Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

Jaki przebieg macie z virusem...?

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • Jaki przebieg macie z virusem...?

    Zamieszczone przez MisiekWAW
    Zamieszczone przez karolz
    ja uslyszalem odpowiedz - nie dzisiaj ... :? :roll:
    chyba nie byłeś zaskoczony :?: :roll:
    nie bylem, tego sie spodziewalem :roll:

  • #2
    Jaki przebieg macie z virusem...?

    Pomyślałem , że przed założeniem virusa zrobie sobie mały przegląd, ile kto już zrobił kilometrów na virusie. Ciekawi mnie czy w okresie gdy silnik dostał więcej "rumaków", wymienialiście turbawke lub inne podzespoły? :diabelski_usmiech
    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
    www.wasilewski-foto.pl
    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

    Komentarz


    • #3
      wirus przy 91.000 , teraz 103.000... zadnych "efektow ubocznych" k
      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
      Perfect service by DobryGrzesWawa

      Komentarz


      • #4
        wirus przy 4.000km teraz 116.000 zadnych efektow ubocznych
        TDI 205PS

        Komentarz


        • #5
          virus przy 80.000 teraz 160.000 i wszystko bangla jak należy
          Tak se wspominający Octavię - byly jej posiadacz
          teraz: stalowe A4 B7 2.0 TFSI tiptronic
          czarna AR 156 1.8 T.Spark

          Komentarz


          • #6
            teraz mam 220tys a za 2 tyg zakładam wirusa 8) k

            Komentarz


            • #7
              wirus przy 5000km teraz mam ponad 12000 i chwilowo przywrocona seria na przeglad przy 15000km... pozniej oczywiscie znow zagosci wirusik :twisted: :twisted: :twisted:
              A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

              Komentarz


              • #8
                Wirus po 15kkm , przypalone sprzeglo po 28kkm, reszta ok.
                Chyba standard w ASZ ze po czipsku nawet delikatnym 160KM/375Nm sprzeglo dlugo nie wytrzymuje nawet przy mojej kapelusznikowej jezdzie

                Pozdrawiam
                Mirek

                Komentarz


                • #9
                  Ja skromnie - wirus przy 11000, a teraz mam 15000 - na razie bez problemow.
                  S3 SL 2.0 TSI DSG 4x4 [355KM@461Nm] 2018-... link
                  Alfa Romeo Stelvio AT8 Q4 [280KM@470Nm] 2018-... link
                  -------------------------------------------------------------------------
                  O3 RS 2.0 TSI DSG [313KM@439Nm] 2016-2018 link
                  O2 1.8 TSI DSG [237KM@345Nm] 2009-2014
                  O1 1.9 TDI [207KM@389Nm] 2004-2010

                  Komentarz


                  • #10
                    wirus przy jakis 10kkm, teraz 18,5kkm prawie natychmiast zaczęło się uślizgiwać sprzęgło :roll: nauczyłem się z tym żyć :szeroki_usmiech
                    Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
                    http://www.disi-tune.pl
                    Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
                    Był WRX
                    Była Octa

                    Komentarz


                    • #11
                      'zarażony' przy 130 000 km, obecnie 138 500 km - uwag brak :diabelski_usmiech
                      no może jedna - 'dupohamownia' sie przyzwyczaiła i odczuwa brak nowych qcyków :diabelski_usmiech
                      With age comes wisdom, but sometimes age comes alone

                      Komentarz


                      • #12
                        u mnie virus wgrany przy 12,5tyś, potem przy 37tyś inny virusik :diabelski_usmiech , a teraz przejechane 57tyś - oczywiście standardowo docisk sprzęgła zmieniony przy 50 tyś. :roll:

                        Komentarz


                        • #13
                          Hej Wasyl, ja zacząłem sie bawic od przebiegu 30 kkm obecnie mam 182 kkm, resztę opisałem w innym poscie jak Ci wiadomo. Oprócz turbinek nie wmieniłem nic, sprzęgło seryjne zawieszenie nie ruszane. Wszystko kontrolowane co 10 kkm. Ale cały czas ją modyfikujemy - Taki królik doswiadczalny jak to kolega powiedział, a o obecnych zmianach napisze jak pomierzymy i wystroimy ją do końca :lol: :lol: :lol: a jest co stroić :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
                          "Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
                          Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
                          Pionek znów gra.......

