Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony

    Miałem ten sam problem jak wymieniałem głosniki(na alpine).Ale robili mi to w specjalnym zakładzie.Walili młotkiem równo :lol: ale wygieli i nic sie nie dzieje ,a głośniki mam juz z rok czasu.

  • #2
    Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony

    Error 404

    Salon w Mińsku na Białorusi

    Powiedzcie co mi daje wyświetlacz Maxi - DOT
    Z tego co rozumiem dubluje on wskazania kompa + wyświetla informacje z CD fabrycznego

    Wersja Elegance - 12150 EURO plus dodatki

    U mnie dopas kosztuje tyle
    ESP - 331 EURO
    Tempomat - 120 EURO
    CD - 280 EURO
    Metalic - 250 EURO
    Alarm - 150 EURO

    I do tego jakieś 3% zniżki bez targowania się

    Z resztą jest tam cennik opcji porównajcie sami ile u nas zdzierają.

    Jak to pomnoży x 4 to wyjdą ceny w pln - a to chyba taniej niż w kraju
    OOOO - na pewno mniej u nas
    ESP - 2700 pln - u mnie połowa
    Alarm - 1200 pln - u mnie też połowa
    CD - 1600 pln - i to też połowa

    Niezłe przebicie
    PS
    A cena jest bez opłat celnych ale mnie to akurat nie dotyczy

    Komentarz


    • #3
      Ja pierdole 15600 EUR za Elegance 2.0 TDI - około 66.000 PLN. :shock:
      Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
      teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
      czarna AR 156 1.8 T.Spark

      Komentarz


      • #4
        Ale to za Kombi normalny 14900 OJRO

        A 14900 ojro to ile jest = 59600 -3% to daje - 57800 pln

        Komentarz


        • #5
          Zamieszczone przez Martinez
          Ja pierdole 15600 EUR za Elegance 2.0 TDI - około 66.000 PLN. :shock:
          Teraz widac ile kasiury przytulaja producenci w krajach troszke wyzej rozwinietych, bo chyba w BY nie dokladaja do interesu... :roll: :roll:

          Jakby chcial sprowadzic to niestety oplaty wynioslyby 25.000PLN, no chyba, zeby znalezc kogos kto na przesiedlenie mienia by przywiozl. :idea:

          TDI 205PS

          Komentarz


          • #6
            Zamieszczone przez MiKruS
            ...no chyba, zeby znalezc kogos kto na przesiedlenie mienia by przywiozl. :idea:
            tyle, że wtedy przez 6 miesięcy od sprowadzenia nie może sprzedać autka :evil:

            tzn sprzedać może, tyle że poniesie wtedy wszystkie opłaty celno-skarbowe :evil:
            With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

            Komentarz


            • #7
              Co do mienia podpowadam

              Dyplomata może kupić samochód ostatniego dnia pobytu w kraju pobytu
              Zwykły śmiertelnik musi nim jeździć minimum 6 miesięcy w kraju pobytu (kiedyś było 12)

              Po powrocie do kraju nie można sprzedać tego samochodu przez minimum rok

              [ Dodano: Czw 14 Kwi, 05 10:27 ]
              Furka w kraju kosztuje np. 80 000 pln
              Za granicą powiedzmy 60 000 pln
              Kupują furkę zjeżdżają do kraju - po tygodniu ktoś daje im (teść, szwagier, brat) 70 000 pln - ten zyskuje 10 000 pln i tamten 10 000 pln a że jeździ przez ileś tam miechów nie na swoim dowodzie - nie jest to zabronione przecież - a po ustawowych 12 miesiącach spisują umowę kupna sprzedaży i jest git - wszystko legalnie.

