TURBO

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Rav58
    Elegance
    • 2008
    • 864
    • Octavia II (1Z3)
    • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

    TURBO

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    moja (Rider 2004, ASZ) tez miala takie dwa metalowe katowniki jakby
    Jak myslicie sluzylo to do usztywnienia karoserii? :roll: Ma ktos fotkie tego, jak to wyglada?
  • ketome
    Drive
    • 2007
    • 61

    #2
    TURBO

    Wybuchła mi turbina - dym jak przy porzarze,ale kontrolka oleju sie nie zapaliła! Silnik odpala ma ciśnienie , nie wiem czy będzie brał olej? Mieliście taki przypadek?/ turbo naprawione/

    Komentarz

    • Dzida
      RS
      • 2006
      • 2253

      #3
      ło jezu no i co będzie dalej? :lol:

      Komentarz

      • ketome
        Drive
        • 2007
        • 61

        #4
        Zamieszczone przez Dzida
        ło jezu no i co będzie dalej? :lol:
        Nic nie bedzie sie działo - tylko mam dwa zapytania
        1. czemu ciśnienie oleju w silniku nie spadło / kontrolka sie nie zapaliła/
        2. i chodzi czy 134000 km przebiegu to jest norma do rozwalenia turbiny

        Komentarz

        • Ziomal
          RS
          S_OCP Member
          • 2005
          • 5841
          • Octavia I (1U2)
          • BFQ 1.6 MPI 102 KM

          #5
          Zamieszczone przez ketome
          2. i chodzi czy 134000 km przebiegu to jest norma do rozwalenia turbiny
          Nie ma normy


          Wszystko zależysz jak użytkujesz samochód , może Ci i po 30 tyś puścić Ci oleji będzie pluło turbo.
          Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl

          Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl

          Jest O1 1.6 BFQ

          Komentarz

          • Purchawa
            Admin
            S_OCP Member
            • 2004
            • 8007

            #6
            Zamieszczone przez ketome
            1. czemu ciśnienie oleju w silniku nie spadło / kontrolka sie nie zapaliła/
            A czemu od razu mialoby spasc?
            Jezeli sprezarka wybuchla w dobra strone, czyli wydechowa i nie zassala do silnika, to od razu nie wypluje wszystkiego w wydech.
            Ja przejechalem sporo kilometrow z rzygajaca sprezarka w wydech, zanim przepompowala jedna zmiane oleju.
            "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
            Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

            STOP ECO-TERRORISM!

            Komentarz

            • ketome
              Drive
              • 2007
              • 61

              #7
              DZięki za odpowiedź!

              Komentarz

              • Krzych
                Rider
                • 2005
                • 671

                #8
                Dla pewności zdemontuj cały układ dolotowy (węże IC) i wyczyść, wypłukaj z oleju i pozostałości z turbiny.
                DigiTech PROMOCJA na chiptuning ZOBACZ
                www.chiptuning.katowice.pl
                DIAGNOSTYKA, CHIPTUNING, HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA

                Komentarz

                • wiewioor
                  Drive
                  • 2006
                  • 83
                  • Octavia II combi (1Z5)
                  • BWA 2.0 TSI RS 200 KM

                  #9
                  a ja miałem taki przypadek.
                  kiedys byłem szczęśliwym posiadaczem sierry td.
                  jadę sobie jakieś 150 i nagle zgrzyt i kupa dymu z tyłu.
                  przekręcam kluczyk - silnik nie gaśnie dopiero piątka i chamulec poskutkowały.
                  i co ? poszła turbina?
                  po rozebraniu silnika okazało się że pękł tłok idealnie przy pierścieniu uszczelniającym
                  i kontrolka oleju też się nie paliła.....................

                  Komentarz

                  • ketome
                    Drive
                    • 2007
                    • 61

                    #10
                    Zamieszczone przez wiewioor
                    a ja miałem taki przypadek.
                    kiedys byłem szczęśliwym posiadaczem sierry td.
                    jadę sobie jakieś 150 i nagle zgrzyt i kupa dymu z tyłu.
                    przekręcam kluczyk - silnik nie gaśnie dopiero piątka i chamulec poskutkowały.
                    i co ? poszła turbina?
                    po rozebraniu silnika okazało się że pękł tłok idealnie przy pierścieniu uszczelniającym
                    i kontrolka oleju też się nie paliła.....................
                    U mnie CZesi sprawdzili i wymienili "pufafke" wyczyścili rurki ! i skasowali nawet mniej niż w Polsce.

                    Komentarz

                    • Darek79
                      Classic
                      • 2007
                      • 33

                      #11
                      mnie też kiedyś wybuchła turbina w golfie IV (AHF), z wydechu szedł taki biały dym, że jadący za mną nic nie widzieli, ciśnienie oleju też nie spadło ale przejechałem tak około 3 km.
                      po rozebraniu do naprawy okazało się że olej jest wszędzie, nawet w tłumiku końcowym;
                      widać trochę tego oleju zabrało

                      Komentarz

                      Pracuję...