu na korozję elementów wewnątrz - pierwsza załamka!. Udałem się więc do "zaprzyjaźnionego" ASO (z nimi dogadałem się na wymianę) i proszę u nich o wymianę na regenerowana fabrycznie (1800zł) a panowie mi na to, "że jak przekładnia była otwierana to oni mi nie wymienią i pozostaje tylko kupno nowej za 3200 zł" - załamka 2. Dwa dni poszukiwań w całej polsce przekładni o numerze 1J1422062E nie przyniosły rezultatu - wszędzie brak tego typu a według ASO inna nie pasuje - co się okazało później g..-no prawda. Dzwonię więc do panów z Hydrosystem i proszę o jakąś pomoc a oni mi na to, że mają przekładnie taką jak moja nową oryginalną ale o innym oznaczeniu. Nie namyślając się długo podjołem decyzję o zakupie i na drugi dzień miałem w domciu obie przekładnie - starą i nową (identyczną). Jakież było zdziwienie panów z ASO, że udało mi się ją zdobyć - he heh heh. Cała operacja zakończyła się sukcesem z jednym minusem - cieńszym o 1700 zł portfelem.
Na koniec muszę powiedzieć, że firma Hydrosystem jest bardzo profesjonalną instytucją i warto u nich chyba za regenerację zapłacic kilka złotych więcej niż u "podwórkowych" naprawiaczy lub kupić nową oryginalną część za pół ceny ASO.
Pozdrawiam
Kamil
Komentarz
-
-
Njoy ciesze się że poszedłeś moim sladem, co prawda nie wiem dlaczego aż tak dużo Cię to kosztowało, bo w przypadku korozji wewnętrznych elementów (wymiana listwy )gdy rozmawiałem z Hydrosystemem przed oddaniem swojej przekładni do regeneracji to koszt miał wynosić max 1000 PLN :cry: ale skończyło sie na 550 netto; bez wymiany listwy-była dobra.
Jeśli uważasz że Ci pomogłem to proszę o naciśnięcie magicznego przycisku "pomógł", będę wdzięcznyTeraz xenony by krzynol
Komentarz
-
Komentarz