              Komentarz


              • #8
                Kurcze, nic tylko wydrukowac ten cennik,oprawic w ramke i powiesic sobie na scianie :P Przeciez takie ceny to w PL marzenie
                Chociaz pewnie dla ludzi na Bialorusi kwoty te juz sie takie niskie nie wydaja :wink:
                Pozdrawiam, Marcin

                Komentarz


                • #9
                  Re: Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony

                  Zamieszczone przez attache
                  Powiedzcie co mi daje wyświetlacz Maxi - DOT
                  Z tego co rozumiem dubluje on wskazania kompa + wyświetla informacje z CD fabrycznego
                  Wyswietla temparature zawnetrzna i rownolegle wskazania z kompa pokladowego.
                  Duzy wskaznik syglalizujacy ktore drzwi sa otwarte i jednoczesnie obsuguje czujniki cisnienia w kolach.
                  Jest tryb wyswietlania RDSu z radia.
                  Wyswietla komunikaty o bledach, serwisie, przepalonych zarowkach, niskim poziomie oleju, plynu w sprysku... itp, itd

                  Pozatym jeszcze fajne wyglada :wink: :szeroki_usmiech
                  A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                  Komentarz


                  • #10
                    Mach, a masz te czujniki cisnienia w oponach czy nie??
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz


                    • #11
                      Wersja Elegance - 12150 EURO plus dodatki

                      U mnie dopas kosztuje tyle
                      ESP - 331 EURO
                      Tempomat - 120 EURO
                      CD - 280 EURO
                      Metalic - 250 EURO
                      Alarm - 150 EURO
                      i to są realne ceny , które wszyscy z radością by zaakceptowali w naszym "chorym" kraju, ale niestety dealerzy muszą wyjśc na swoje a my musimy pozbyć się kaski

                      Komentarz


                      • #12
                        Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.

                        Komentarz


                        • #13
                          diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma ), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
                          i chyba nie odbywa sie caly czas ten pomiar tylko jak sie włączy magic guzik `set` :P o ile mi sie dobrze kojarzy,no ale w koncu lepiej wiedzą ci co jeżdża nimi na codzien

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Perfee
                            Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
                            Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
                            Spritmonitor.de

                            Komentarz


                            • #15
                              Zamieszczone przez Maicroft
                              Zamieszczone przez Perfee
                              Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
                              Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
                              wiec tak panowie 8) " nową opcją podnoszącą bezpieczeństwo i komfort jest system TPM, który kontroluje ciśnienie w każdej oponie. TPM ocenia stosunek obrotów koła do pozostałych kół na bazie danych z czujników ABSu. W momencie, gdy obroty koła spadają w wyniku obnizenia cisnienia, na desce rozdzielczej zapala sie lampka kontrolna" :szeroki_usmiech

                              Komentarz


                              • #16
                                Zamieszczone przez adik_s
                                Zamieszczone przez Maicroft
                                Zamieszczone przez Perfee
                                Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
                                Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
                                wiec tak panowie 8) " nową opcją podnoszącą bezpieczeństwo i komfort jest system TPM, który kontroluje ciśnienie w każdej oponie. TPM ocenia stosunek obrotów koła do pozostałych kół na bazie danych z czujników ABSu. W momencie, gdy obroty koła spadają w wyniku obnizenia cisnienia, na desce rozdzielczej zapala sie lampka kontrolna" :szeroki_usmiech

                                No to 500zl wyrzucone w bloto, biorac ten system. Kilka miesiecy i cos sie w nim wysra to okaze sie ze nie mozna wiecej niz 80km/h jechac i wtedy bedzie frajda.
                                Spritmonitor.de

                                Komentarz


                                • #17
                                  w "porsze" bylo to 20 lat temu a moze nawet troszke dawniej :wink:

                                  a co do glownego tematu to nalezy doliczyc VAT i akcyze ale i tak pewnie taniej wychodzi

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Maicroft
                                    Mach, a masz te czujniki cisnienia w oponach czy nie??
                                    Nie mam... IMO bez sensu... chyba ze ktos chce miec doadtowy przycisk na desce :wink:
                                    A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                    Komentarz

                                    POWRÓT NA GÓRĘ
                                    Pracuję...
                                    X