panowie - przejechalem na gazie ok... 200 000km amoze ciut wiecej, ogolnie wiem co mowie i zdaje sobie sprawe z ryzyka - wiem rowniez o tym ze spaliny LPG maja wyzsza temperature niz PB dlatego zakaladajc instalacje nie chce wziac "najprostszej taniej ale dzialajacej" a sprawdzona jaka niewatpliwie jest PRINS. Troszke czytalem na tym forum i na innych i w przypadku tegosilnika z turbina K03 lub "K03s" jest to bezpieczne pod warunkiem ze zadko przekraczamy 5000obrotow silnika - powyzej tej wartosci rzeczuywiscie temperatua moze znacznie wplynac na zywotnosc turbiny.
Zgodze sie ze Diesel - dopuki bezawaryjnie dziala - jest ostatecznie tanszy w eksplowtacji ale jak cos sie sypnie w nowej generacji TDI przewaznie jest drozsze w naprawie. Dla mnie kluczowe znacznie ile musze wziac kredytu i ile on mnie bedzie kosztowal a w tym przypdaku 10000zł roznicy ma kolosalne znaczenie - na gaz moge przerobic auto za 2~3m ale zdecydowac sie na nie musze juz.
Zgodze sie ze Diesel - dopuki bezawaryjnie dziala - jest ostatecznie tanszy w eksplowtacji ale jak cos sie sypnie w nowej generacji TDI przewaznie jest drozsze w naprawie. Dla mnie kluczowe znacznie ile musze wziac kredytu i ile on mnie bedzie kosztowal a w tym przypdaku 10000zł roznicy ma kolosalne znaczenie - na gaz moge przerobic auto za 2~3m ale zdecydowac sie na nie musze juz.
Komentarz