[O1] problem z zamkien

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • tank102
    Drive
    • 2008
    • 63

    [O1] problem z zamkien

    Jakie gole panienki?? ;-)
    Jedynie "Jozin z bazin" leci i jakos caly czas wyje ze smiechu-to jest genialne :-)
    Diesel, diesel uber alle!
  • chimek11
    Rider
    • 2007
    • 482

    #2
    [O1] problem z zamkien

    witam

    szukalem tego przypadku ale nic nie znalazlem
    wlasnie przed chwila skodzinka mnie troszeczke zaskoczyla
    a mianowicie cos sie stalo z zamnkiem centralnym, nie posiadam pilota tylko na kluczyk. po przekreceniu go w prawo nic sie nie dzieje. po przekreceniu w lewo teoretycznie dziala niby tak jak zawsze otwiera. tylko nie zamyka czy ktos z Szanownych uzytkownikow mial podobny problem.

    przepraszam jak taki lub podobny post juz byl i dziekuje z gory za podpowiedzi
    pozdro

    [ Dodano: Nie 09 Wrz, 07 08:24 ]
    central ze srodka dziala, tzn z przyciskow
    lampka srodkowa caly czas swieci sie a nie gasnie, musze recznie ja wylaczac.

    Komentarz

    • bogusg
      Rider
      • 2007
      • 355

      #3
      Rozumiem że masz zamek centralny :| Prawdopodobnie zaśniedziały Tobie mikrostykistyki elektryczne w drzwiach które są pod tapicerką i trzeba je pozbawić śniedzi stosujac jakis preparat w aerozolu poprawiający kontakt np. Contact lub ostatecznie WD40 Tu masz link jak zdemontować tapicerkę wihttp://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=3836&highlight=demonta%BF+tapicerk i
      Teraz xenony by krzynol

      Komentarz

      • chimek11
        Rider
        • 2007
        • 482

        #4
        ale te mikrostyki sa w drzwiach od kierowcy czy od pasazera tez
        bo przekrecajac kluczyk w drzwiach pasazera a takze w klapie sa te same objawy

        Komentarz

        • Maicroft
          Moderator
          S_OCP MemberModeratorr
          • 2004
          • 25757
          • Audi

          #5
          Mikrostyki sa we wszystkich drzwiach. Z ta roznica, ze jesli w drzwiach kierowcy nie ma sygnalu ze drzwi sa zamkniete, bo tam jest padniety styk, to mozliwe ze caly centralny sie nie zamknie. Bo tak samo jest, jak probuje sie zamknac centralny, przy otwartych drzwiach kierowcy.
          Spritmonitor.de

          Komentarz

          • chimek11
            Rider
            • 2007
            • 482

            #6
            tylko ze przekrecajac kluczyk w lewo centralny pracuje i zachowuje sie normalnie. natomiast w prawo nie ma zadnego rezultatu nic sie nie dzieje. a wlaczajac w kabinie central, wszystko pracuje - zamyka i otwiera. czy to sa objawy tych stykow?


            ps. psiknalem w tygodniu smarem do srodka zamka, czy to moze byc przyczyna?

            [ Dodano: Nie 09 Wrz, 07 13:01 ]
            diwi mnie to ze central pracuje w lewo a w prawo juz nie. to co te mikrostyki dzialaja jakos wybiorczo?

            Komentarz

            • hubert78
              RS
              S_OCP Member
              • 2007
              • 1576

              #7
              Zamieszczone przez chimek11
              diwi mnie to ze central pracuje w lewo a w prawo juz nie. to co te mikrostyki dzialaja jakos wybiorczo?
              Mialem tak w escorcie i problem leżał w padniętej wkładce. Jakim smarem prysnołeś do środka zamka ????

              Komentarz

              • chimek11
                Rider
                • 2007
                • 482

                #8
                wurthem. tym lekko smarujacym nie tym gestym

                Komentarz

                • tom321
                  Drive
                  S_OCP Member
                  • 2007
                  • 68

                  #9
                  Problem jest mi znany.
                  Po wyjęciu niestety całej wkładki zamka (cały mechanizm) i rozebraniu go masz tam mikrostyk z 3 przewodami w moim przypadku puściły 2 zgrzewy wyłącznika, co spodowało ze wogule nic nie działało Po rozebraniu pozadnym zamocowaniu działa wszystko Natomiast zamka nie wolno smarować wd40 ani żadnym preparatem do odmrażania. Powoduje to utlenianie sie aluminium i szybsze uszkodzenie. Ja używam smar wurth rzadki penetrujący który lekko gęstnieje po czasie.

                  Komentarz

                  • bogusg
                    Rider
                    • 2007
                    • 355

                    #10
                    do smarowania zamków powinno uzywać się grafitu
                    Teraz xenony by krzynol

                    Komentarz

                    • chimek11
                      Rider
                      • 2007
                      • 482

                      #11
                      no wlasnie ja tez uzylem tego wurtha. tylko ze w piatek zmienilem sofcik. problem moze byc po jego stronie? z tym ze w sobote jeszcze normalnie zamykal dopiero wieczorem padl.
                      czy to normalne ze po zmianie softu znacznie wzroslo dymienie przy mocnym gazie?

                      Komentarz

                      • bogusg
                        Rider
                        • 2007
                        • 355

                        #12
                        zależy ile kucy dowaliłeś
                        Teraz xenony by krzynol

                        Komentarz

                        • chimek11
                          Rider
                          • 2007
                          • 482

                          #13
                          ok 15 dokladnie jeszcze nie wiem

                          Komentarz

                          Pracuję...