A czy ja napisałem ze bede pił :szeroki_usmiech :wpysk
jazda na wprost O2
Zwiń
X
-
jazda na wprost O2
temat do rozpoznania:dlaczego jadąc na wprost musze lekko kontrować kierownicą w lewo,zbieżność sprawdzona ok(w serwisie),ciśnienie ok,odnosze wrażenie ,że samochód(O2) "myszkuje "po drodze.Może to wina (albo zaleta) elektrohydraulicznego servo ukł. kierowniczego ,które za mocno usztywnia układ kierowniczy podczas szybszej jazdy.
-
-
oczywiście,jestem na jutro umówiony na przegląd gwarancyjny i chce chłopakom ze skody ewentualnie coś podpowiedzieć.Może tez to byc spowodowane bocznym wiatrem.Moze to tylko subiektywne odczucie albo wina opon (Continentale)
ewentualnie pojechać do innego warsztatu w celu ponownego sprawdzenia ustawienia zbieżności
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez greszczyn- jak robiłeś u Plichty ,to możesz robić geometrie jeszcze raz .
[ Dodano: Wto 28 Sie, 07 18:47 ]
Zamieszczone przez b-bar01spokojnie bez nerw, to nie musi być wina auta, jak już pisałeś, przyczyną może być:
- jezdnia, koleiny, pochyłość itp.
- boczny wiatr.
- minimalnie krzywo ustawiona kierownica.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dexterdlaczego tak sądzisz ,że u PLICHTY robia żle a dokładniej gdzie GDYNIA GDAŃSK WEJHEROWO
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dexterZamieszczone przez greszczyn- jak robiłeś u Plichty ,to możesz robić geometrie jeszcze raz .saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Grzeszczyn to znaczy gdzie?
[ Dodano: Wto 28 Sie, 07 18:52 ]
Zamieszczone przez szkodanie wiem jak jest w 3city, ale powtórzę zdanie szefa pewnego serwisu skody (!) - "trzeba jechać na geometrię, ale tam gdzie zajmują się tylko tym" :szeroki_usmiech
Komentarz
-
-
Zauważyłem też ten problem. Samochód bardzo leciutko ściąga w lewą stronę. Tak było od nowości (2000r, Octavia kombi 1). Ale to występuje tylko wtedy , gdy jadę sam. Przy pełnym obciążeniu niema wogóle ściągania, przy jeżdzie we dwójkę, ściąganie bardzo minimalne, prawie nie zauważalne. Brak jakiego kolwiek nierównomiernego zużycia opon (to już w końcu prawie 8 lat). Tak, że nie warto tym się przejmować, chyba, że daje się zauważyć np. ząbkowanie opon.
Nie wiem jak teraz regulują geometrię, ale za dawnych czasów (jeszcze socjalistycznych) diagnosta wstawiał do kabiny na czas regulacji trzy 25kg odważniki.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez dexterGrzeszczyn to znaczy gdzie?
Mam : http://www.tas-moto.org/opcja.php?kat=stobsl&id=48
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez karmelzbiżność masz ok to sprawdź geometrie zawieszenia mogła sie przestwaić!
:wink:
Chłopie przestań, jeśli ktoś ustawia zbieżność to i także geometrię w inne miejsca sie nie jeździ bo to jest oczywiste.
dexter, jeśli greszczyn, mówi Ci że tak to pewnie ma jakiś powód.
Najlepiej umów się z którymś z kolegów na jazdę próbną jego autem i sprawdzisz czy problem tkwi w Twoim aucie czy gdzie indziej
Równie dobrze możesz mieć gdzieś luz w zawieszeniu i ustawianie geometrii w tym stanie jest bezsensowne
[ Dodano: Wto 28 Sie, 07 19:06 ]
sie rozpisaliście qrdeNFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
WARSZTAT www.dsize.pl
->CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz
-
-
Re: jazda na wprost O2
Zamieszczone przez dexterzbieżność sprawdzona ok(w serwisie)
Ustawiali zbieżność (za pieniądze) i po wyjechaniu to samo....przyjechałem z reklamacją i chyba uratowalo mnie tylko to że kierownica dalej była lakko skręcona. Zrobili jeszcze raz i przeszło....
Teraz kierownica jest prosto a samochód jedzie prosto na prostej drodze i bez wiatru. Jak jest wiatr to faktycznie go lekko ciągnie ale teraz zgodnie z kierunkiem wiatru a nie jak wcześniej w jedną strone. Swoją robiłem u Plichty w Gdańsku...ale duzo by pisać o nich, dawniej zawsze robiłem w Wejherowie i chyba tam wrócę na kolejne przeglądy....Była O1, AGR -oszczędne cudo
Jest O2, BKD -porywisty rumak
Komentarz
-
Komentarz