                          Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
                          www.dynosoft.pl

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez Luca
                            Hej Wasyl, ja zacząłem sie bawic od przebiegu 30 kkm obecnie mam 182 kkm, resztę opisałem w innym poscie jak Ci wiadomo. Oprócz turbinek nie wmieniłem nic, sprzęgło seryjne zawieszenie nie ruszane. Wszystko kontrolowane co 10 kkm. Ale cały czas ją modyfikujemy - Taki królik doswiadczalny jak to kolega powiedział, a o obecnych zmianach napisze jak pomierzymy i wystroimy ją do końca :lol: :lol: :lol: a jest co stroić :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
                            jest jest :twisted:
                            Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
                            Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
                            BMW serii 3... Radość z jazdy.

                            Komentarz


                            • #15
                              Przy 30.000 teraz 90.000

                              Komentarz


                              • #16
                                Ponad 30kkm na roznych programach.

                                Wymienione wtryski i turbina...





                                ... na wieksze
                                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                                STOP ECO-TERRORISM!

                                Komentarz


                                • #17
                                  Virus przy 10tyś, teraz 16 tyś wszystko OK.

                                  Pozdrawiam
                                  Konar
                                  Była OI ASV- 143/327
                                  powered by Master's
                                  Jest Freetrack 170/350

                                  Komentarz


                                  • #18
                                    Zamieszczone przez Mach
                                    wirus przy 5000km teraz mam ponad 12000 i chwilowo przywrocona seria na przeglad przy 15000km... pozniej oczywiscie znow zagosci wirusik :twisted: :twisted: :twisted:
                                    Cholera, zaciekawiles mnie :!: Jak przywracasz serie?

                                    Komentarz


                                    • #19
                                      Zamieszczone przez eM
                                      Cholera, zaciekawiles mnie :!: Jak przywracasz serie?
                                      Wizyta u tunera...
                                      bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                      Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                      Perfect service by DobryGrzesWawa

                                      Komentarz


                                      • #20
                                        Za kazdym razem? :| Slyszalem, ze za niewielkie pieniadze (jakies 300zl) mozna dokupic dodatowy komputer, gdzie masz seryjny program.
                                        Caly czas wstrzymuje mnie gwarancja, a takie rozwiazanie byloby niemal idealne.

                                        Komentarz


                                        • #21
                                          jaka Ty masz Octe :?:

                                          [ Dodano: Wto 19 Kwi, 05 00:27 ]
                                          chcesz caly dodatkowy komp czy kosci pamieci do ktorych zmiescisz wiecej niz jeden program :?:
                                          bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
                                          Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
                                          Perfect service by DobryGrzesWawa

                                          Komentarz


                                          • #22
                                            Po co kombinowac z jakim "dodatkowym komputerem" (cokolwiek to znaczy) skoro programowanie EDC-15 po zlaczy diagnostycznym to moment (bezbolesne i bezinwazyjne).
                                            Wszelkie dodatkowe kompy czy przelaczniki (jesli boisz sie o gwarncje) sa IMO bez sensu.
                                            Pozatym dorabianie jakis switchy do kompa jest ryzykowne (pomijajac gaspekt gwarancyjny) chocby ze wzgledu na ew nieszczelelnosci kompa (patrz moje problemy).

                                            Kolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.
                                            A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                            Komentarz


                                            • #23
                                              Moja Okta dopiero złapała katar jakies 2-3 tys temu (przy 68 kkm) i na razie bez problemów

                                              Komentarz


                                              • #24
                                                Zamieszczone przez Mach
                                                Kolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.
                                                W nowym VAS-ie jest opcja wykrywania chiptuningu. Nie widze wlasciwie ograniczen czy ma to byc 15 czy 16 - oba daja sie czytac po zlaczu diagnostycznym, wiec mozna porownywac - musza byc tylko mapy w bazie (w VASie).

                                                Komentarz


                                                • #25
                                                  Zamieszczone przez Wolff
                                                  Zamieszczone przez Mach
                                                  Kolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.
                                                  W nowym VAS-ie jest opcja wykrywania chiptuningu. Nie widze wlasciwie ograniczen czy ma to byc 15 czy 16 - oba daja sie czytac po zlaczu diagnostycznym, wiec mozna porownywac - musza byc tylko mapy w bazie (w VASie).
                                                  Opieram sie na tym co wiem od Marka... i wyraznie wspominal tylko o EDC-16.
                                                  Chetnie poczekam na Jego komentarz dot tego co napisales o EDC-15 :|
                                                  A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971

                                                  Komentarz

                                                  POWRÓT NA GÓRĘ
                                                  Pracuję...
                                                  X