Maglownica/Przekładnia kierownicy OI 2002r AHF

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • oziemi
    Rider
    S_OCP Member
    • 2007
    • 399

    Maglownica/Przekładnia kierownicy OI 2002r AHF

    juz nie moge sie doczekac, kiedy moja NIUNA bedzie miala na sobie znaczek, :diabelski_usmiech
    Elegance
    ASV 132KM/301Nm --> turbo ASZ 140KM/322NM-->
    -------------------------------------------
  • njoy
    Classic
    • 2006
    • 9

    #2
    Maglownica/Przekładnia kierownicy OI 2002r AHF

    Panowie - dopadło mnie po 243 tys - padła maglownica - pociekł olej hydruliczny z obu stron. Ma ktoś doświadczenia z naprawą w/w usterki (po uzupełnieniu olejku wszystko śmiga jak nowe tylko krótko). Odwiedziny w ASO o mało nie doprowadziły mnie do palpitacji serca jak usłyszałem cenę. Może jakieś podpowiedzi odnośnie regeneracji w Suwałkach i Białymstoku.
    Pozdrawiam z placu boju
    Kamil

    Komentarz

    • Ziomal
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 5841
      • Octavia I (1U2)
      • BFQ 1.6 MPI 102 KM

      #3
      njoy, zagadaj z kolegą Arti23 jemu to samo się stało przy podobnym przebiegu i chyba coś wyczarował

      Niestety gdzie w Białymstoku to regenerują to nie powiem Ci bo nic nie przychodzi mi do głowy :|
      Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

      Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

      Jest O1 1.6 BFQ

      Komentarz

      • flyski
        Ambiente
        • 2006
        • 153
        • Octavia I (1U2)
        • AQY 2.0 MPI 115 KM

        #5
        poszukaj wątku bo na pewno było wałkowane
        [O1 - 2.0 AQY silver ]
        [SII - 2.0 CFFB pacific blau]

        Komentarz

        • Jackal
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2004
          • 758

          #6
          Najlepiej wymienic na uzywke w dobrym stanie. Koszt maglownicy urzywanej w porzadnym stanie 700-800 PLN, wymienic i jezdzic :P

          Z regeneracja moze byc kiepsko, zazwyczaj ludzie narzekaja na regenerowane przekladnie.
          bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
          Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
          Perfect service by DobryGrzesWawa

          Komentarz

          • bogusg
            Rider
            • 2007
            • 355

            #7
            Njoy ja też miałem ten problem. Musisz znaleźć w okolicy warsztat który wymontuje i później zamontuje naprawioną maglownicę. Po zdemontowaniu możesz wysłać ją pod ten adres Hydrosystem Lubicz ul. Lipnowska 88 tel.0566633540 regeneracja kosztuje 550 PLN netto.Link na ich strone http://www.hydrosystem.pl/
            Po regeneracji odsyłają na 3 dzień. Ja jezdże na przekładni zregenerowanej u nich
            4 m-c i jest dobrze. Dają 12 mcy gwarancji. cała naprawa z demontażem i montażem kosztowała mnie ok 900 PLN
            Teraz xenony by krzynol

            Komentarz

            • njoy
              Classic
              • 2006
              • 9

              #8
              A więc podzielę się z Wami jak zakończyła się moja przygoda z maglownicą:
              wysłałem ją do regeneracji do http://www.hydrosystem.pl/ i następnego dnia miałem informację, że moja część nie nadaje się do regeneracji ze względu na korozję elementów wewnątrz - pierwsza załamka!. Udałem się więc do "zaprzyjaźnionego" ASO (z nimi dogadałem się na wymianę) i proszę u nich o wymianę na regenerowana fabrycznie (1800zł) a panowie mi na to, "że jak przekładnia była otwierana to oni mi nie wymienią i pozostaje tylko kupno nowej za 3200 zł" - załamka 2. Dwa dni poszukiwań w całej polsce przekładni o numerze 1J1422062E nie przyniosły rezultatu - wszędzie brak tego typu a według ASO inna nie pasuje - co się okazało później g..-no prawda. Dzwonię więc do panów z Hydrosystem i proszę o jakąś pomoc a oni mi na to, że mają przekładnie taką jak moja nową oryginalną ale o innym oznaczeniu. Nie namyślając się długo podjołem decyzję o zakupie i na drugi dzień miałem w domciu obie przekładnie - starą i nową (identyczną). Jakież było zdziwienie panów z ASO, że udało mi się ją zdobyć - he heh heh. Cała operacja zakończyła się sukcesem z jednym minusem - cieńszym o 1700 zł portfelem.
              Na koniec muszę powiedzieć, że firma Hydrosystem jest bardzo profesjonalną instytucją i warto u nich chyba za regenerację zapłacic kilka złotych więcej niż u "podwórkowych" naprawiaczy lub kupić nową oryginalną część za pół ceny ASO.
              Pozdrawiam
              Kamil

              Komentarz

              • bogusg
                Rider
                • 2007
                • 355

                #9
                Njoy ciesze się że poszedłeś moim sladem, co prawda nie wiem dlaczego aż tak dużo Cię to kosztowało, bo w przypadku korozji wewnętrznych elementów (wymiana listwy )gdy rozmawiałem z Hydrosystemem przed oddaniem swojej przekładni do regeneracji to koszt miał wynosić max 1000 PLN :cry: ale skończyło sie na 550 netto; bez wymiany listwy-była dobra.
                Jeśli uważasz że Ci pomogłem to proszę o naciśnięcie magicznego przycisku "pomógł", będę wdzięczny
                Teraz xenony by krzynol

                Komentarz

                • njoy
                  Classic
                  • 2006
                  • 9

                  #10
                  U mnie oprócz listwy zardzewiały był cały tłok (tak to chyba się nazywa) i panowie po obejrzeniu nie podjeli się regeneracji. Musiałem tak czy inaczej coś kupić - zdecydowałem się na nową oryginalną część i taką kwotą się to zamknęło. Nowa przekładnia 1400 netto.
                  Kamil

                  Komentarz

                  • bogusg
                    Rider
                    • 2007
                    • 355

                    #11
                    :wink:
                    Teraz xenony by krzynol

                    Komentarz

                    Pracuję...