Zamieszczone przez MisiekWAW
Jaki przebieg macie z virusem...?
Zwiń
X
-
AWARIA!
-
wirus przy jakis 10kkm, teraz 18,5kkm prawie natychmiast zaczęło się uślizgiwać sprzęgło :roll: nauczyłem się z tym żyć :szeroki_usmiechTorque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
http://www.disi-tune.pl
Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
Był WRX
Była Octa
Komentarz
-
-
Hej Wasyl, ja zacząłem sie bawic od przebiegu 30 kkm obecnie mam 182 kkm, resztę opisałem w innym poscie jak Ci wiadomo. Oprócz turbinek nie wmieniłem nic, sprzęgło seryjne zawieszenie nie ruszane. Wszystko kontrolowane co 10 kkm. Ale cały czas ją modyfikujemy - Taki królik doswiadczalny jak to kolega powiedział, a o obecnych zmianach napisze jak pomierzymy i wystroimy ją do końca :lol: :lol: :lol: a jest co stroić :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:"Życie jest bezwzględne, nie lituje się nad nikim"
Pokój jego duszy - Kris 27-09-2003
Pionek znów gra.......
Rodzinne Combiaczki AHF i BKD by ALI oraz E 30
www.dynosoft.pl
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez LucaHej Wasyl, ja zacząłem sie bawic od przebiegu 30 kkm obecnie mam 182 kkm, resztę opisałem w innym poscie jak Ci wiadomo. Oprócz turbinek nie wmieniłem nic, sprzęgło seryjne zawieszenie nie ruszane. Wszystko kontrolowane co 10 kkm. Ale cały czas ją modyfikujemy - Taki królik doswiadczalny jak to kolega powiedział, a o obecnych zmianach napisze jak pomierzymy i wystroimy ją do końca :lol: :lol: :lol: a jest co stroić :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:Życie jest bezwzględne nie lituje się nad nikim...
Pokój jego duszy...KRIS 27.09.03
BMW serii 3... Radość z jazdy.
Komentarz
-
-
Gość
-
Zamieszczone przez Machwirus przy 5000km teraz mam ponad 12000 i chwilowo przywrocona seria na przeglad przy 15000km... pozniej oczywiscie znow zagosci wirusik :twisted: :twisted: :twisted:
Komentarz
-
-
Za kazdym razem? :| Slyszalem, ze za niewielkie pieniadze (jakies 300zl) mozna dokupic dodatowy komputer, gdzie masz seryjny program.
Caly czas wstrzymuje mnie gwarancja, a takie rozwiazanie byloby niemal idealne.
Komentarz
-
-
Po co kombinowac z jakim "dodatkowym komputerem" (cokolwiek to znaczy) skoro programowanie EDC-15 po zlaczy diagnostycznym to moment (bezbolesne i bezinwazyjne).
Wszelkie dodatkowe kompy czy przelaczniki (jesli boisz sie o gwarncje) sa IMO bez sensu.
Pozatym dorabianie jakis switchy do kompa jest ryzykowne (pomijajac gaspekt gwarancyjny) chocby ze wzgledu na ew nieszczelelnosci kompa (patrz moje problemy).
Kolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
-
AWARIA!
Zamieszczone przez MachKolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.
Komentarz
-
Zamieszczone przez WolffZamieszczone przez MachKolejna sprawa ze w EDC-15 to nie masz sie co obawiac z programem pred wizyta w ASO. W EDC-15 program jest niewykrywalny... podobno dopiero w EDC-16 jest mozliwosc analizy parametrow z fabrycznymi.
Chetnie poczekam na Jego komentarz dot tego co napisales o EDC-15 :|A4 B7 TFSI Quattro S-Line by MT | O2 2.0TDI by MT | Jeep XJ 4.0L | PF 125p 1971
Komentarz
-
Komentarz