Odnosnie cen O2 RS to znalazlem ciekawostke na stronie producenta -rocznik 2008 tanszy od 2007 konkretnie Combi -
Problem z EGR
Zwiń
X
-
Problem z EGR
Chłopaki mam problem i nie wiem co zrobić czy nic nie robić.
Ostatnio zabrałem sie do czyszczenia EGR włącznie z przepustnicą.Wyjeb...em cały syf a była masakra (łap do dziś nie moge umyć) wypłukałem pięknie oczyściłem i u ojca na zakładzie dałem do przdmuchaniea całości z benzynki UCZNIAKOWI i to był kur.......awielki BŁĄD!!!
Wziął kur... szczyl i przedmuchał spreżonym zawór EGR ten grzybek i chyba pękła membranka w nim co spowodowało że zaworek wewnątrzn nie podnosi się( czyli z kolektora wydechowego do ssącego jest przyssane), przepustnica działa ok z tym że jak zgasze auto to przepustnica odrazu zamyka i otwiera a powinna jeszce pare minut trzymać ciśnienie.Auto przestało wogóle dymić na czarno, delikatnie rano przy odpaleniu na biało przez może 3s..
Ale sie rozpisałem :evil:
Moje pytanie czy coś z tym robić (jak nowy EGR) czy to olać, tylko trochę mi ciśnienia nie trzyma . może zatkać ten wężyk co idzie do grzybka EGR od góry i sam wlot w EGR do węża.Załączone pliki
-
-
ale czy zabije turbulum? Swiszcze już od 110 obr/min
[ Dodano: Sob 20 Paź, 07 23:52 ]
wypieprzyłem dzisiaj wężyk i zaślepiłem koreczkami i wyjście z EGR i wyjście z zaworu ten co idzię wężyk do EGR. blaszki na razie nie podkładam bo itak wewnątrz całej przepustnicy cypek sie nie podnosi i nie ma przepływu między dolotowym a ssącym.choć nie ukrywam że pewnie jakaś delikatna tam nieszczelność się znajdzie.
Komentarz
-
-
daniel0607, próbowałem się dzisiaj dobrać do dokładnego przeczyszczenia EGR-a, ale nie mam pojęcia jak odkręcić dolną śrubę mocującą go do dolotu.
Nie poprawia dostępu do niej odkręcenie tych dwóch od rury idącej od dołu.
Jak Ty to zrobiłeś ?? :shock:Nie zasuwam ! Prędkość zabija ! Włącz myślenie.
Komentarz
-
Komentarz