kierunkowskazy - awaria

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • domanskip
    Classic
    • 2007
    • 30

    kierunkowskazy - awaria

    daniel0607, wykres , wykresem , ale jak odczucia na drodze?? To jest rozumiem program, nie BOX ??
    niestety znowu się utwierdzam w przekonaniu , że Olsztyńska hamownia zaniża wyniki mocy, dlatego muszę zrobić pomiar u jakiejś konkurencji.
    Podaj namiary na v-tech tam gdzie robiłeś i ile to cię kosztowało??
  • adaś
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2006
    • 876
    • Volkswagen

    #2
    kierunkowskazy - awaria

    Wczoraj w trasie padly mi kierunki. Na początku migały nierownomiernie, a potem po włączeniu pojawiało sie jedno mignięcie i koniec. Natomiast po jakims czasie ich zachowanie zmienilo sie i teraz po wlaczeniu kierunku świeci on cały czas (nie miga) - awaryjne zachowuja sie identycznie.
    Z postow, ktore przeczytalem wynika, ze moga byc dwie przyczyny: przerywacz lub cos przy manetce. Nie znalazlem jednak nic o świeceniu nonstop. Czy ktos mial podobną przypadłość, tzn. kierunki świecące światlem ciągłym po włączeniu, i co było przyczyną?
    Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
    a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
    Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
    O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

    Komentarz

    • djczas
      RS
      • 2005
      • 9612

      #3
      adaś, padł przerywacz najprawdopodobniej znajduje sie on w przycisku świateł awaryjnych delikatnie podważasz ramkę z napisem OCTAVIA i pociągasz za trójkąt i wychodzi koszt około 50 zł za przerywacz a uważaj bo ramka jest na delikatnych zatrzaskach więcej informacji uzyskasz używając opcji szukaj

      Komentarz

      • adaś
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2006
        • 876
        • Volkswagen

        #4
        djczas, dzieki. Zaczne wiec od wymiany przerywacza. Nie wiem tylko czy mozna wymienic sam przerywacz, czy nie trzeba przypadkiem calego włącznika wymienic - tak chyba pisali w postach, które przeczytalem.
        Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
        a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
        Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
        O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

        Komentarz

        • ===Tomy===
          Rider
          • 2006
          • 552

          #5
          Zamieszczone przez adaś
          djczas, dzieki. Zaczne wiec od wymiany przerywacza. Nie wiem tylko czy mozna wymienic sam przerywacz, czy nie trzeba przypadkiem calego włącznika wymienic - tak chyba pisali w postach, które przeczytalem.
          Tak, wymienia się cały włącznik łącznie z czerwonym trójkątem.
          Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
          Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
          Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

          Komentarz

          • adaś
            Elegance
            S_OCP Member
            • 2006
            • 876
            • Volkswagen

            #6
            Tomy, rozumiem, ze juz cos takiego u siebie robiles. Napisz cos wiecej. Czy kupowac w aso, czy jest to standardowy włącznik w vw group i warto z innych źródeł?
            Jest: VW Passat B6 04.2010 2.0 TDI CR CBBB (170KM/350Nm) http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=88468;
            a do zadań miejskich: VW Lupo 1.4 AUD MY2004 (60KM/116Nm seria)
            Była: O1 L&K kombi 1.9 TDI AHF 2001/2002 (160KM/356Nm by ECU Project)
            O2 kombi 4x4 1.9 TDI BXE 2006 (147KM/345Nm by ECU Project)

            Komentarz

            • ===Tomy===
              Rider
              • 2006
              • 552

              #7
              Zamieszczone przez adaś
              Tomy, rozumiem, ze juz cos takiego u siebie robiles. Napisz cos wiecej. Czy kupowac w aso, czy jest to standardowy włącznik w vw group i warto z innych źródeł?
              Tak, robiłem. Przepłaciłem w ASO płacąc chyba coś koło 110zł. Pal licho grunt, że działa.
              Teraz mógłbym kupić substytut nie sygnowany przez ASO za około 50 zł. Dostaniesz na allegro. Śmiało kupuj zamiennik - niczym nie różni się od tego z ASO - poza ceną




              Z wymianą małe piwo. Jak się boisz dłubać w ramkach aby nie pokaleczyć plastików to odkręcasz ramkę licznika (2 torxy od góry) i wkładasz paluszki lewej rączki w miejsce środkowej kratki nawiewu i ładnie wypychasz. Całość pięknie wychodzi. Dasz radę.
              Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym.
              Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie.
              Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.

              Komentarz

              • marcind
                Rider
                • 2005
                • 438

                #8
                adaś, mialem takie same objawy jak Ty..
                ja kupilem sobie oryginal, ale spoko mozesz sobie kupic zamiennik tez bedzie dobrze... :roll:
                Sam demontaz ramki jest naprade prosty! :roll:
                Passat 2.0 TDI, 140 KM, 2007, Comfortline
                mam nadzieję, że będzie równie dobry co octavia...

                Komentarz


                • #9
                  adaś, jedz do ASO wymienić na Horbaczewskiego nie zawsze pasują w ramce jak kupisz nawet oryginał, wiem bo ja wymieniałem 3 razy bo za kazdym razem nie pasowało, albo sienie załączały to tarło albo nie wyskakiwało.
                  no to tyle i zapraszamy na spoty.

                  Komentarz

                  • daneczek76
                    RS
                    S_OCP Member
                    • 2006
                    • 3642
                    • Toyota

                    #10
                    adaś, mozesz go też reanimować ja na takim jeździłem jeszcze 1,5 roku otwórz przeczyśc lekko styk przerywacza papierem ściernym , potem WD40 i powinno być ok.PZDR
                    [b]SPOT OLSZTYN ostatni piątek miesiąca godz.19.00 parking przed TP SA

                    Komentarz

                    • Wlod
                      Drive
                      • 2006
                      • 63

                      #11
                      Witam. U mnie wysiadł prawdopodobnie przełącznik poniewż przerywacz zintegrowany z awaryjnymi "pyka" tylko przy skręcie w lewo. Szukając na forum wątków dotyczących takiej awari znalazłem jeden w którym napisane było, że zurzycie mech. powoduje powstawanie wiórów wew. przełącznika kier i dmuchnięcie sprężonym pow. pomaga-zrobiłem tak-faktycznie pomogło. Mam pytanie czy jest duża różnica w cenie między montażem przełącznika zwykłego a wyposażonego w tempomat? Zlecę napr w ASO ponieważ obawiam się samodzielnego dem.kierownicy.

                      Komentarz

                      • kurynio
                        Ambiente
                        • 2007
                        • 166

                        #12
                        jeżeli chodzi o awarie kierunkowskazów:
                        Zamieszczone przez adaś
                        Na początku migały nierownomiernie, a potem po włączeniu pojawiało sie jedno mignięcie i koniec
                        to typowy objaw uszkodzonego przerywacza, który znajduje się we włączniku świateł awaryjnych.

                        Natomiast, jeżeli po wyłączeniu kierunkowskazu dźwignią do położenia neutralnego słychać jeszcze ich pracę z większą czstotliwością, ale bez działania samych kierunkowskazów, do wymiany jest przełącznik pod kierownicą

                        Komentarz

                        Pracuję...