DZIWNE PIPCZENIE

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    DZIWNE PIPCZENIE

    Zamieszczone przez macho
    glosnosci poczatkowej radia kontrastu i kilka innych
    a gdzie zmienie poczatkowa glosnosc radia ?
    EDIT
    ok znalazlem w instrukcji, sprawdze pozniej


    koja86 dzieki wielkie, tylko kiedy ja to przeczytam :lol: ciezko z czasem
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    DZIWNE PIPCZENIE

    mam problem - gdy wlaczam silnik czasami nastepuje dosyc glosne pipczenie /3 razy pod rzad/
    nie jest to czesto ale jak juz sie zdazy to po kilka razy. bylem na kompie ale nic nie wykazal. co to moze byc. alarmu nie posiadam.
    z gory dziekuje za pomoc bo nie daje mi to spokoju.

    Komentarz

    • marekzu
      L&K
      • 2007
      • 1412
      • Superb II combi (3V5)

      #3
      a moze to pipczenie od niezapietych pasow?? :szeroki_usmiech

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #4
        pasy odpadaja-sprawdzone.

        Komentarz

        • hubert78
          RS
          S_OCP Member
          • 2007
          • 1576

          #5
          może to radio pipczy ( ale zawsze pipczy po wyłączeniu zapłonu gdy zostawiasz panel )
          Sprawdź ten trop bo nic innego mi do głowy nie przychodzi

          Komentarz

          • chimek11
            Rider
            • 2007
            • 482

            #6
            radio tez odpada, bez niego tak samo sie dzieje.

            Komentarz

            • nickmar
              Drive
              • 2007
              • 83

              #7
              U mnie tez pojawialo sie takie pipczenie, ale bylo to zima. Kiedy rano odpalalem silnik od razu rozlegal sie glosny dzwiek- trzy razy. W parze z tym dzwikiem swiecila sie kontrolka odpowiadajaca za temperature silnika i poziom plynu chlodzacego. Przyczyna nie mogla byc zbyt wysoka temp. silnika bo byl dopiero co uruchomiony, pozostal wiec tylko jeden powod tego co sie dzialo.
              Wiec moze to wlasnie jest przyczyna Twojego pipczenia, proponuje sprawdzic poziom plynu chlodzacego. A jesli jest ok to moze jakis inny plyn ma ubytki.

              Komentarz

              • jacek_w123
                Ambiente
                • 2007
                • 168

                #8
                Zamieszczone przez nickmar
                U mnie tez pojawialo sie takie pipczenie, ale bylo to zima. Kiedy rano odpalalem silnik od razu rozlegal sie glosny dzwiek- trzy razy. W parze z tym dzwikiem swiecila sie kontrolka odpowiadajaca za temperature silnika i poziom plynu chlodzacego. Przyczyna nie mogla byc zbyt wysoka temp. silnika bo byl dopiero co uruchomiony, pozostal wiec tylko jeden powod tego co sie dzialo.
                Wiec moze to wlasnie jest przyczyna Twojego pipczenia, proponuje sprawdzic poziom plynu chlodzacego.
                - ja miałem podobny problem sprawdzałem poziom płynu chłodzącego (mieścił się w normie). A ciągle pipczało i zapalała się kontrolka - po dolaniu płynu prawie na max pipczenie ustało.
                President HARRY II + ML-145

                Komentarz

                • chimek11
                  Rider
                  • 2007
                  • 482

                  #9
                  problem w tym ze u mnie nie wyswietla sie kontrolka wiec chyba musze szukac gdzie indziej

                  Komentarz

                  • b707
                    L&K
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 1272

                    #10
                    Wydaje mi sie ze kiedys poruszano podobny temat, problem wtedy tkwił w sposobie lokalizacji czujnika poziomu płynu chłodzącego. Trzeba było nalać maksymalna ilość i problem znikał.
                    pzdr
                    Adam

                    Komentarz

                    • dede_adam
                      L&K
                      S_OCP Member
                      • 2004
                      • 1449

                      #11
                      przy odpalaniu to zbyt niski poziom plynu chlodzącego, po ruszeniu - hamulec ręczny .

                      Komentarz

                      • deespe
                        L&K
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 1468

                        #12
                        ręczny odpada bo kolega tu pisze o 3 piknięciach a ręczny pika non-stop. pewnie tak jak piszesz że płyn...
                        :zlo: :zlo: South Side Madafaka Knight Rider's :zlo: :zlo:............................... prądownia ...

