rozmiar seryjnego IC w ASV ...

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • roberto
    Classic
    • 2004
    • 34

    rozmiar seryjnego IC w ASV ...

    Pech, pech i jeszcze raz pech
    pzdrw, roberto
  • karolz
    Elegance
    S_OCP Member
    • 2004
    • 823

    #2
    rozmiar seryjnego IC w ASV ...

    ... i jak to ma nie puchnąć :?
    Załączone pliki
    NajtFukinPatrol North-West

    Komentarz


    • #3
      W ASZ jest taki sam???

      Komentarz

      • Jackal
        Elegance
        S_OCP Member
        • 2004
        • 758

        #4
        ZTCW wszystkie octy maja takiego samego SMIC'a
        bylo: Octa I Combi TDI+MTKATOWICE
        Jest: 170/365@204/430... cos tam jezdzi :twisted:
        Perfect service by DobryGrzesWawa

        Komentarz

        • karolz
          Elegance
          S_OCP Member
          • 2004
          • 823

          #5
          Zamieszczone przez Jackal
          ZTCW wszystkie octy maja takiego samego SMIC'a
          ASZ ma chyba wiekszy :roll:
          NajtFukinPatrol North-West

          Komentarz

          • MiKruS
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 7976

            #6
            Zamieszczone przez Yarek
            W ASZ jest taki sam???
            Rozmiarowo jest chyba taki sam. Rozni sie chyba tylko rozmiarem wejscia i wyjscia - choc nie mam pewnosci - chetnie tez sie dowiem.
            TDI 205PS

            Komentarz

            • misiekwaw
              RS
              S_OCP Member
              • 2004
              • 7715
              • Ford

              #7
              Zamieszczone przez karolz
              Zamieszczone przez Jackal
              ZTCW wszystkie octy maja takiego samego SMIC'a
              ASZ ma chyba wiekszy :roll:
              obawiam się, że to samo :? tak na pierwszy rzut oka :x
              Torque Steer: The art of changing lanes with the accelerator :zlosnik:
              http://www.disi-tune.pl
              Była Mazda 3 MPS Powered by SSG & DISI-tune
              Był WRX
              Była Octa

              Komentarz

              • Purchawa
                Admin
                S_OCP Member
                • 2004
                • 8007

                #8
                Gabarytowo sa takie same. W ASZ na 99% sa gesciej rurki i lamelki. Dodatkowo roznia tez wielkoscia koncowek i zlaczkami.

                BTW, Zaraz podjade do AUTO-BLAKU pewnie maja jakas rozebrana octe to pomierze jaki najwiekszy FMIC mi sie zmiesci
                "...Amnezja to łatwo tak zapomnieć co i gdzie i jak
                Amnezja to łatwo gdzieś tak swoją chwałę na przód nieść"

                STOP ECO-TERRORISM!

                Komentarz

                • karolz
                  Elegance
                  S_OCP Member
                  • 2004
                  • 823

                  #9
                  Zamieszczone przez Purchawa
                  Gabarytowo sa takie same. W ASZ na 99% sa gesciej rurki i lamelki. Dodatkowo roznia tez wielkoscia koncowek i zlaczkami.

                  BTW, Zaraz podjade do AUTO-BLAKU pewnie maja jakas rozebrana octe to pomierze jaki najwiekszy FMIC mi sie zmiesci
                  no szkoda ze wczoraj na to nie wpadles bo moja byla rozebrana :?
                  NajtFukinPatrol North-West

                  Komentarz

                  • wasyl
                    L&K
                    • 2005
                    • 1084

                    #10
                    ... i jak to ma nie puchnąć
                    niom :cry: mnie też to martwi
                    ASV + Aligator MT K-ce 150 KM 320Nm
                    www.wasilewski-foto.pl
                    KIA 2,2 d (245KM i 523Nm)

                    Komentarz

                    Pracuję...