Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony
Miałem ten sam problem jak wymieniałem głosniki(na alpine).Ale robili mi to w specjalnym zakładzie.Walili młotkiem równo :lol: ale wygieli i nic sie nie dzieje ,a głośniki mam juz z rok czasu.
Powiedzcie co mi daje wyświetlacz Maxi - DOT
Z tego co rozumiem dubluje on wskazania kompa + wyświetla informacje z CD fabrycznego
Wersja Elegance - 12150 EURO plus dodatki
U mnie dopas kosztuje tyle
ESP - 331 EURO
Tempomat - 120 EURO
CD - 280 EURO
Metalic - 250 EURO
Alarm - 150 EURO
I do tego jakieś 3% zniżki bez targowania się
Z resztą jest tam cennik opcji porównajcie sami ile u nas zdzierają.
Jak to pomnoży x 4 to wyjdą ceny w pln - a to chyba taniej niż w kraju
OOOO - na pewno mniej u nas
ESP - 2700 pln - u mnie połowa
Alarm - 1200 pln - u mnie też połowa
CD - 1600 pln - i to też połowa
Niezłe przebicie
PS
A cena jest bez opłat celnych ale mnie to akurat nie dotyczy
Dyplomata może kupić samochód ostatniego dnia pobytu w kraju pobytu
Zwykły śmiertelnik musi nim jeździć minimum 6 miesięcy w kraju pobytu (kiedyś było 12)
Po powrocie do kraju nie można sprzedać tego samochodu przez minimum rok
[ Dodano: Czw 14 Kwi, 05 10:27 ]
Furka w kraju kosztuje np. 80 000 pln
Za granicą powiedzmy 60 000 pln
Kupują furkę zjeżdżają do kraju - po tygodniu ktoś daje im (teść, szwagier, brat) 70 000 pln - ten zyskuje 10 000 pln i tamten 10 000 pln a że jeździ przez ileś tam miechów nie na swoim dowodzie - nie jest to zabronione przecież - a po ustawowych 12 miesiącach spisują umowę kupna sprzedaży i jest git - wszystko legalnie.
Kurcze, nic tylko wydrukowac ten cennik,oprawic w ramke i powiesic sobie na scianie :P Przeciez takie ceny to w PL marzenie
Chociaz pewnie dla ludzi na Bialorusi kwoty te juz sie takie niskie nie wydaja :wink:
Re: Octavia 2 ELEGANCE + wypas = 13000 euro - link do strony
Zamieszczone przez attache
Powiedzcie co mi daje wyświetlacz Maxi - DOT
Z tego co rozumiem dubluje on wskazania kompa + wyświetla informacje z CD fabrycznego
Wyswietla temparature zawnetrzna i rownolegle wskazania z kompa pokladowego.
Duzy wskaznik syglalizujacy ktore drzwi sa otwarte i jednoczesnie obsuguje czujniki cisnienia w kolach.
Jest tryb wyswietlania RDSu z radia.
Wyswietla komunikaty o bledach, serwisie, przepalonych zarowkach, niskim poziomie oleju, plynu w sprysku... itp, itd
Pozatym jeszcze fajne wyglada :wink: :szeroki_usmiech
A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
U mnie dopas kosztuje tyle
ESP - 331 EURO
Tempomat - 120 EURO
CD - 280 EURO
Metalic - 250 EURO
Alarm - 150 EURO
i to są realne ceny , które wszyscy z radością by zaakceptowali w naszym "chorym" kraju, ale niestety dealerzy muszą wyjśc na swoje a my musimy pozbyć się kaski
Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma ), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
i chyba nie odbywa sie caly czas ten pomiar tylko jak sie włączy magic guzik `set` :P o ile mi sie dobrze kojarzy,no ale w koncu lepiej wiedzą ci co jeżdża nimi na codzien
Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
wiec tak panowie 8) " nową opcją podnoszącą bezpieczeństwo i komfort jest system TPM, który kontroluje ciśnienie w każdej oponie. TPM ocenia stosunek obrotów koła do pozostałych kół na bazie danych z czujników ABSu. W momencie, gdy obroty koła spadają w wyniku obnizenia cisnienia, na desce rozdzielczej zapala sie lampka kontrolna" :szeroki_usmiech
Z tego, co czytałem w ulotce O2 wynika, że diagnoza ciśnienia powietrza w kołach nie pochodzi z umieszczonych tam czujników (bo ich tam nie ma :?), tylko z obliczenia i porównywania prędkości obrotowej wszystkich kół.
Oj watpie, cos takiego mielismy w Lagunie Renault to stosuje od kilku lat Audi mialo w A6 jakies inne modele tez. To sa specjalne wentyle z nadajnikiem radiowym. Gdzies jeszcze takie 4 mam z zimowek co nam zostaly
wiec tak panowie 8) " nową opcją podnoszącą bezpieczeństwo i komfort jest system TPM, który kontroluje ciśnienie w każdej oponie. TPM ocenia stosunek obrotów koła do pozostałych kół na bazie danych z czujników ABSu. W momencie, gdy obroty koła spadają w wyniku obnizenia cisnienia, na desce rozdzielczej zapala sie lampka kontrolna" :szeroki_usmiech
No to 500zl wyrzucone w bloto, biorac ten system. Kilka miesiecy i cos sie w nim wysra to okaze sie ze nie mozna wiecej niz 80km/h jechac i wtedy bedzie frajda.
Komentarz