                        Komentarz

                        • daneczek76
                          RS
                          S_OCP Member
                          • 2006
                          • 3642
                          • Toyota

                          #13
                          3 razy pipczy przy zbyt małym płynie chłodzącym, lub przy zamałej ilości płynu hamulcowego lub zbyt małej ilości Oleju silnikowego lub jak jast olej tak usyfiony i gęsty że go smok nie może zassać przy zimnym silniku. PZDR
                          [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                          Komentarz

                          • Ramsey
                            Drive
                            • 2007
                            • 73

                            #14
                            Potwierdzam, chociaz to benzyna to u mnie tez pipczalo tuz po kupnie auta, dolalem oleju do silnika, stan byl na minimalnym poziomie acz kontrolka oleju jeszcze sie nie swiecila, i pipczenie ustalo.
                            Yeah, right.

                            Komentarz

                            • michal77
                              Ambiente
                              • 2006
                              • 113

                              #15
                              ...u mnie zawieszał sie pływak w zbiorniczku z płynem hamulcowym, poruszałem nim i jest spokój jak na razie. Tylko że u mnie pipczało i migała kontroka ręcznego. :roll:

                              Komentarz

                              • łosiek
                                Drive
                                • 2007
                                • 56

                                #16
                                Tez mam problem z takim piszczeniem (3 razy) i pojawia sie lampka recznego. Wydawało mi sie, ze poziom jest wytarczajacy, ale moze fakycznie byl za maly jak czytam powyzej. Zaleje max ile wlezie i zobaczymy. Faktem jest, ze prawie skonczyly mi sie klocki z tylu, ale to chyba nie francuz zeby monitowal o takich rzeczach....?

                                Komentarz

                                • koja86
                                  RS
                                  S_OCP Member
                                  • 2007
                                  • 3178

                                  #17
                                  łosiek, z tyłu nie ma czujników tylko z przodu jak zaświeci ciągle to wtedy klocki wymienisz A ręczny to ręczny może do końca nie spuszczasz dźwigni
                                  Takie zwykłe Ambiente

                                  Komentarz

                                  • Doba
                                    Rider
                                    S_OCP Member
                                    • 2007
                                    • 357
                                    • Octavia III (5E3)
                                    • CHPA 1.4 TSI 140 KM

                                    #18
                                    koja86, nie kojarzę aby w O1 AHF był czujnik zużycia klocków z przodu..
                                    MECHANIKA # WULKANIZACJA # MYJNIA # SPRZEDAŻ NOWYCH OPON # PROSTOWANIE FELG #

                                    Zapraszamy : http://ww.facebook.com/navigator.auto


                                    # # # # # # # # # # #

                                    Moja O2
                                    http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=51159

                                    Komentarz

                                    • koja86
                                      RS
                                      S_OCP Member
                                      • 2007
                                      • 3178

                                      #19
                                      Niektóre wersje wyposażenia miały po jednej stronie :wink:
                                      Takie zwykłe Ambiente

                                      Komentarz

                                      • łosiek
                                        Drive
                                        • 2007
                                        • 56

                                        #20
                                        Moja wersja i tak jest nietypowa Reczny to odpuszczam na maxa... Zobacze ten plyn w takim razie...

                                        Komentarz

                                        • misiek^wro
                                          RS
                                          S_OCP Member
                                          • 2006
                                          • 8321

                                          #21
                                          łosiek, sprawdz auto na VAGu. Czujniki bardzo czesto lubia sypac bledami.
                                          Była Octavia I FL Kombi 1.9 TDI AGR
                                          Była Octavia II Kombi MR06 2.0 TDI DSG
                                          ByłąOctavia II Kombi FL MR06@2013 2.0 TFSI DSG 4x4

                                          TELEFONUJEMY DO MNIE PO GODZ 16.59!


                                          Komentarz

                                          • łosiek
                                            Drive
                                            • 2007
                                            • 56

                                            #22
                                            Zamieszczone przez misiek^wro
                                            łosiek, sprawdz auto na VAGu. Czujniki bardzo czesto lubia sypac bledami.
                                            No i udało się. Na szczęście bez VAG`a. Poprostu dolałem płynu hamulcowego i przestało pipczeć. Prawie pół butelki płynu weszło Co nie zmienia faktu, że tylnie hamulce należy wymienić (tarcze, klocki).

                                            Komentarz

                                            Pracuję...